קטגוריות: סוגיות שנויות במחלוקת, חדשות חשמליות מעניינות, מקורות אור
מספר צפיות: 512374
הערות לכתבה: 59

היתרונות והחסרונות האמיתיים של מנורות LED, שזוהו באופן ניסיוני

 


נורות לדחווית הפעלה של מנורת LED

אנו חיים בעידן של צמיחה חסרת מעצורים וחסרי מצפון בתעריפים החשמליים, ובעוד חשיבתו של צ'ובייס ישלוט בכלכלה, המצב לא ישתנה.

לדוגמא, אנו יכולים לזכור כי מעל 10 שנים תעריפי החשמל עלו פי 20. ככל הנראה, זה לא הגבול. הדרך היחידה להתמודד, למעט גניבה, היא חיסכון באנרגיה.

לפני שנתיים כולם שמעו מנורות חסכוניות באנרגיה, כלומר זוהר קונבנציונאלי, רק עם מכשיר התחלתי וכוונון אלקטרוני ועם בסיס E14 ו- E27 המשותף בחיי היומיום. לפיכך, כולם היו אורות ניאון מוכרים, רק בגורם צורה חדש. אגב, סין מייצרת אותם מדי שנה בכמות של יותר משלושה מיליון חתיכות!

הרבה נכתב על מנורות אלה, כל היתרונות והחסרונות שלהם "נשאבים".

חישובי היעילות וההחזר ניתנים. לגבי אמיתותם, ישנן דעות שונות, לפעמים קוטביות. עכשיו הגיע הזמן לדון פנסי LED ומנורות.

נורות לדשקול קודם יתרונות של נורות לד. על פי חשבון המבורג, ישנם רק שניים מהם: ראשית, צריכת החשמל נמוכה פי 10 מזו של מנורות ליבון ופי 3 פחות מזו של נורות ניאון; שנית, חיי השירות של כ 100,000 שעות או 11 שנים של פעולה רציפה. ישנם עדיין יתרונות - זו הפגיעה היחסית שלהם, כלומר חוסר כספית וסילוק קל. עם זאת, זה לא משפיע על הפחתת צריכת האנרגיה, ובנוסף לכספית, יש מתכות אחרות, היצרנים שותקים עליהם.

עכשיו בערך חסרונות של מנורות LEDשהם רבים. החיסרון המשמעותי ביותר של מנורה מסוג זה הוא מחירו הגבוה מאוד. לדוגמה, "בית" מנורות לד מגודל 4 עד 9 וואט עלות בין 300 ל 2000 רובל. פנסי לד בתקרות משרדיות נפוצות כמו ארמסטרונג עולה 5500 רובל. מכשירי תאורה דומים עם 4 מנורות פלורסנט בגודל 18 וואט כל אחד עולה מ- 700 רובל. ואלה רק מחירי המינימום בחנויות המקומיות.

שקול חסרונות אחרים או יתרונות מוזלים של נורות LED. התרגול מראה כי תקופה של 100,000 שעות טמונה במים טהורים. היצרן עצמו נותן ערבות לתקופה של 3-5 שנים, וכלל לא ל -11! העובדה היא שיש תופעה של השפלה, כלומר גבישים גוועים שקטים של נוריות LED. בהתחלה הם מאבדים בהירות, ואז הם יוצאים לגמרי. בהתחשב בכך שתקופת ההחזר של נורות LED היא לפחות 5 שנים, אתה יכול להפסיד את כספך.

נורות לדהחיסרון השני של מנורות לד הוא הקשת הלא נעימה של הזוהר. לדברי פסיכולוגים, יותר מ 80% מהנשאלים מעירים באופן שלילי על השימוש במנורות כאלה בבית. החיסרון השלישי הוא שנוריות LED נותנות אור כיווני מאוד. יתכן שתזדקק ליותר מנורות אלה כדי לקבל תאורה מוכרת.

החיסרון השלישי נובע מהשני. בסנט פטרסבורג ניסו להשתמש בפנסי LED ברכבת. הארה התבררה כ"דומה לזברה ", כלומר פסים. המהנדסים לא יכלו לעבוד כרגיל, הפציעות גברו. כמובן שתוכלו להשתמש במסנני פילוס מט או בעדשות פרנל, אך הדבר מפחית את השטף הזוהר.

החיסרון הרביעי של מנורות LED הוא שלפעולה יציבה ועמידה של מנורות אלה עליכם להשתמש באספקת חשמל ובמערכות קירור יקרות מאוד. ללא מכשירים אלה נוריות נוריות מתכלות במהירות. אספקת חשמל משמשת פעימה, מכיוון ברשתות החשמל שלנו, ירידות מתח גדולות, שאינן תואמות אפילו עם GOST, מקורות נכשלים לעיתים קרובות!

החיסרון החמישי הוא שחברות האנרגיה והמדינה מעוניינות רק מילולית בשימור אנרגיה, מכיוון זה מפחית רווחים.אין הטבות אמיתיות, כל הקשיים וההוצאות ייפלו על כתפיכם. זו הסיבה שאחרי האיסור על 100 וואט נורות ליבון, מפעלים המיוצרים בהמונים, ואנשים קונים קופסאות של נורות זולות עם סימון של 95 וואט. עכשיו אתה מוזהר, ולכן אתה חמוש. הכל בידיים שלך!

30.04.2011

ראה גם: השוואה בין כוח ותפוקת אור של כפות מסוגים שונים (נתונים לשנת 2016)

מאמרים אחרונים:

כיצד מנורות LED משפיעות על בריאות האדם

איך לבחור מנורת לד נכונה עם כל הפרמטרים

תכונות של התקנת מנורות לד בתקרה התלויה

נורות לד

נורות לד

ראה גם באתר elektrohomepro.com:

  • אורות LED לבית: האם כדאי להשתמש?
  • מנורת אינדוקציה כחלופה לד
  • היתרונות של תאורת לד
  • יתרונות וחסרונות של מנורות חסכוניות באנרגיה
  • ההשפעה של מנורות LED על בריאות האדם

  •  
     
    הערות:

    מספר 1 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אני מסכים לחלוטין עם כל החסרונות המפורטים.

    לרביעי, אנו יכולים להוסיף שאם כולם מתחילים "לחסוך אנרגיה",

    אז חברות האנרגיה והמדינה יעלו מכסים 20 פעמים נוספות בכדי לשמור על הרווח שלהן! הדבר העיקרי עבורם הוא שנצרוך פחות ונשלם יותר!

    בתחילת שנות ה -70, במחלקה, יחד עם ז'ורס אלפרוב, השתתפתי ביצירת מכשירי מוליכים למחצה חדשים.

    הם משקרים שפיגרנו אחרי מנהיגי העולם! הם לא היו נותנים לאלפרוב נובל אם הם היו מאחור ..

    ז'ורש עצמו דיבר על כך בצורה מעניינת מאוד במהלך חגיגות 250 שנה לאקדמיה למדעים. אז התכנסו במשרדו כל נשיאי האקדמיות למדעים של רפובליקות האיחוד של ברית המועצות. וז'ורס איבנוביץ ', עדיין רק דוקטור למדע, סיפר באוסף ענק של בקבוקים איך הקדינו את האמריקאים במשך חודש-חודשיים ושתיתי את הבקבוקים האלה בסנט פטרסבורג או באילינוי. דמיין לקחת בקבוק ריק לאוסף מארצות הברית !!!

     
    הערות:

    מס '2 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אני מסכים עם מחבר הפוסט הקודם בנושא מכסים.
    שכן המונופולין לא נותן לעזאזל כל דבר וכולם, אנו נחסוך - במחירים נפגעים בטיפשות.
    מה, באופן כללי, אנו רואים כל שנה!

     
    הערות:

    מס '3 כתב: ויקטור | [ציטוט]

     
     

    אני מסכים עם מחבר הפוסט הקודם בנושא מכסים.
    שכן המונופולין לא נותן לעזאזל כל דבר וכולם, אנו נחסוך - במחירים נפגעים בטיפשות.
    מה, באופן כללי, אנו רואים כל שנה!

    ואם תתנתק מהמונופול הזה ותשים את טחנת הרוח שלך, תאים סולאריים? או אחרת לבוא עם משהו .... ונפיק שלח את כולם ....

     
    הערות:

    # 4 כתב: | [ציטוט]

     
     

    ובכל זאת, מנורות LED מוערכות אלה נכשלות לעתים קרובות מאוד, וחוסכות רק "זילך".

     
    הערות:

    מס '5 כתב: תהילה | [ציטוט]

     
     

    התקנתי באופן אישי יותר מ 1000 אשכולות LED, ויותר משנה של עבודה בתחום זה לא ראיתי אף אחד שרוף, כולל כאלה שאנשים שמו לפני כמה שנים לפני.

     
    הערות:

    מס '6 כתב: גדאלקס | [ציטוט]

     
     

    אתה יכול להתווכח בלי סוף על היתרונות והחסרונות. אבל:
    1. LED חסכוני יותר - זו עובדה. אתה בהחלט יכול לקנות מנורות סיניות זולות (עלות למשלוח לרוסיה 5-7 $). אבל אז אתה באמת מובטח השפלה של 50-60% של נוריות LED, כשל בנהג ... אבל, עבור אותם סינים, הכל בסדר עם דיודות טייווניות או אמריקאיות: יש השפלה, אבל רק במחצית השנה הראשונה עד 10-15 % ויותר נותר ברמה המוצהרת ונורות כאלה נמשכות זמן רב (באופן אישי יש לי 3 שנים) והם עולים 8-14 דולר.
    2. הבהוב (אפקט strobe) הוא כמעט כולם. אך הוא מטופל על ידי הגדלת הקיבול של הקבל במקביל לנורות הלד או על ידי הוספתו בהיעדרו. העיקר הוא שגורם צורת המנורה מאפשר זאת.
    3. כיוון שטף האור ברוב המנורות הוא באמת 45-60 מעלות, אך יש דיודות עם דיאגרמה גדולה יותר (עד 120 מעלות), ובכן, אף אחד לא ביטל את השימוש במפזרים, אם כי, כפי שציין נכון המחבר הנכבד, בגלל אובדן מסוים בצמצם .

     
    הערות:

    מס '7 כתב: mehanik | [ציטוט]

     
     

    פרסום נורות חסכון באנרגיה מוכתב על ידי דאגה למונופול אחר - דיור ושירותים קהילתיים. זה זמן רב צורך לשדרג רשתות סובייטיות.כך שראשים גדולים החליטו שעל ידי קידום נורות חסכוניות באנרגיה, תוכלו להקל באופן חלקי על חומרת הבעיה.

     
    הערות:

    מס '8 כתב: ולדימיר | [ציטוט]

     
     

    יחידת המדידה המקורית של התקדמות ברית המועצות במספר הבקבוקים ששתה על ידי החבר אלפרוב במדינה לפני מדינות אחרות. כמה חבל שהרופא המסכן למדעים. איזו עינוי להביא בקבוקים ריקים מחו"ל לברית המועצות. אבל המדען המתמיד לא הביא סתם מיכלי זכוכית! אוסף זה ירד בתולדות המדע הסובייטי כדוגמה לחודש או חודשיים של נבלות קפיטליסטיות. בזמן שהערצת את עקבות נשמי העבר, סין תפסה את השוק במקורות אור חסכוניים באנרגיה. רוסים !!! גם אתם יכולים לתרום להתפתחות המדע. קח את כלי הזכוכית למוזיאון האקדמיה למדעים. אנו מחדשים את המוזיאון.

     
    הערות:

    מס '9 כתב: מניאק | [ציטוט]

     
     

    המחבר או מטעה בכוונה את הקוראים או שפשוט אינו מבין את השאלה. מנורות לד (פתאום!) שונות. ממש כמו כל סחורה אחרת. בנושא החיסכון, אנשים רבים חולמים לכרות את פולין מבלי לחשוב איזה נזק הם גורמים לתדמית הטכנולוגיה כולה עם מוצר באיכות נמוכה. בתמונה העליונה מופיעה דוגמה למנורה פגומה כמעט. הנישואין מונחים בעיצוב. אסור לחמם את הנורית מעל הדירוג שלשמו הוא מיועד. בכדי להסיר חום יש להשתמש ברדיאטור בקצב של 20-30 ס"מ ^ 2 לוואט. אם - זה לא כך, הלד (סינית, קוריאנית וכו ') מת לא בעוד שנתיים, אלא בעוד כמה חודשים. נהג 12 וואט (עולה 300r לכל היותר) אינו מתעגל באופן עקרוני, ואין צורך לפסל שום קבלים. לד נוריות עוצמה יש זווית פיזור אופיינית של 120 מעלות. ספקטרום הזוהר נקבע על ידי זרחן שאינו שונה מזה המשמש ב- LDS. מקורות דופק (שוב פתאום!) משמשים: במחשבים, טלוויזיות, מטענים וכו '. במקרה זה, סוג זה של מקור הוא יתרון - הבהירות לא משתנה בגלל ירידות מתח. אודות הרכבות: סע לתחנה הפינית בסנט פטרסבורג. - אין מנורה למעט LED. בנקודה החמישית: קחו מנורת לד 12 וואט בעלות של 560 רובל ומנורת LV בנפח 75 וואט בערך של 7 רובל. שיישרפו במשך 50,000 שעות. חישוב חיסכון באנרגיה - התשובה הנכונה היא 6300 רובל בתעריף של 2 רובל. לפיכך, אני לא רואה חיסרון אחד במנורת לד עשויה כראוי. בואו נהפוך את עולמנו לנקי יותר מכספית ורעלים!

     
    הערות:

    # 10 כתב: | [ציטוט]

     
     

    המחבר אינו מוסמך - בורה מוחלטת. מנורת פלורסנט ליניארית בנורת T5 מעניקה 105 ל"מ / ווט, ונורת לד לינארית לא יותר מ- 90 ל"מ / ווט, לאפי 3 פחות מזה של מנורות ניאון, "לדברי המחבר.

     
    הערות:

    מס '11 כתב: בושה | [ציטוט]

     
     

    kritik,
    105 לומן זה במקרה הטוב, ואז, למנורות יקרות למדי יש גם את שלושת החודשים הראשונים.אבל הסרגלים על דיודות סמסונג זולות ואיכותיות נותנות 110-120 לומן לוואט. ובעוד זה לא מבזה כל כך מהר.

    בואו נהיה אובייקטיביים!

     
    הערות:

    מספר 12 כתב: | [ציטוט]

     
     

    לפני שנה קניתי מנורת LED 5W LED עבור 500r וכבר 3 פעמים שיניתי אותה תחת אחריות. החנות לא הייתה מוכנה לשנות. בכל המקרים, המנורות עבדו כרגיל במשך 3-5 חודשים, ואז המוזיקה הקלה החלה (מצמוץ, מצמוץ, ירידה תקופתית ועלייה בזוהר). זה מרגיז אותי מאוד. אני חושב שאשנה אותו לפני שתוקף אחריות המנורה, זו 3 שנים אם לשפוט לפי הדרכון. אז אתה צריך לקנות זורח 12vatny עבור 50r (סין). הסינים אומנם זולים, אבל הם עבדו אצלי באופן קבוע 1-2 שנים בקביעות והשתלמו בשנה

     
    הערות:

    מספר 13 כתב: | [ציטוט]

     
     

    יש לי תחושה לא טובה שהמאמר והתגובות הראשונות "מסודרים". אני מומחה בתחום זה, ולכן אוכל לשפוט.

    מאיפה המחירים האלה מגיעים? אפשרות ראשונה - הסתכלו על יצרנים מערביים מובילים. למרות העובדה כי באיכות גבוהה מיוצר ברוסיה מנורות (מבוסס על Cree, OSRAM, NICHIA, LG ויצרנים מצוינים אחרים) פעמיים זול יותר. עבור 2,500 עמ '. אני אמצא לך אנלוגי לתקן חדש מנורת סורג (חדש, מכיוון שעם השפלה הרסטר יאבד 30-50% מהלומן). תמורת 5,000 עמ '. - אותו ארמסטרונג, אך חזק פי שניים.

    על שאר המינוסים: נכון 100% עבור אביזרים סיניים ידידותיים לצרכן או עבור אביזרים שהורכבו במוסך בחצר האחורית.

    מניאק 9 מס 'צודק לחלוטין - יש בתמונות מנורות באיכות נמוכה. ראה את אלה - תעבור ליד. אומר עוד, אי אפשר אפילו לחפש פנסי לד איכותיים תחת בסיס סטנדרטי בגדלים סטנדרטיים. הסיבה היא פשוטה - אינך יכול להכניס נהג איכותי ומערכת קירור עוצמתית לגורם הטופס הסטנדרטי.

    למרות שהאורות מתחת לתקרה התלויה הם מאוד מאוד. בזכות ההספק של 5-8 וואט בלבד, אין צורך ברדיאטור ענק, הוא פשוט מתאים.

    בואו ונלך לפי מה שהמחבר אמר.

    נו באמת, תן לנו, אילו מתכות מזיקות מצאת במנורות LED? להאיר אותנו בעניין זה!

    על השפלה. נוריות לד מפחדות מטמפרטורות גבוהות. אם אין גוף קירור מצוין במנורה, הוא ימות. אם יש. התקופה המוצהרת תישרף. התבונן באתר OSRAM וראה את תוצאות בדיקת המעבדה.
    ובכלל! כל השאר משפיל עוד יותר מהר. DRLki מאבדים 30% מהבהירות של שטף האור ב 1000 השעות הראשונות.
    ולנורות הלד יש "סיומת". במשך 1000 השעות הראשונות קורה הדבר הבא: הנורית מגדילה את הבהירות ~ ב- 5-10%, ואז מאבדת עד 10-15%, לאחר מכן היא מגיעה לרמה המוצהרת ומחזיקה אותה עד הסוף. להוכחות - שוב לאתר OSRAM.
    ועוד. אותן דיודות של ניקיה ישמשו נאמנה. דיודות מסין נולדות מתות.

    על החזר כספי. אם יש לך נורה אחת, אז כן, בחיים אל תתפרע. יש לך מיזם? הזמינו חישוב תאורה (חברות גדולות עושות זאת בחינם) או אספו בעצמכם עיפרון. אתה יכול לשלם גם עבור 3 וגם 2, ופחות משנה. על ידי העלאת רמת התאורה. הוכחה - באתר LEDEL למשל.

    על צרות התאורה. אילו מנורות יש לך? כמה קלווין? אדם סיני ששרף זרחן תוך חודש והתקרב לאולטרה סגול? ומה מקדם הבהוב?
    לא נעים פשוט זוהר (כולל קומפקטי). עקב השפלה, הצתה ארוכה, זמזם בזמן הפעולה, השפעת strobe. ובכן, כל שאר המנורות, בהן הזרחן שורף במהירות או שהטמפרטורה הייתה בתחילה מעל 5500-6000 ק.

    על אור כיווני. השקר טהור. כן, הוא כיווני וזה ממש יתרון !! אוקיי בבית, קדימה ואחורה, אבל בחדרים עם תקרות מעל 4-5 מטר זה קריטי.
    התמצאות היא יתרון, מכיוון ש:

    - אין אובדן שטף אור בגלל המשקף
    - התקרה אינה מוארת (מדוע אתה זקוק לה? במיוחד אם זה משרד או בית מלאכה?)
    - אין אובדן בגלל גורם הצורה (כמו ב- CCL, שם האור מאיר על עצמו)
    - לבסוף, הוא מאיר רק את מה שבאמת צריך להאיר

    במילים אחרות, הכוונה של שטף האור, יחד עם עדשות, יכולה לחסוך בנוסף.

    על רכיבים איכותיים. יקרים, אילו? כן, יקר יותר מנורות אחרות, אבל שוב - עד 5500 עמ '. עבור "ארמסטרונג" לא יכול להגיע פשוט בהגדרה. מעולם לא ראיתי מחירים כאלה בחיי.

    על תנודות ברשת. תנודות ב 1000 וואט גופי רבים עומדים? אבל נוריות LED יכולות.

    ורבים מהפלוסים פשוט נשכחים. לדוגמא, אדישות מוחלטת למספר ההפעלה, למשך העבודה ללא הפרעה. הצתה מיידית גם במזג אוויר קר. התנגדות לנזקים מכניים (על רקע CFL, שאי אפשר אפילו לגעת בו באצבע, זה בדרך כלל כך). ובכן וכו '.

     
    הערות:

    # 14 כתב: יעקב | [ציטוט]

     
     

    המאמר אינו בהזמנה אישית. אני לא כותב מאמרים בהתאמה אישית. כל מה שכתבתי באתרים אחרים ובאתרים אחרים הוא נקודת המבט האישית שלי. המאמר הוא ניסיון להתחשב במנורות LED מנקודת מבט קריטית, בהשוואה לשבחים המאסיביים, הדומים לפסיכוטים, עליהם. המאמר נכתב לפני למעלה משנה, כך ייתכן שהמחירים השתנו. הם נלקחו מקטלוגים של יצרנים על ידי.

    הנקודה העיקרית בהערתך היא שכל הבעיות המתוארות אופייניות רק למנורות לד זולות יחסית, אך אם אתה קונה Cree, OSRAM, NICHIA, LG ויצרנים מצוינים אחרים, אז הכל מושלם. ובכן, ואיזה אחוז מנורות של היצרנים האהובים עליכם תופסים את המסה הכוללת של מנורות לד סיניות ללא שם הנמכרות במדינה שלנו?

    כל הניסיונות שלך להפריך את החסרונות של נורות LED המתוארות במאמר מופרכים בקלות. לדוגמה, מדוע אני זקוק למקור אור עם שטף אור מכוון צר. התקרה שחורה ממנו, אך זה לא נוח, וצללים חדים מאוד מופיעים. מתחת למנורה עצמה נראה שהכל תקין, אך נקלעו שני צעדים ימינה ואתם מוצאים את עצמכם מייד בסביבה קלה אחרת. ואז, מה לעשות אם הצבע שלהם לא נעים לי. אתה מרגיש בחדר מתים. ובכן, זה הכל. ואיזה סוג של מנורות CFL אתה אפילו לא יכול לגעת בהן? אני נוגע בזה כל הזמן ושום דבר לא נעשה איתם. אולי בלבלת אותם עם הלוגנים?

    אני לא ממליץ לאף אחד לנטוש לחלוטין את השימוש במקורות אור חדשים, אבל כרגע, כדאי לחכות עד שמנורות כאלה יהפכו זולות יותר, ולא לרדוף אחרי מנורות מיושנות מבלי להביט במחיר ובאיכותן הירודה למדי.

     
    הערות:

    מס '15 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אז כתוב, למען השם, שיש מנורות ויש ... אה ... מנורות. ואז כולכם תחת מסרק אחד. יש תחושה שזו גם פסיכוזה, אבל לא שבחים, אלא תוכחה.

    על המיקוד - ובכן, כנראה שלא ראית איך זה עובד בפועל.

    והצבע ... איזה צבע? קנו מ- 3000 K וזהו, תשמחו.

     
    הערות:

    מס '16 כתב: אנדריי | [ציטוט]

     
     

    באמצעות מנורות לד תוכלו לעשות דברים מעניינים שונים בצורה פשוטה יותר מאשר להשתמש במקורות אור אחרים. לדוגמה, הדגשת קו ישר של גג או קיר קלה יותר עם נורות ליניאריות LED מאשר עם זרקורים קלאסיים או מנורות ניאון. אבל יחד עם זאת, כל מנורת לד רגילה תעלה פי שלוש יותר מאותה מנורה עם מנורות פלורסנט, כך שיש לי שיחה עם לקוחות רבים על אילו מנורות להשתמש בדרך כלל מסתיימות בשלב "וכמה זה עולה?". לאחר מכן תוכלו לספר ללקוחות ככל העולה על רוחכם על כל היתרונות של נורות לד, אך מהאימון הרוב המוחלט של האנשים שעשיתי עיצוב תאורה כבר לא מעוניינים להקשיב להם.
    יתר על כן, על חיי מנורות LED. מה שכתוב במפרט - 50 - 100 אלף שעות - זה דבר היפותטי, כי נוריות נוריות הומצאו זה עתה לא כל כך מזמן ואין נתונים מעשיים על חיי השירות בפועל. זה דבר אחד איפשהו לערוך ניסויים מסוימים במעבדות בתנאים סטריליים, דבר אחר הוא נתונים על חיי השירות של חפצים אמיתיים.
    בפרויקטים שלי אני בדרך כלל מתכנן את חייהם התקינים של מכשירי תאורה עם מנורות לד למשך 7 שנים. אבל אני תמיד לוקח יצרנים מהימנים, כלומר כאן גורם רציני מאוד הוא נושא האיכות. חשוב אם אתה קונה אז מנורות לד באיכות גבוהה. אני אוהבת איטלקים. סין שונה גם היא. יש איכות גבוהה, אבל יש כאלה שבעוד הכל יהיה צורך לבצע מחדש.

     
    הערות:

    מס '17 כתב: | [ציטוט]

     
     

    לעזאזל, כמה עייף מהדיבורים החולניים האלה על קונספירציות של חברות ומדינה, כדי להפוך אותנו לעניים, טיפשים ופחדנים וכו '.

    כן, האם זה באמת כל כך קשה להפעיל הגיון ולשקול את המצב ללא משוא פנים. חסכון באוכלוסייה בחשמל בתאורה מועיל במיוחד הן למפעלים בבעלות המדינה והן בחברות אנרגיה, ולו רק מכיוון שהאוכלוסייה שלנו משלמת מחיר מסובסד עבור חשמל, והעומס בערב משפיעים לרעה על יעילות ייצור האנרגיה (הרבה יותר קל - הפעלתי את הגנרטור בבוקר וכיביתי אותו בערב), כאן אתה יכול להוסיף את העלויות של הפעלת תחנות שנאים וקווי חשמל לציבור, מכיוון שהרבה יותר זול להביא קווי חשמל לנשף.למחוז ולהסיר אותם במהירות של 3.5 r / kW / h, מה שמגדיל את הקיבולת של קווי העברה חשמליים לבעלים פרטיים מכיוון שתעריפים מסובסדים של 1.6r / kW / h אינם עוד נטל והם מחממים מוסכים וחממות עם תנורי חימום. ומה גניבת החשמל על ידי האוכלוסייה, שגם היא קשה לעקוב ולעצור אותה, וחברות אנרגיה היו שמחות לא לספק לאוכלוסייה חשמל, אך למרבה המזל זה לא בשבילן להחליט.

     
    הערות:

    מס '18 כתב: | [ציטוט]

     
     

    המאמר ייקרא בצדק "היתרונות והחסרונות האמיתיים של נורות לד, שזוהו באופן ניסיוני על ידי חובב הרעב למוצר איכותי."
    אזרחים עמיתים, אם אתם קונים משהו חדש, אני ממליץ להשתמש במוצר של יצרנים בעלי מוניטין.
    אתאר את היתרונות של רשתית LED באיכות גבוהה שאני רואה:
    - מופחת על ידי 3-4 פעמים צריכת חשמל (מ- DRL)
    - חוסר אדווה (תלוי ברכיבי הנהג)
    - היעדר הפסדי אנרגיה בלאט
    - cosF נמוך <1
    - אורך חיים ארוך ללא תנאי של ה- LIGHT - לא נורית (הנורית עצמה יכולה לעבוד 20 שנה בתנאים הנכונים) אחריות של 5 שנים אחריות יצרן (לאחר 5 שנים היא ככל הנראה תגיע למצב שהיא עשויה להיות נחוצה להחליף את הנהג או לא) .
    - השפלה נמוכה של שטף האור של נוריות LED (בתנאים הנכונים: גוף הקירור, מתח לדיודה).
    - התנגדות אלמונית
    - היעדר עלויות עבודה לתחזוקה (החלפת מנורות, משנקים).

     
    הערות:

    מס '19 כתב: X | [ציטוט]

     
     

    חברים בתשלום ישכנעו אותנו כי בשנה הראשונה נקבל לא רק החזר כספי, אלא אפילו נרוויח משימוש במנורות LED. זה בהחלט לא המקרה. שקלתי להשתמש בשיטות שונות והתברר באופן מוזר את אותה דמות - 5 שנים. במשך 5 שנים (האמיר או החמור ימות) הרבה דברים יקרה, בתנאים שלנו לא כדאי לקוות לזמן כה רב.

     
    הערות:

    מס '20 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אתה יכול אפילו להשתמש בבבואה של השמש. בסופו של דבר זה יהיה נוח לממשלה. אם נוריות ה- LED תופסים עמדה דומיננטית, אז הראשונים יהיו סתומים בזנב. שיש צריכה מועטה, שאין מספיק כסף לתחזוקת רשתות אנרגיה וכו '. כתוצאה מכך מחיר החשמל מ- 3.36 (פיטר) יעלה ל 4-5 רובל. ככל שחיסכון רב יותר, 1 קילוואט / שעה יקרים יותר. לכן חישובים הם רק תיאוריה. וברוסיה, גזירה אחת יכולה לבטל את הכל. לכן יש לבצע חישובים רק עם תחזית של 2-3 שנים. ואז אין טעם לנחש, אלא אם כן כמובן שהתעשייה שלך היא מבנה ממלכתי או מונופול. במגזר הפרטי - לא מציאותי. על פי החוק, אתה אפילו לא יכול להכניס גנרטור דיזל 1 מגה וואט לכפר ולתת להם אוכל. ברגע שתעשה זאת, החבר'ה יבואו מיד ויבקשו ממך לתקן את הכל. אנרגיה היא מונופול, ומאז מכיוון שלמדינה שלנו יש מפה שלמה, ניתן רק בתיאוריה לשקול רווח.

     
    הערות:

    מספר 21 כתב: | [ציטוט]

     
     

    המתנגדים רואים רק פגמים, אך אין פלוסים.
    רק סינים זולים קיימים בשוק. הם לא רוצים לקנות מאיתנו כאלה יקרים ואיכותיים.
    חשמל זול ולכן תקופת החזר ארוכה. אני מוכר מנורות מסין, אבל ראשית אני בודק מודל. אם הוא לא עומד בפרמטרים המוצהרים, עליכם לעשות זאת מחדש ולא לקנות דגם כזה יותר. הדבר הרגיל הוא אוברקלוקינג. הכרז על שני נוריות נוריות. אבל אין כאלה. פשוט overklock odnovatnogo.
    פרסם - 9-15 וואט - למעשה 5-6, אך ללא אובר-קלוקינג. מוכרים סיניים עושים זאת כדי להגדיל את המכירות. תן לנו יותר כוח ולומן. אתה יכול לחשב מייד את גודל החלק הקירור - ההספק המשוער.
    והכי חשוב, תאורת לד אינה רק LED, אלא מערכת שלמה הכוללת מקור זרם, פולט ודיור.
    ונוריות הלדים מתקדמות. לתאורה ביתית, דגמים עם שבבי COB.
    רק חמש שנים חלפו תעשייתי שחררו נוריות LED. והמחירים זוחלים.

     
    הערות:

    מס '22 כתב: | [ציטוט]

     
     

    סרגיי, אם אתה רוצה להכניס גנרטור עם הצפת יתר לרשת שווה לאפס, אף ממזר (סליחה) לא יכול לאסור עליך לעשות זאת.כך ניתן למנוע מכם לחבר, נגיד, מגהץ… יש רק מגבלה אחת - להגדיר מתג מעבר, למקרה שהחשמלאים יעבדו ברשת, כדי שלא ייהרגו על ידי הזרבובית שלכם, ובכן, יש מגבלה נוספת - אם תשימו גנרטור של יותר מ 15 מגוואט, אז אתה צריך ללכת לסיטונאות השוק, ואם תתחיל לסחור ב- EE, אבל זה לא קשור אלינו. אבל העובדה שמנורות LED מובטחות לא יותר משלוש שנים היא שהמעגל משתמש בקבלים אלקטרוליטיים שמתייבשים ומתפוצצים מחימום .. לא ניתן לעשות שום דבר בנידון. יש מנורות בהן אין קונדרים. ובחר אותם. הם באמת עובדים הרבה. תנאי נוסף הוא לד, אם הם עובדים במקביל עם אחרים, אומרים DRLs, במהלך ההפעלה הם חווים תחילה התקפה של זרמי קורץ של עד מספר קילוולט - לתחתית יש את הספק הנמוך ביותר והם נשרפים ראשונים. עליהם להיות מוגדרים באופן פרפרטיבי מכל זבל אחר. וכל מה שהם שרים, הלדים הם העתיד !!!!

     
    הערות:

    מס '23 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אני לא מומחה בתחום טכנולוגיית תאורה ונורות לד, אבל אני רופא, ודבר אחד בטוח - כרופא אני ממליץ להשתמש בתאורת לד, אבל רק כזה שיש לו אור קרוב לספקטרום הטבעי - יש יצרנים שיש להם סימונים של מוצרים כמו " אור לבן חם "או" אור יום לבן ". אני עצמי משתמש רק בכאלה. אותה המלצה חלה על סקירה זו של נורות LED שלך:

    ובכן, מה אם אני לא אוהב את הצבע שלהם. אתה מרגיש בחדר מתים. ובכן, זה הכל.

    אני יכול להסביר מדוע אתה לא אוהב את האור הזה: סביר להניח שקנית מנורות לד עם ספקטרום תאורה קר. לאחר שקראתי פורומים וסקירות שונות על מנורות לד כאלה, אני יכול לשפוט כי הם אינם משתמשים בפילטרים, וספקטרום התאורה קרוב לכחול, וזו הסיבה שיש תחושה של "חדר מתים". ואגב, התחושה של חדר מתים ובית חולים עולה יותר בעת השימוש במנורות פלורסנט בגלל האור המהבהב והאולטרה סגול שהם מייצרים.

    ועכשיו אני אומר לא כרופא, אלא כצרכן. במרכז הרפואי שלנו הותקנו מנורות לד, וכולם אוהבים את זה. אגב, יש להם זווית תאורה טובה, אין השפעה זו של אור "צר", אבל זה אחד השבבים של יצרן מסוים. ואור חם, שוב. העיניים פחות עייפות מכפי שהיו. ממש בבית, בהתחלה, היו מנורות אור קרות בסין, אבל גם אני לא אהבתי אותם, עד שהבנתי את העניין וקניתי מנורות LED עם אור חם - שלנו, אגב, נקראות SvetaLED. לפני שנה וחצי, שהובא מסנט פטרסבורג, הוא עולה באש - זה לא נעשה גרוע יותר במשך כל הזמן הזה. אני משתמש בשלושה מנורות כאלה בנברשת - התקרה לא חשוכה. אני ממליץ לך לנסות, יש להם אחריות של 10 שנים.

    אולי לא כתבתי במקצועיות, אבל אביע את דעתי לגבי נוריות הלדים והצדדים הטובים שלהם, אני מקווה שהסקירה שלי תועיל למישהו.

     
    הערות:

    מס '24 כתב: קונסטנטין | [ציטוט]

     
     

    מחבר מאמר זה משפיל במקום נוריות לד ...
    - המחיר כבר מזמן היה דומה לזוהר.
    - אין זברה, הפיזור מעולה.
    - כל צבע: מקור לחם (אי אפשר להבדיל מהנורה הרגילה איליץ ')
    -זהור וזוהר באיכות הרשתות החשמליות שלנו שורף כל יום (אני יודע מניסיוני האישי. הנחתי את הנורות לד בכל הדירה שנתיים !! לאחור ושכחתי מה נורות להחלפה!)
    -אפשר גם לילד של הסופר הזה לשבור בטעות את המנורה הפלורסנטית האהובה עליו, לראות איך הוא נכנס פנימה, ונורות הלד לא מכות כי ל -90% נורות פלסטיק ..
    אז חשבו בעצמכם לקנות "קופסאות" זבל (אולי יתנו לכם חבורה של סד במתנה) או תמשיכו עם הזמנים ..

     
    הערות:

    מס '25 כתב: אלכסיי | [ציטוט]

     
     

    עוד אופנה .. LN שרוף - דפוק נקי !!! מה לעשות עם נורת הלד? לשטוף בקבוקון פלסטיק?

     
    הערות:

    מס '26 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מזמן לא שמעתי שטויות כאלה. ראשית, מנורת לד עולה 1,400 רובל. ותקופת ההחזר היא כשנה.חיי השירות של היצרן הכריזו על 100,000 שעות הם כ -11 שנות פעולה רציפה או בממוצע 27 שנות עבודה בחושך. לאחר מכן אובדן שטף הזוהר אינו עולה על 30% והמנורה נחשבת לבזבוז. הכל תלוי בכיור חום טוב לנורות הלד. ואכן, כל האמור לעיל שאמר מחבר מאמר זה של מים טהורים x ... אני.

    kritik,
    בחור חכם נוסף. איפה ראית את המנורה הזו? גם אם זה נותן 105 ליטר, יש לקחת בחשבון את ההפסד ברפלקטור 30% ואחרי חודש ההפעלה השני, הפסד המנורה הוא יותר מ 50%.

     
    הערות:

    מס '27 כתב: יורי | [ציטוט]

     
     

    מתכות רעילות - אינדיום, גליום

    ארסן וזרחן אינם תרכובות לא מזיקות במיוחד)

    בנוגע לצבע - קראו על ספקטרום ליבון ונורות LED

    ל- SD השיא הצר של צבע כחול - רבים לא אוהבים אותו (יש הרואים בו כמזיק)

    ל"חמים "פשוט יש שטח אדום-צהוב אדום ורחב יותר, אך אותו שיא בכחול, כי לרוב הדיודות הלבנות יש גביש כחול וזרחן צהוב, כלומר הספקטרום לא מוצק !! (כמו במנורות lum-x)

     
    הערות:

    מס '28 כתב: איגור | [ציטוט]

     
     

    לא הייתי אומר שלנורות לד יש כל כך הרבה פגמים. כן, הסיפור חוזר על עצמו במקרה של מנורות CFL. האיכות משווקי הפשפשים הסיניים כמו Aliexpress ו- Ebay הידועה לא כל כך חמה, זה מקלקל את המוניטין של מנורות לד טובות. נוריות LED הן העתיד. ותוך 1-2 שנים הם יהיו זולים יותר מחיסכון באנרגיה. האיכות גם תתהדק עם הזמן.

    מהניסיון שלי בהפעלת מנורות אלה (ניסיתי גם את השם הסיני וגם את Jazzway, Navigator, Ecola) אני יכול לומר ש- BBK אלקטרוניקה יכולה להתהדר בהצעה הטובה ביותר מבחינת מחיר ואיכות. יש להם אחריות לשלוש שנים ועיצוב מנורה מאוד מוכשר. והמחירים מורידים כעת בכניסה לשוק.

     
    הערות:

    מס '29 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מאמר אילו מנורות ואילו יצרנים שוקלים? במשך זמן רב, יצרנים נורמליים מייצרים מנורות עם עדשה, כך שאין כיווניות נוקשה, האור מופץ באופן שווה. ועל טמפרטורת צבע, על איזה סוג מחקר אתה מדבר? טמפרטורת האור של מנורות LED קרובה לאור השמש, מה שמשפיע לטובה על תפיסת העין. אני שותק בנוגע למנורות סיניות, אך לא מגרד את כל היצרנים תחת מסרק אחד.

     
    הערות:

    מס '30 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אני יכול לומר שבסין עושים דברים טובים, אבל מחיר הדברים הטובים אינו פחות מאשר למקבילה הטובה שלנו. לכן, כדאי לבחור את אותם דברים שלפחות יש אחריות. ובהחלט כדאי להחליף נורות ללהקות LED. פעם אחת השתנה ונשכח 5-7 שנים. ניסיתי מנורות לד מיצרניות מבית: בארבע השנים האחרונות מעולם לא התאכזבתי.

     
    הערות:

    מס '31 כתב: | [ציטוט]

     
     

    ברור - כבוד למחבר - כך שנשאר לעת עתה על מנורות פלורסנט.

     
    הערות:

    מס '32 כתב: אלכסנדר | [ציטוט]

     
     

    למעשה, בכל מחלוקת, שני צדדים .... אין לי שום תלונות על נוריות נוריות בכלל! אבל כשבחישוב ההחזר של המנורה ראיתי את המספרים - המומים !!! כן, השקעתי, אבל לא מעט .... אבל אני כבר רואה איך תעריף החשמל לא פוגע בי! מתחרים קורעים את השיער, אין מספיק כסף לכל דבר, אבל יש לי נורמות, בעוד שנה המנורות שלי באמת ישתלמו וירוויחו! ואתה ממשיך לשבת על הזוהר ועל ה- DNA

     
    הערות:

    מס '33 כתב: ויקטור | [ציטוט]

     
     

    אם ננתח את הביקורות האמיתיות של אנשים באינטרנט על נורות לד (שלא לוקחים בחשבון את המודעות באתרים שבהם הם נמכרים), אז החסרונות של מנורות לד הם הרבה יותר מיתרונות. במקום זאת, אפילו אפשר לומר זאת, אף אחד לא יכול לאשר באופן משכנע את היתרונות, מכיוון מעט מדי זמן חלף מאז שהוכנסו באופן מאסיבי לתאורה ביתית ותעשייתית. ובכן, אם אך ורק בשביל הכסף, אז סוגים אחרים של מנורות רווחיים יותר לקנות מאשר נורות לד, אם כי לאורך זמן הכל יכול להשתנות וכל החסרונות של מנורות LED יובסו.

     
    הערות:

    מס '34 כתב: ואדים, יו.אובצ'ניקוב | [ציטוט]

     
     

    אני צופה באנשים בכלל לא רואים כלום.ונור הלד לא נעים בעיניי, הוא אינו כולל לפחות ספקטרום כזה כמו מנורת ליבון פשוטה. אז באופנה הישנה הנחתי מנורות ליבון ...

     
    הערות:

    מס '35 כתב: | [ציטוט]

     
     

    הכל מגניב, כולם אוהבים את זה. גם אור וגם צבעוני. אבל ... יש בעיה אחת. האור נכבה, והנורות ממשיכות להתעמעם באפלולית. החיבור נכון, השלב במתג, אפס על הנורה. אין תאורה אחורית במתג. הסבירו מהי תופעה זו.

     
    הערות:

    מס '36 כתב: | [ציטוט]

     
     

    בסדר, כתב המחבר. אבל חבורה של נציגי משרדי "קרניים וחופים" כמובן, כמו זין, התעופפו ויגנו על נוריות LED, כי איתם יש להם רווח עצום!
    לא משנה כמה נוריות הלדים מחממות, הספקטרום מועבר מאוד חזק לאזור הכחול, מה שמזיק מאוד לעיניים - הוא מוביל להצטברות גרגרי ליפופוסין ברשתית ולזדקנותה והשפלתה בטרם עת. לפיכך, לבית, במיוחד לקריאה, במקומות של משחקי ילדים, בסמוך למחשב וכמנורת לילה, נוריות נוריות אינן מתייחסות לקטגוריות. קרא מאמרים מדעיים בכתבי עת שנבדקו על ידי עמיתים אם אינך מאמין בכך!

    על חיי השירות - נכון. והגביש מתפרק (הזוהר פוחת) וגורם להם לעליית זרם כאשר מופעלים. היו לי 2 מנורות - הדלקת חדר האמבטיה והמזווה - נמשכו 6 חודשים ושמונה חודשים. החנות סירבה להשתנות, ולכן כל ההבטחה הזו היא שטויות. הם אמרו שהיו להם עליות, אבל איך להוכיח שהם היו או לא ... פשוט בבית המשפט, אבל בגלל 500 רובל, זה לא שווה את זה.

    על החזר כספי. מנורת ליבון יעילה כוללת 2.6% (עבור 100 וואט) הלוגן (אותה מנורת ליבון, בדרך כלל עם כלור) - 3 ... 3.5% / ניקח את הערך הגרוע ביותר של 2.6%. למנורת LED יעילות (הטובה ביותר וכמובן היקרה ביותר) -22% אבל! נתון זה אינו לוקח בחשבון את היעילות של מקור זרם פועם - 92% הטוב ביותר. 22 * 0.92 = 20.2%. אז, הדלקת הדירה בה אנו משתמשים לרוב בשעות הבוקר - שעה לאיסוף לעבודה;) ובערב (חורף / קיץ ממוצע) ולקבל כשלוש שעות. כעת ההספק הכולל (על ידי מנורות ליבון) הוא 200 וואט חדר + 100 וואט מטבח + 60 וואט אמבטיה או מנורת רצפה. עגול עד 400 וואט ליום או 146 קילוואט לשנה. אז, מנורות ליבון צורכות 146 קילוואט, וכמה נוריות לד צריכות, באותה אור זוהר. אנו לוקחים בחשבון: 146 * 0.0026 / 0.0202 = 18.8 קילוואט. החיסכון הסתכם ב 146-18.8 = 127 קילוואט או (ב -3 רובל / קילוואט) - 381 רובל !!! שימו לב, לקחתי את המחוונים הטובים ביותר (בדרך כלל תואמים את מנורות הלד היקרות ביותר). במשך שנה אתה לא יכול לחסוך אפילו נורה אחת, אבל סיכמנו שיש לנו מטבח, אמבטיה, חדר (2 מנורות) וטרסר. ואלו 5 מנורות לד (14 וואט, מכיוון שיחס היעילות הוא 0.202 / 2.6 = 7.7, ואז 100 / 7.7 = 13 וואט. אם לוקחים בחשבון השפלה, נצטרך 14 וואט בלבד כדי להחליף את 100 וואט שלנו בזוהר). 5 מנורות אלה יעלו לך 500 r, וזה מסתכם ב 2500 רובל. הם שירתו איתי פחות משנה, שיהיה להם מזל והם יחזיקו מעמד 5 שנים. במשך 5 שנים תחסוך 1905 רובל ולא תחזיר את המנורות אפילו ב 80% !!

    ובכן, מומחי ספות, כולנו בשטויות האלה? מתווכחים כמו במתמטיקה !!! אני חושב שאפילו העצלנים ביותר לא מתחו יותר מדי את החישובים שלי כדי לבדוק אותם. ללא אינטגרלים, רק חלוקה, כפל, חיבור וחיסור! אפילו תלמיד כיתה ג 'יכול להתמודד עם זה.

    מסקנה! נורות לד לא משתלמות! ובהתחשב בפגיעותם בראייה (מוכחת !!) בגלל הספקטרום הגולש לאזור הכחול, אני לא ממליץ לקנות אותם, במיוחד אם יש לכם ילדים, אחרת ללבוש משקפת דרכם במשך מספר מסוים של שנים! אגב, השפלה של רשתית אינה מטופלת

     
    הערות:

    מס '37 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מי אמר שהמדינה לא חוסכת אנרגיה !! אם תחסוך אנרגיה, בקרוב ניתן יהיה לא לחשוב על הקמת תחנות כוח חדשות או אפילו לנטוש את הקיים. כן, מחיר המנורות עדיין גבוה, במיוחד בהתחשב בשער החליפין של הרובל הנוכחי, אך התחרות בשוק זה גדלה, כך שלדעתי המחיר יקטן בעוד כמה שנים.
    והדובר הקודם מעורר משהו.
    200 W + 100W + 60W = 360 W - זו שעה!
    הוא כותב סיבוב ..... 400 ליום. - איך כן? כנראה ששעה ...
    לדוגמא, LED 15 + 30 + 3 = 48 W לשעה
    360-48 = 312 וואט (חיסכון לשעה) או 0.312 קילוואט, כלומר אנו מקבלים 5 שעות ביום למשך 5 שעות ביום: 0.312 * 5 * 365 = 569 קילוואט - אנו מקבלים 1536 רובל תמורת 2.70 r. כולם ישתלמו בשנה, ולכן בשעות החורף התאורה עובדת לרוב מחצי שלוש בערב עד 22-23 שעות.

     
    הערות:

    מס '38 כתב: נגמר | [ציטוט]

     
     

    מחבר התשובה הקודמת, כתוב לא ממש נכון. ראשית, אין זה סביר שמישהו בכל מקום ישתמש בכל המנורות בו זמנית. שנית, רשמו את המחיר המלא של המנורה. מחיר מנורות LED חזקות בבסיס אחד, גדל לעיתים. שוב, אני מדבר על מנורות איכותיות של יצרנים ממותגים, שכביכול לא מקלקלים את החזון. שלישית, לא נלקחים בחשבון זוויות צפייה. כמובן שמדובר במינוס שנוי במחלוקת, אם כי להארה אחידה של החדר תצטרך להחליף את המנורה עצמה היא עובדה. בהם עשויים להיות אפילו יותר מאותם מנורות. ואתה לא צריך לדבר על מעלות גדולות, טכנולוגיות מודרניות, אני יכול לדמיין איך הם נוצצים. התקרה תהיה מקום חשוך בכל תרחיש. אולי הופיעו מנורות בהן האור משתקף היטב ממשטחים, אך שוב הם לא יהיו זולים. באופן כללי, אם אתה לא אוהב את גווני האור, אתה יכול לנסות לערבב על ידי הוספת אור ליבון אחד למנורה עם כמה מנורות. זה יהיה פחות רווחי, אך עדיין נעים יותר לעין.

    טוב אם יש מחלוקות כאלה כשכולם לא גומרים משהו, מנסים להראות כל דבר באורו, אני אנסה להתמודד ביסודיות עם כל הדברים המשעממים שלי.

    אז על הקלאסיקה זה יהיה הכי קל. קח את הבסיס E27. הספק מרבי של אוסראם שמצאתי באתר הרשמי של 12 וואט. PHILIPS המקסימום שמצאתי 10.5 וואט. אז אקח את המשימה הנהוגה כאן בנושא החדר (200 וואט), המטבח (100 וואט) וחדר האמבטיה (60 וואט).
    החדר מאיר בערך 4 שעות בחורף וכשעה בקיץ. 182 * 4 + 183 = 911 שעות בחדר. המטבח שעתיים בחורף, בקיץ תוכלו לבשל ולסעוד לפני הארוחה. 183 * 2 = 366 שעות.
    אמבט או מנורת רצפה שעה ביום הם בטוחים מספיק 365 שעות.
    200 * 911 = 182.2 קילוואט 100 * 366 = 36.6 קילוואט 60 * 365 = 21.9 קילוואט תעריף 2.99 לשפשף.
    (182.2 + 36.6 + 21.9) * 2.99 = 719.693 רובל. בעוד שנה על אנרגיה.
    עכשיו אנחנו לוקחים מנורות OSRAM. נמצא 12W עבור 690r. מטבח אחד, שני חדרים.
    6W-264r. לשירותים או למנורת הרצפה.
    אנו שוקלים 24 * 911 = 21.864 קילוואט 12 * 366 = 4.392 קילוואט 6 * 264 = 1.584 קילוואט
    (21.864 + 4.392 + 1.584) * 2.99 = 83.2416 רובל. נוריות LED מבזבזות בשנה.
    ההבדל הוא 719.693-83.241 = 636.452 רובל. כל כך הרבה ייחסך בשנה של עבודה.
    הוצא 690 * 3 + 264 = 2334 שיח. 2334 / 636,452 = 3,667205068096259 שנים. כל כך הרבה יהיה צורך בכדי להחזיר את הרכישה הזו.

    עכשיו מנורת הפיליפס. 10.5W-590R. 7W.-420r.
    אנו שוקלים 21 * 911 = 19.131 קילוואט 10.5 * 366 = 3.843 קילוואט 7 * 264 = 1.848 קילוואט
    (19.131 + 3.843 + 1.848) * 2.99 = 74.21778 רובל. נוריות LED מבזבזות בשנה.
    ההבדל הוא 719.693-74.211778 = 645.47552 רובל. כל כך הרבה ייחסך בשנה של עבודה.
    הוצאו 590 * 3 + 420 = 2190 רובל. 2190 / 645.47552 = 3.392847493271317 שנים. כל כך הרבה יהיה צורך בכדי להחזיר את הרכישה הזו.

    על כולם להחליט אם זה הרבה או לא. אני לא קורא לכלום, החלטתי פשוט לקחת בחשבון את החיסכון מבחינת הצרכן. הרי אני בעצמי בוחר באופציה מנצחת. הזמינו מייד, המחירים יכולים לקפוץ מכיוון שלקחתי הכל מחנויות מקוונות. בעיר שלי לפני שנה (חורף 2013) הלכתי לחנות חברה והצעתי לי מנורת 6 וואט תמורת 600 רובל. לא שאלתי יותר על נוריות LED.
    לא סתם השוויתי את זה עם CFL באופן לא מקוון, כמו שכבר אמרו, הם יקרים יותר פי שניים עד שלוש בצריכת אנרגיה לעומת נוריות LED. אבל אצלם תקופת ההחזר תהיה יותר מעשר שנים. כמובן, סביר להניח שמנורת אור יום לא תשרוד באותה מידה, אך כמה נורות לד בחיים האמיתיים יחזיקו מעמד אינו ידוע.

     
    הערות:

    מס '39 כתב: | [ציטוט]

     
     

    כעת בשוק מנורות LED חל מעבר מאסיבי מרדיאטורים מתכתיים לפלסטיק. מניסיוני של למעלה משנתיים בשימוש במנורות מסוגים שונים, הבנתי שהפלסטיק אינו מתאים למנורות לד. ג'אזוויי בגובה 3.5 וואט. עבודות אקו 1.5-2 על רדיאטורים מפלסטיק - ואז תיקנו, הלחמת נורית שרופה במעגל סדרתי ובמנורה למשך זמן מה. יש זמנים שלמנורה אין מה לעזור. אז באוקטובר תליתי שני מנורות 11 וואט ברחוב. אקו ג'אזוויי A60. כתוצאה מכך, שניהם נכשלו בסוף פברואר (הם עבדו 24 שעות ביממה). חשבתי שמזג האוויר החורפי הקר יציל את נוריות הלחץ מחימום יתר, אך גם זה לא חסך.לאחר החלפת המנורות שמתי לב ברדיאטור הפלסטי (ממש לאורך שולי לוחית הלד) בצבע החום ברדיאטור הפלסטי על הפלסטיק והבנתי "שזה מריח כמו מטוגן). פתחתי את המנורה וראיתי שכל 20 המחשבים - 2835 נוריות LED היו בחוץ התחממות יתר, כל כבל המגע נשרף גם כן. עם תנועה קלה של היד, ניתן היה לקרוע את נורות הלד מהצלחת השרופה. זהו עצב כזה עם הלדים. עכשיו החלטתי שלעולם לא אשתמש שוב במנורות פלסטיק לתאורה ביתית. עכשיו כל התאורה בבית אני בונה על מנורות BBK (טוב שהאספקה ​​גדולה). מהאחרון עשיתי תאורה בחדר האמבטיה על בסיס BBK 3.3w GU10 בססטק. כדי להתחבר תחת GU10 השתמשתי במתאם E14 ב- GU10. למעשה לא חשבתי שאהיה כל כך בהירה תאורה כיוונית ממנורות 3.3 וואט בעלות של 97 רובל (רכישות בקיץ האחרון).

     
    הערות:

    מס '40 כתב: מאראט | [ציטוט]

     
     

    אני לא יודע איפה מחירים כאלה, תחת "ארמסטרונג" תסתכל על היצרן הרוסי אטון במחיר של 2100 רובל. בתחום ייצור הדיודות ישנם מנהיגים מובילים ושחקנים חיוביים. פיליפס, אוסראם ... אני משתמש בדיודות של החברות הללו גם בחיי היומיום וגם במכוניות. שהם נשרפים במכונית כבר 5 שנים, זה בבית פרטי.
    אתה יכול כמובן לשים את הסינים ב- aliexpress ואז לבקר את הדיודות באופן כללי. מצבים כאלה מחייכים אלי. בתחילה, אם אתה רוצה מוצר איכותי. אז אתה צריך לקנות את זה, ולא לנסות לקנות משהו שדומה מאוד לד. האחריות לחלק מהדיודות הינה 12 שנים, לדוגמה, Vision של פיליפס X-Treme

     
    הערות:

    מס '41 כתב: | [ציטוט]

     
     

    הבחירה בדיודות היא גדולה מספיק וקשה מאוד להבין ולבחור מוצרים באיכות גבוהה באמת.

     
    הערות:

    מס '42 כתב: ואן וניך | [ציטוט]

     
     

    יעקב, תודה על המאמר. כמעט חמש שנים חלפו, הרבה השתנה. לפני חצי שנה החלפתי 14 מנורות למנורות LED. התברר כ 1000 UAH. חיסכון הגון, אני מקווה שהם יימשכו זמן רב.

     
    הערות:

    # 43 כתב: | [ציטוט]

     
     

    איזו שטויות באתר שלך על נוריות לד ?! אתה קונה נוריות נהגים ומנהגים באיכות גבוהה, אתה לוקח מנורות עם אוורור טוב ופיזור חום, ואז על כל השפלה, הבהוב וכו '. זה לא ילך.

     
    הערות:

    מס '44 כתב: | [ציטוט]

     
     

    קנינו מנורות LED 7 ב GU10 במקום הלוגנים עם זכוכית. 3 שנות אחריות. הכל היה מצוין במשך כחודשיים. 3 חלקים בערו בנברשת, האור היה רך, בהיר, אין בעיה. ואז זה התחיל. אחד נשרף, יום אחר כך שנייה, שבוע אחר כך שליש. כל אחד שנשרף התחלף בהלוגן, כלומר נשרף ושילב הלוגן + דיודה. כתוצאה מכך לקחתי את זה לערבות, אנחנו בודקים את זה בחנות והם נשרפים !!!! אני חושב שהמגעים באגי. הכנסתי שוב את הדיודה ששלושתן דולקות. כעבור שעה אחד בוער. שמתי את מקומו של הלוגן דיודה לא בוער ... ליט. אני פשוט לא מבין. מה קורה ואיך מתמודדים עם זה. עזרה.

     
    הערות:

    # 45 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מעניין לקרוא מאמרים מעבר לאחרונה מאוד לכאורה. רק חמש שנים עברו ואף אחד לא מפקפק ביתרונות של נורות לד))) אבל כמובן שהשאלה אינה ייחודית. זו ההשקעה האופיינית ביותר. יתרה מזאת, ככל שגדול הרווח גדול יותר. אם אתה קונה אור באיכות גבוהה. כמו פיליפס, Verluisant, Ledel, טכנולוגיית תאורה ואיכות דומה, המנורה תשתלם בעוד שנה או שנתיים ואז תבריק במשך שנים רבות, ותפיק רווח. ואם אתה קונה סין זולה או בעלי מלאכה ביתית, אז זה לא יימשך יותר מתקופת האחריות שלה.

     
    הערות:

    מס '46 כתב: אנדריי | [ציטוט]

     
     

    אני משתמש במנורות לד הרבה זמן. חיסכון לא רק בגלל צריכת אנרגיה, אלא גם בגלל עמידות. המנורות לא מרצדות, כמו פלורסנט. כאשר הם מופעלים, הם נדלקים ללא דיחוי.

     
    הערות:

    מס '47 כתב: אלנה ז. | [ציטוט]

     
     

    נוריות LED כבר הוכחו כיעילות. הייתי משוכנע בכך מניסיוני. הם עמידים, חסכוניים, נוחים לשימוש. כאן, רבים מתווכחים על הרווחיות שלהם - וכך, אני רוצה לציין שאם תבחר במוצר באיכות גבוהה בתחילה, הוא יימשך זמן רב למדי וללא בעיות. השתמשתי במנורות להתקנת תאורה חיצונית במדינה. תיקון בית הקיץ נעשה בשנת 2014, מאז טרם השתנה דבר))). עכשיו אני חושב גם להכניס נוריות LED בתוך הבית - אני פשוט אקח פילטר לפיזור אור כך שלא יהיו בעיות ראייה בעתיד. ולגבי הבטיחות הסביבתית שלהם - אז אני חושב שהם לא מזיקים בהרבה מאלקטרוניקה אחרת שמקיפה אותנו - אותם מיקרוגלים, נתבי Wi-Fi, ניידים וטאבלטים עם הקרינה שלהם, ומה הם מדדי הכספית! אז הבחירה היא שלך.

     
    הערות:

    # 48 כתב: כרום | [ציטוט]

     
     

    מנהל מערכת, קבע את התאריך לפרסום התגובות, אחרת המאמר משנת 2011 ובאיזו שנה התגובות אינן ברורות.

     
    הערות:

    מס '49 כתב: סרגיי | [ציטוט]

     
     

    העיניים מכוונות תחת אור השמש - עובדה. וכל השאר לרעתם. אז שימו מנורות ליבון (השמש היא גם מנורת ליבון) ואל תהססו לחסוך. דבר נוסף הוא כל מיני טפטים כהים, שטיחים ועודפים מזיקים אחרים. איבדתי את הסיד הישן והטוב, ידידותי לסביבה ומתעדכן בקלות או תחליב מים. גרירה לאורך כל הריסות, כולל חושך. ואז כולם עיוורים. לפחות חבל על ילדיכם.

     
    הערות:

    מס '50 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אני יודע מהעבודה - היעילות והיעילות של זרקורי LED אינם ניתנים להכחשה. אנו עובדים בשתי משמרות, כך שכשחשיך אנו מדליקים את הזרקורים. יש מספיק אור, הנורה והמארז אינם זוהרים. באופן כללי אני ממליץ עליו, גם לבית וגם לגינה זה מתאים. נושא חיסכון בחשמל הוא רלוונטי.

    בעלי ואני לעולם לא נסיים את התיקון הזה, ואם אפשר, נעשה הכל בעצמנו. אבל בכל מה שקשור להובלת חשמל במדינה, הדלקת החלקה והבניינים החיצוניים, הייתי צריך לפנות לאנשי מקצוע. הם הסבירו לי שיש לחשב את הכל: אומדן הכוח הצרכני, בחירת אביזרים, חומר, רכיבים, מיקום והחיבור. באופן כללי, לזרוק תיל ממוצב לבית יש גם טכנולוגיה משלו. כמה סוגרים מהדקים, כבלים, סרט מתכת. איכות המוצר תלויה ישירות בחומרים בהם נעשה שימוש, תאימות המוצר לדרישות טכניות ומכניות גבוהות תלויה בהן: עמידות בפני שחיקה, עמידות בחום, חוזק, עמידות בפני קורוזיה. ובסופו של דבר מובטחת אמינות המערכת כולה במשך שנים רבות. חיסכון באנרגיה הוא רלוונטי.

     
    הערות:

    מספר 51 כתב: | [ציטוט]

     
     

    כמובן, נוריות נוריות נהדרות לחיסכון באנרגיה ובכסף שלך! לא שמעתי דבר על אינדוקציה, אבל על LED תוכלו לקרוא מספר עצום של ביקורות חיוביות.

     
    הערות:

    מס '52 כתב: | [ציטוט]

     
     

    השתמשתי בנורות LED של 20 וואט במנורות בבית ובעבודה במשך יותר משנה, עיניים היו עייפות מאוד (לא יכולתי לשבת 10 דקות, עיניי עצומות), לפעמים תפסתי ארנבות, חשבתי לעת זקנה, ורק כשאחת מהן נשרפה והחליפה אותה בזוהר הבנתי בגלל מה ... אני חושב לעבור למנורות ליבון, הבריאות יקרה יותר מכסף .. כל התיאוריות האלה הן חווית זבל הכל ...

     
    הערות:

    # 53 כתב: | [ציטוט]

     
     

    בהתחלה השתמשתי בנורות חסכוניות באנרגיה. חשבון החשמל שלי יקר מאוד. מסתבר יום 11 קילוואט. החלטתי לתקן את המצב והזמנתי נורות לד מהיצרן באתר Aliexpress. 10 יח ' השתנה בכל החדרים. תעבוד טוב. עכשיו התחלתי לרשום נתונים על אור בכל יום ומתברר שאני מוציא 5-6 קילוואט ליום. חדר האמבטיה היה חשוך, ועכשיו הוא אפילו בהיר יותר. אני קוראת וכותבת רק תחת מנורת ליבון. וכך הכל מתאים לי.

     
    הערות:

    מס '54 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אתמול קניתי מנורת לד 17W, אמרתי שאנסה אותה בבית, ואם כבר, אחזיר אותה.
    הוא הוכרז כצבע חם. חזר היום לחנות.התאורה לא חמה, ממש כמו בחדר מתים, היא מעניקה צללים חדים, החדר הוא 12 מ"ק והתאורה בצדדים גרועה יותר מאשר במרכז ובכלל אור כל כך לא בריא. גם לא היו לה חורים לקירור, נראה שהם צריכים להיות והחלק הזה צריך להיות קרמי (?)
    יש לי מנורות חיסכון באנרגיה של פיליפס במשך יותר מעשר שנים, אבל רציתי להיות חסכונית עוד יותר. זה לא הסתדר.

     
    הערות:

    מס '55 כתב: מקסימוב | [ציטוט]

     
     

    החסרונות שתוארו במאמר החל משנת 2016 אינם רלוונטיים. עלות מנורות LED כמעט זהה לזו של מנורות פלורסנט קומפקטיות (עוזרות בית), ישנן אפשרויות זולות יותר שאינן נחות באיכות. מנורות מודרניות מוגנות מפני מתח מתח ולעיתים קרובות לא נשרפות, כולל עם כיבוי או כיבוי תכופים. אי אפשר לומר על מנורות פלורסנט קומפקטיות (עוזרות בית), ועל אחת כמה וכמה על מנורות ליבון שיכולות לבעור ביום העבודה הראשון.

    כלומר, אם לא לוקחים בחשבון את החיסכון באנרגיה, אז אפילו עלות רכישת מנורות תהיה חסכון משמעותי, אם ניקח לדוגמא פרק זמן של שנה עד שנתיים.

    מנורות LED חסכוניות מאוד ונעוצות כל הזמן במחירי החשמל, החיסכון בולט מאוד. מנורות שעובדות זמן רב מדי יום, בחודשים הראשונים, מצדיקות את עצמן לחלוטין ומתחילות לחסוך את כספך.

    למנורות LED מודרניות יש מפזרים טובים שמבטיחים חלוקת אור אחידה בכל החדר.

    באשר לספקטרום הזוהר, אתה יכול לבחור מנורה עם אור לבן חם. על פי תצפיות אישיות, נוח יותר להיות בחדר מואר על ידי מנורות לד מאשר תחת תאורת ניאון.

     
    הערות:

    מס '56 כתב: נגמר | [ציטוט]

     
     

    כל כך הרבה שנים עברו ושום דבר לא השתנה. פשוט ישבתי על ישנים חסכוניים באנרגיה, ואני יושב. לאחר השלמתם, הם הפסיקו לחלוטין לשרוף. ובכן, כמובן שהם לא היו הזולים ביותר, אבל נאמר סין ממוצעת. ולמרבה הפלא, אני מרגיש גם חיסכון מוחשי.
    יש אתר טוב לביקורת LED. השם הוא סקירת קרח, הכל נמדד ונמדד ביושר, למרות הסגידה של נוריות לד רבות, בדיקות מאוד אובייקטיביות, הכל למעשה. בדיקות רבות על משאבים אחרים כותבות שהן לא מתחממות מדי. קנו נורית LED אמיתית של 10 וואט (התקנת smd) במקרה אחד עם 9 קריסטלים ותראו איך הוא לא יתחמם. כן, פרט לכך שצינור הקירור של המעבד יתמודד. ותראו איזה סוג של רדיאטורים, על הפסאודו 10 נורות מרופדות בבסיס e27. שאלות נעלמות מעצמן.
    כדי למצוא את המקבילה לד האמיתי של 100 וואט טונגסטן, אתה צריך לתת לפחות 350 רובל. מי לוקח יותר זול, אני אומר מייד, הונתה! אני עצמי אשב על חוסכים באנרגיה לנורה האחרונה. אני פשוט משנה את זה מעט ושוכח מה זה טיול לחנות עבור חדשה.

     
    הערות:

    מס '57 כתב: | [ציטוט]

     
     

    הניסיון מצביע על כך שמנורות קרח הן הבחירה הטובה ביותר בעת קניית מנורות. אני משתמש בהן כל הזמן ומייעץ לך. כמה פעמים חסכוני ומעשי יותר מהקונבנציונאלי. למחיר, כאן הטווח משתנה, אך המחירים הסבירים ביותר כאן

     
    הערות:

    מס '58 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אני מסכים עם ההערה האחרונה, אבל האם אני משתמש במנורות Sun-Day Led כבר שנה וחצי? לגבי איכות ומחיר אני מרוצה לחלוטין.

     
    הערות:

    מס '59 כתב: | [ציטוט]

     
     

    שלום לכולם! אני רוצה לספר את המאפיינים החדשים של נורות לד. הכנסתי כבר שלוש כאלה לדירה שלי. לזרוח טוב מאוד. הם צורכים מעט חשמל ואפילו זולים יותר מחיסכון באנרגיה: חיי השירות שלהם ארוכים מאוד. במיוחד עם נורות 4 וואט ו -8 ואט. העובדה היא כי נורות כאלה בעלות הספק נמוך אינן מתחממות במיוחד במהלך הפעולה ואינן נשרפות במשך זמן רב. מנורות לד חזקות מתחממות מאוד, דורשות קירור נוסף ורדיאטורים קירור.אז בערב החלטתי להכניס את נורית הלד למסדרון במקום הנורה החוסכת באנרגיה, לקחתי את נורת הלד של 8 וואט ודפקתי אותה והיא כבר נדלקת מעט, למרות שהמתג כבוי. הופתעתי! ואז עלה על דעתי - יש לי מתג עם תאורה אחורית, ודרך התאורה האחורית הזו מסופק זרם קטן לנורת הלד והוא זורח מעט. ובכן, הוא השאיר אותו למשך הלילה במקום מנורת לילה במסדרון, כך שאשתו תוכל לראות איך ללכת לשירותים, ובכל מקום שאנחנו צריכים אור, אנחנו כבר לא צעירים, פנסיונרים.

    בסופו של דבר, אני פונה אליך, מדוע שלא תספר לאחרים כיצד אתה מודרניזציה של נורות החיסכון באנרגיה שלך. אני אומר לך שמנורות לד בגודל 4 ו 8 וואט פועלות בדרך כלל נותנות אור טוב, צורכות מעט חשמל והן מעט זולות יותר מנורות חסכוניות באנרגיה ב 20 וואט. ב -4 ו 8 וואט נורות הלד לא מחוממות במיוחד וחיי השירות שלהן ארוכים. כבר ב 10 ו 12 וואט הם מאוד חמים. אז היעילות שלהם גרועה יותר, הם מוציאים הרבה חשמל על חום! ספר את מחשבותיך, אל תשמור בסוד. איך מבצעים שדרוגים לנורות הנורה שלך. האם איכשהו אתה מפעיל פחות מתח על הנורות, או מה? עשיתי בדיוק את זה עבור נורות ליבון, חיברתי סוגים שונים של נגדים, נורות נוספות בסדרה, קבלים. כל זאת על מנת להפחית את המתח ל -180 וולט מ -220. ואז הנורות לא נשרפו, הניחו על חדרי המדרגות, יש אור חזק שאינו נחוץ במיוחד, כי עם שינוי זה הנורות זוהרו הרבה יותר חלש במתח נמוך.