קטגוריות: סוגיות שנויות במחלוקת, חדשות חשמליות מעניינות, איך זה עובד, חיסכון באנרגיה
מספר צפיות: 859298
הערות לכתבה: 212

מכשירים לחיסכון באנרגיה: מיתוס או מציאות?

 

מכשירים לחיסכון באנרגיה: מיתוס או מציאות?לפני זמן לא רב, בשווקים שלנו, באינטרנט, בכמה מדיות דפוס ואפילו בטלוויזיה, הופיעה פרסומת למכשיר פלא, שלדברי המפרסמים יכולה לחסוך עד 30-35% חשמל. איזה סוג מכשיר זה? איך זה מסודר? והאם זה באמת נכון שהוא מסוגל לחסוך כל כך הרבה אנרגיה?

באותו זמן בערך, באזורים שונים, מכשירים אלה הופיעו תחת שמות שונים. להלן השמות המשוערים של אותם מכשירים: SberBox, Smartbox, חיסכון באנרגיה, חיסכון בפאואר, חיסכון, פאוור פאואר, כלכלה וכו '

לדברי היצרנים, ובהתאם למפיצים, די פשוט לחבר את המכשיר לשקע חשמל, והוא מתחיל לעבוד, כלומר לחסוך את הכסף שהרווחנו קשה.

עלות מכשיר זה, תלוי באזור ההפצה ו"נדיבותם "של המוכרים, נע בין $ 10 ל- $ 70. בגרסה הפשוטה ביותר, המכשיר מיועד לעומס של 15 קילוואט לרשת חד פאזית, כלומר לבית ממוצע. ישנם גם מכשירים לרשתות תלת פאזיות. לדוגמא, למכשיר כזה לחיסכון באנרגיה, המיועד לפעול ברשת תלת פאזית, בעומס של עד 48 קילוואט, יש מידות של חבילה רגילה של אבקת כביסה.

ההיכרות הראשונה עם התיאור של מכשיר זה לחיסכון באנרגיה גורמת לעונג בקרב מהנדסי חשמל, מעורב בתחושה של חוסר יכולת משלהם. המכשיר כולל רשימה מוצקה של תכונות הממומשות בעזרת חידושים טכניים מסתוריים ומוגנים בפטנט.

למומחים קשה לדמיין כיצד ניתן ליישם פונקציות כמו פיצוי כוח תגובתי, סינון הפרעות, הגנה מחוסר איזון שלב ושביתות ברקים במכשיר אחד. לאפשרות המהפכנית להמיר אנרגיה חשמלית ריאקטיבית לאנרגיה פעילה אין אנלוגים כלל. סיכוי כזה מביא מייד את מהנדסי הכוח של מפעלים תעשייתיים למצב של אקסטזה.

בואו נסקור מקרוב את המוצר הנפלא ונחשוב האם ניתן לממש את כל המאפיינים המוצהרים במכשיר אחד. והאם הם לא מבקשים מעט מדי עבורו? אכן, יחידות קבלים אוטומטיות בעלות עוצמה דומה יקרות פי 4-6.


מייצבים לאיזון חוסר איזון מתח בשלבים אינם זולים. פילטרים הרמוניים, מוצרים מגושמים המכילים כמות גדולה של ברזל ונחושת, אינם סובלים גם הם ממחיר נמוך. שילוב היכולות של כל המכשירים הללו במוצר אחד הוא באמת הישג מרשים.

Smart Smart חוסך אנרגיה

Smart Smart חוסך אנרגיה

במאמרי פרסום, תמונות מפוארות של מראה המכשיר, ניתנות דיאגרמות חיבור. אך כמעט בלתי אפשרי למצוא תמונות של מכשירים עם מקרה פתוח. ותוכלו להבין מדוע: במקום 5 הבלוקים והמודולים המוצהרים, כמו בקר לתכנות ושנאי (?) שנאי, יש מערכת חלקים פשוטה וענייה.

אז, רכשנו אחד מהמכשירים האלה, כדי לנסות להתמודד עם זה. איך הוא? זוהי קופסה קטנה הדומה למטען רגיל, על הלוח הקדמי ישנם שני נורות לד.

אם נטלנו את החירות, ניסינו להביט בתוך המכשיר המופלא הזה. מה ראינו בפנים? בפנים היה גשר דיודה, קבל בעל קיבולת בלתי מוגבלת וספק כוח קטן ממנו הונעו נוריות הלדים. ו ... למעשה הכל. החלק היקר ביותר הוא מארז מסוגנן עם תקע רשת. סביר להניח כי העלות הכוללת של רכיבים לא תעלה על $ 3-4 $, והדגם הזול ביותר כבר נמכר תמורת 40. על איזה חיסכון באנרגיה נוכל לדבר על תכנית כזו?


איך ילד חכם חוסך אנרגיה

אז עדיין, בגלל מה שקורה חיסכון באנרגיה כשמשתמשים במכשירים חיסכון באנרגיה מסוג זה? וכאן צריך לצלול מעט לתאוריה, בלי זה בשום מקום. בואו ננסה להסביר הכל בשפה פשוטה ומובנת.

אז האנרגיה פעילה ותגובה. לא נתעכב על ההרמוניות הגבוהות יותר, על הפרעות באספקת החשמל, על משמרות פאזה וטריקים אחרים, נשקול רק מה אתה באמת יכול להיתקל בחיים האמיתיים, בחיי היומיום, כביכול, בתנאים.

צרכני חשמל רגילים של משק הבית, כלומר אני ואני משלמים עבור צריכת אנרגיה פעילה. ארגונים גדולים משלמים גם עבור אנרגיית סילון. לשם כך, מותקנות בהן דלפקים מיוחדים הסופרים את המגיב הזה מאוד.

למעשה, הם, ארגונים, לא צורכים, הם מייצרים את זה. כלומר, ציוד עם רכיב אינדוקטיבי גדול מייצר אנרגיה תגובית, אשר גם מעמיסה את הרשת. על מנת "לפרוק" רשתות חשמל מעומסים שליליים, ישנם מכשירים מיוחדים - מחליפי כוח ריאקטיביים, כלומר CRM.

KPMs ממש אלה, מכשירים מגושמים ומורכבים למדי, יתר על כן, הם מחושבים בתחילה לעומס מסוים. ומכשיר הנס הזה, שבעצם נידון כעת, אם הוא יכול להציל משהו, תיאורטית, אז רק בעומס מוגדר בקפדנות. וכדי לחשב עומס זה כמעט בלתי אפשרי.

מכשירים מודרניים רבים כבר מצוידים בתחילה במכשירים כדי לפצות על הרכיב המגיב. כך, למשל, כמעט כל ספקי הכוח למחשבים מצוידים ב- PFC פסיבי, שמפחית את צריכת האנרגיה ב- 5-10%. אבל במקרה זה, הדירוגים של קיבול, משרן וברזל אחרים חושבו בזהירות רבה, מה שאפשר לנו להפחית את צריכת החשמל.

מכל מה שנכתב לעיל, אנו יכולים להסיק כי אין טעם לפצות על כל דבר בבית או בחיי היומיום.

אולם, למען ההגינות, הניסויים שלנו בייצור הראו כי בעזרת השימוש ב- CRM סטטי תלת פאזי, הוא הניב תוצאות מסוימות. כלומר, היא אפשרה לייצב את חוסר האיזון בין השלבים ב-10-15%, כלומר, לחלק באופן שווה את העומס בין השלבים. אבל זה בייצור, שם העומסים היו יחסית קבועים. אז הסיקו מסקנות משלכם.

חיסכון בחשמל

כיצד מכשיר פלא ממיר אנרגיה ריאקטיבית לאקטיבית

נדון בנפרד בהמרת אנרגיה ריאקטיבית לאקטיבית. כעת רק מכשיר ה- Smart Boy החוסך באנרגיה מכריז על הזדמנות דומה. בהנדסת חשמל, אין הצדקה תיאורטית להזדמנות כזו, וגם לא יישומים מעשיים של מכשירים. כל הניסיונות להשיג מידע טכני מפורט יותר מהסוחרים על ההזדמנות המדהימה הזו לא צלחו. הם ציטטו מצגות פרסום או התייחסו ל"ידע "של המפתחים.


ניצחון הטכנולוגיה המודרנית או הונאה גרנדיוזית?

מה שמדאיג מומחים אינו מובן לחלוטין לשאר האוכלוסייה, רחוק מהנדסת חשמל. ובכן, איך אתה יכול להתנגד כאשר רופא אפור שיער למדעים טכניים (ורופא?) על מסך הטלוויזיה מתאר מכל הלב את הרווחיות של רכישת מכשיר בהנחה לאזרחים ותיקים? אם לשפוט לפי היקף הפרסומות ומשך הזמן, המכירות מצליחות.

ממכשיר הפרסום לחיסכון באנרגיה Pover Saver

ממכשיר פרסום לחיסכון באנרגיה Pover Saver

לסיכום, אנו יכולים לומר שלצערי, מספר עצום של אנשים, כולל אנשים המכירים את הנדסת החשמל, היו קורבנות של הונאת ענק בשם "חיסכון באנרגיה חכם ילד" ומכשירים דומים לחיסכון באנרגיה. למכשירים אלה אין תכונות ייחודיות או מהפכניות: הם חסרי תועלת לחלוטין בייצור ובעיקר בחיי היומיום.

הפניות לעובדה שהמוצרים מאושרים במדינות חבר המדינות (מובן שמאפיינים של צרכנים מאושרים על ידי ארגונים רציניים) היא רק הטרחה, שנועדה להתעלם מנהלי ההסמכה.הבדיקה מתבצעת רק על סמך מדדי בטיחות למוצרים; נכסים צרכניים אינם נחשבים כלל. במילים אחרות: אם רכשתם מריר, כמו לענה, שוקולד, זה יכול להיות בטוח לחלוטין עבורכם, אבל לטעם - סליחה.

ראה גם:

האם קיים חשמל תגובתי?

אפשרויות לפיצוי אנרגיה תגובתי בבית באמצעות תיבת החיסכון

מכשיר חדש ועקרון חדש לחיסכון באנרגיה

החימום הביתי החסכוני ביותר

שקעים חשמליים עם טיימר

הנהלת חשבונות רב-תעריף: היכן "נקברים" הבעיות?

ראה גם באתר elektrohomepro.com:

  • האם קיים חשמל תגובתי?
  • אפשרויות לפיצוי אנרגיה תגובתי בבית באמצעות תיבת החיסכון
  • מהו כוח תגובתי ואיך להתמודד עם זה
  • מכשיר חדש ועקרון חדש לחיסכון באנרגיה
  • הנהלת חשבונות רב-תעריף: היכן "נקברים" הבעיות?

  •  
     
    הערות:

    מספר 1 כתב: | [ציטוט]

     
     

    לרוע המזל, בניית הסבר על עקרון פעולת המכשירים המצוינים במאמר לא שכנעו אותי.
    אולי עלינו לבנות את זה לפי הסכימה הזו:
    ראשית, שום דבר לא יוצא יש מאין, וזו עובדה ... (אנטרופיה)
    שנית - הצרכן משלם את סכום הכסף עבור החשמל הנצרך, וזו עובדה מספר שתיים (אם לא נגנב אותו משכן דרך הקיר, עוקף את המונה שלנו ...)
    ... והנה השלישי - מה חושב הדלפק (לאן הכסף שלנו הולך ???) ...
    על פי חוקים פיזיים, חשמל שנצרך הוא תוצר של כוח וזמן זרם חשמלי (קילוואט x שעה).
    ואיך המונה סופר אותו? האם התוצאה של ספירת אנרגיה תלויה בצורת הזרם והמתח, וכיצד זה משפיע על דיוק המדידה? כאשר מונים מודרניים לוקחים בחשבון את כל הגורמים הללו, הדבר אינו מופיע בסעיף.
    אולי צריך לקרוא למכשירים המוזכרים במאמר שנייפרס (שוללנים) של מונים מיובשים פרודינמיים?
    בברכה
    igomax

     
    הערות:

    מס '2 כתב: סיריל | [ציטוט]

     
     

    אני יכול רק להבחין בכך שחיסכון אמיתי תלוי רק בך ובי. שום מכשיר פלא אינו יכול לחסוך את כספך. אז תוריד את המשקפיים הוורודים ותתחיל לחסוך.

     
    הערות:

    מס '3 כתב: | [ציטוט]

     
     

    חשבתי שיש ספק בכך (טכנולוגיות חדשות בייצור קבלים וכו '). אבל זה נאמר בצורה מובנת מאוד ומונח על המדפים.

     
    הערות:

    # 4 כתב: יורי | [ציטוט]

     
     

    ובכן, מחפש לפחות כמה יתרונות במכשיר זה, המכונה בגאווה המייצב הסטטי, אנו יכולים להניח את הדברים הבאים. ברשת הביתית נמצאים יותר ויותר מכשירי חשמל עם עומס לא ליניארי (מחשבים, טלוויזיות, תנורי מיקרוגל, מזגנים מהפכים). בזכותם ניתן להבחין ברכיב כוח נוסף - עיוות תגובתי הנגרם על ידי הרמוניות גבוהות יותר. מכשיר זה יכול להיחשב כמסנן הפרימיטיבי ביותר של הרמוניות גבוהות יותר. וההרמוניות הגבוהות יותר יוצרים הפסדים נוספים ברשתות החשמל הביתיות ובחלקם באמצעות מתח מגדילים את צריכת העומסים הקווים. לכן, מכשיר כזה יכול להפחית באופן תיאורטי את צריכת האנרגיה הפעילה ב- 1-2%, אך לא יותר. מצד שני, חיבור מכשיר כזה לרשת מגדיל את הסיכוי לתופעות תהודה ויכול לפגוע עוד יותר באיכות החשמל ברשת הביתית (בפרט סינוסואידליות).

     
    הערות:

    מס '5 כתב: | [ציטוט]

     
     

    לא מצאתי כמה לא חיפשתי באינטרנט תרשים מכשירים לחיסכון באנרגיה! ובכן, אין איפה. וזה אומר שחובבני רדיו, ואנשים בקיאים בהנדסת חשמל והנדסת חשמל, פשוט לא שמים לב למכשירים כאלה, מכיוון שמדובר בשטויות מוחלטות מבחינה מעשית. זה היה שונה - מעגלים היו מונחים באתרי רדיו חובבים לפני זמן רב. אי אפשר באותה מידה למצוא תוכניות לכל מיני מעצבי ביו-אנרגיות ניסים "מכל המחלות", המפורסמים באופן נרחב.

    והנקודה כאן היא בכלל לא באיזה סוד מסחרי או סופר-טכנולוגיה שחובב הרדיו לא יכול להבין. מכשירים כאלו בדיוק מיועדים ל"מטמטים מלאים "בהנדסת חשמל.או להפך, לתיאורטיקנים שמעולם לא החזיקו ברזל הלחמה בידם.

     
    הערות:

    מס '6 כתב: ytsuken | [ציטוט]

     
     

    גנרטור הקפנאדזה מפחית למעשה את צריכת החשמל מהרשת.

     
    הערות:

    מס '7 כתב: אנדריי-h1 | [ציטוט]

     
     

    והכל עובד לי בסדר!

    כנראה שהמכשיר שונה.

     
    הערות:

    מס '8 כתב: | [ציטוט]

     
     

    זקוק למכשיר לחיסכון באנרגיה.

     
    הערות:

    מס '9 כתב: | [ציטוט]

     
     

    תודה למחבר על תרומתו הלא אנוכית להגנה על האוכלוסייה מפני הרמאים הארורים! הידד !!!

     
    הערות:

    # 10 כתב: מינבור | [ציטוט]

     
     

    לך -->

    מכשירים כאלו בדיוק מיועדים ל"מטמטים מלאים "בהנדסת חשמל. או להפך, לתיאורטיקנים שמעולם לא החזיקו ברזל הלחמה בידם.

    בדיון אין צורך להעלות שאלות חדשות - מדוע התיאורטיקן צריך להחזיק ברזל הלחמה בידיו ?! במקרים בהם זה הכרחי, ניכר כי התארגנות שגויה של עבודה.
    מהנדס רדיו

     
    הערות:

    מס '11 כתב: אלכסנדר | [ציטוט]

     
     

    העובדה המעניינת היחידה המוצהרת במאמר היא תיאור פנים ה"מכשיר "הזה. הייתי רוצה מספרים ספציפיים, לא הנחות ומילים כלליות כמו

    מותר לייצב את חוסר איזון השלבים ב- 10-15%, כלומר לחלק באופן שווה את העומס בין השלבים

    מה זה אפילו אומר? השיפוע היה ברמה אחרת וכעת הוא התייצב על ידי מכשירים דומים ברמה של 10-15%?

    ראשית, ייצוב השיפוע הוא טיפשי. שנית, אי אפשר להפוך אותה לקיבולת ברשת תלת פאזית. שלישית, אין לייצב את ההטיה, אלא להפחית או להגביל ... אני חושד שלכותב יש משהו דומה ורצה :) לומר, אבל אמר משהו לא מובן במוחו :). ברצוני לדעת משהו ספציפי יותר על החוויה ברשת תלת פאזית ולהיזכר כי אין למדוד את ההטיה על הקיבולים כדי לפצות על כוח תגובתי, אלא על העומס המרוחק, שם ההטיה הזו משפיעה ביותר. מעניין לדעת גם איזה סוג עומס ולמה יש הטיה ברשת התלת פאזית.

    ישנן מחשבות נפוצות במאמר, אך קיימות גם טעויות ברורות, למרות שלמעשה הכל נאמר נכון - מכשירי חשמל ביתיים אלה גירושין מלאים ומובנים מאליהם.

    זוהי גם תפיסה שגויה כי:

    כך, למשל, כמעט כל ספקי החשמל של המחשב מצוידים ב- PFC פסיבי, שמפחית את צריכת האנרגיה ב- 5-10%

    ראשית, לא הכל, אלא מספר קטן למדי. אולי אפילו מספר גדול יותר של מכשירי PSU למחשבים ניידים, מאלו היקרים יותר, מצוידים במתקן פעיל (APFC). שנית, PSUs כאלה אינם חוסכים אנרגיה בשום צורה שהיא, כך שהם לא יוכלו לעשות זאת ב 5-10% :). לא ביכולות שלהם, וזו לא המשימה שלהם. משימתם של מתקנים (פסיביים וגם פעילים) היא לשנות את צורת הזרם הנצרך מהרשת, לקרב צורה זו לסינוסואיד. PSUs דופק צורכים זרם בפולסים קצרים, ומעוותים את צורת מתח האספקה. מכאן הופעת ההרמוניות ברשת, ששליש מהם הוא המסוכן ביותר. היא ברשת התלת פאזית (שאליה כולנו מחוברים) היא שמעמיסה יתר על המידה על החוט הנייטרלי, וגורמת לזרמים בו, שעוברים לעיתים קרובות מזרמי ההפעלה בחוטי הפאזה. מכאן שריפת השריטות התכופה. בנוסף, הרמוני זה מעמיס על השנאים על ה- TP ומחמם את גופם (עוד על כך בספרו של קמינסקי "כוכב, משולש, זיגזג"). בהתחשב בעובדה שמשתמשים כיום במכשירי PSU עם דופק לא רק במחשבים אישיים, אלא גם כמעט בכל מכשירי חשמל ביתיים מודרניים, עיוותים ברשת החשמל גורמים לעיתים לתאונות.

    לפיכך, מתקנים אינם חוסכים ישירות בחשמל, אלא הופכים אותו לנקי יותר ובכך מקלים על הפעלת רשתות חשמל.

    באשר לחיסכון בחשמל בעזרת קבלים בדירה יחידה - מדובר בשטויות מוחלטות. וכמסננים הרמוניים - על אחת כמה וכמה.

     
    הערות:

    מספר 12 כתב: | [ציטוט]

     
     

    כל מה שהקבל יכול לעשות במכשירים המתוארים הוא לפצות חלקית על נוכחות הרכיב האינדוקטיבי בעומס, הפחתת האנרגיה התגובה ובכך להפחית את הצריכה הנוכחית (אך לא את הכוח הפעיל,מה שקובע).

     
    הערות:

    מספר 13 כתב: | [ציטוט]

     
     

    עם זאת, הקבל מסוגל להפחית את קריאות מד האנרגיה הפעיל במקרה שיש השראות בעומס. אלה מנועים שונים, סלילים, ממסרים, משנקים. לעתים קרובות מאוד, מנורות מצערת אור יום זולות מגיעות ללא קבל. אם יש יותר ממונה פעיל אחד, זה מאט בולט. הייתי משוכנע בזה בניסיון. יש גם מדידות. במכשירי חשמל ביתיים הנכונים, קבלים המתאימים להשראות מובנים ולא צריך פיצוי נוסף של כוח אינדוקטיבי. באופן כללי, השם הנכון למכשירים כאלה הוא LOKHATRON.

    אני מעז לפקפק בהבנה הנכונה של המחבר באנרגיה תגובית כפי שנוצרה. אף על פי כן מדובר באנרגיה נצרכת שניתנת לפיצוי על ידי קיבולת הקבל המותקנת על ידי הצרכן ובכך להפחית את העומס ברשת ההפצה.

     
    הערות:

    # 14 כתב: אלכסנדר | [ציטוט]

     
     

    ל סיגיס |

    אני מעז לפקפק בהבנה הנכונה של המחבר באנרגיה תגובית כפי שנוצרה.

    בכדי להסיר את הספקות הללו, מספיק לפתוח ספר לימוד בנושא הנדסת חשמל. או למשל, ספר מסדרת BEM שנקרא פיצוי כוח תגובתי, מאת קונסטנטינוב וזייצב.

    זה פשוט שהתהליך הרבה יותר מסובך ממה שאתה מדמיין. אין פלא שבמונח "פיצוי כוח תגובתי" משתמשים. יש להגדיר בקפדנות את הקיבול של הקבל ולהתאים לעומס האינדוקטיבי בחלק מסוים של הרשת בזמן נתון. לא יותר ולא פחות. הגזימו - ותצטרכו לפצות על העומס הקיבולי עם השראות נוספות :). כלומר, אם הולכים רחוק מדי עם קבלים, אנו מקבלים את אותה השפעה.

    שאלה נוספת היא שהתגמול שלך אדיש לעומק מד האנרגיה הפעיל, הוא מוגדר באופן שהוא מחשיב רק כוח בו הזרם והמתח חופפים זה לזה בשלב - כלומר כוח פעיל בלבד.

    העובדה שהדלפק נראה מאט אם משתמשים בכמה מנורות LL עם נטל אינדוקטיבי ללא קבל היא רמז. מדבריך, מסתבר שככל שמנורות כאלה יותר, כך הדלפק איטי יותר, וזה זבל שלם.

     
    הערות:

    מס '15 כתב: | [ציטוט]

     
     

    כפי שהופיע בתגובות :) אלכסנדר השני, באמירה גסה למדי, היה רוצה לשתף את הפוסטים שלנו. שלי ממוקמים 12 ו -15. ה -16 הוא לא שלי, מה גם שיש לי בעיות עם פסיקים :)

    לגבי האוריינות הטכנית של מחבר המאמר, כבר דיברתי על כך בתגובה מס '12.

    למחבר יש עדיין כמה תפיסות שגויות. אבל מצד שני, אני יכול להבין את רצונו לומר את מהות הבעיה המועלה ככל האפשר, מה שלפעמים מתרגם את הפישוט לפרימיטיביזציה מוגזמת של מושגים.

    ושוב לגופו של עניין.

    1. לא ניתן לדבר על פיצוי של אנרגיה תגובתית עם השימוש במכשיר זה בחיי היומיום, ויתרה מכך, אין דיבורים על חסכון באנרגיה על ידי פיצוי כזה. בכך, הסופר צודק.

    2. לגבי תיקון גורם ההספק באמצעות PFC פסיבי באספקת החשמל למחשבים. המחבר טועה בכך) והוא אינו לבד :)) די בהצהרות דומות באינטרנט, שם הן מבלבלות בין תיקון גורם הכוח לבין תיקון גורם הכוח של PSUs פועמים.

    מהו עומס תגובתי? העומס בו הזרם קדימה או מפגר בשלב מהמתח. זה קורה בשרשראות ליניאריות (סינוסואליות). שם הזרם והמתח משתנים בסינוסואיד (או קרוב מאוד אליו) ויכולים לפגר או להיות אחד לפני השני.

    ב- PSU פועמים זה לא אפשרי מכיוון שמדובר בעומס לא לינארי. תראו, למשל, באיור זה, צורות הגל של הזרם והמתח של ספק כוח פועם http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons לאחרונה/3/3f/Power_factor_75.jpg/300
    px-Power_factor_75.jpg

    הגרף העליון הוא צריכת הזרם, הגרף התחתון הוא המתח. איפה המעבר בין זרם למתח? מאיפה מגיעה האנרגיה המגיבה? לגבי ההרמוניה העיקרית של מתח החשמל, אין לה לאן.אנו רואים כי גם הזרם וגם המתח של ההרמוני הבסיסי חופפים בשלב, שיא הזרם עולה בקנה אחד עם שיא המתח.

    אך באשר להרמוניה הגבוהה יותר, וככל שיהיה יותר עיוותים, שאלת האנרגיה התגובה נותרה פתוחה. ההרמוניות הללו הן שגורמות נזק מרבי לרשת החשמל. והשלישית היא הכי "רעה" :)

    אז מה עושה ה- PPFC הזה כחנק בכמה PSUs מחשבים? הוא מנסה במיטב יכולתו להחליק את הצריכה הנוכחית, "למתוח" אותה קרוב ככל האפשר לגל הסינוס, באופן כללי, ללא הצלחה רבה. ככל שצורת הזרם לסינוסואיד קרובה יותר, כך רמת ההרמוניות הגבוהה יותר נמוכה ברשת, כך פחות האובדן וכוח החשמל טוב יותר. תיקוני גורם כוח פעילים הופכים אותו לטוב הרבה יותר מפאסיבי, אך יקר מאוד, מכיוון שהוא כמעט ה- PSU השני, כביכול, "שניים באחד".

    3. באשר לדור תגובתי. בחלקה, ההערה למחבר המאמר נכונה. עומס לא אינדוקטיבי מייצר (מייצר, משחרר) אנרגיה תגובית. כאן המחבר לא מדויק בלשון המעטה :). כמובן שהוא מייצר את כל הכוח החשמלי (פעיל וגם תגובתי), מקורות כוח - גנרטורים של תחנות כוח, והוא עמוס בשניהם.

    תפקיד העומס האינדוקטיבי הוא שהוא "בועט" בחלק מהאנרגיה מעצמו, מה שהופך אותו לתגובה. במפעלים תעשייתיים, מנועים חשמליים אשמים במיוחד בכך, וככל שהמנוע נטען מדירוגו, כך הוא "מייצר" אנרגיה תגובית יותר, כלומר שולח אותו חזרה לרשת למקור. באופן גס, המנוע החשמלי "משך" ממקור של 100A, ובילה 70A רק על עבודה שימושית. 30A הנותרים כמרכיב באנרגיה תגובית חזרו לרשת כדי לחמם את החוטים. חלק מאותם אמפר "תגוביים" נכנסו לעסקים מועילים, מכיוון שהם משמשים להפעלת המנוע החשמלי, אך העיקרי נשלח למקור ... ובחזרה ממנו לעומס, כל חצי מחזור. אם ממוקמים התקנים מפצים ליד העומס (בדרך כלל קבלים), אז החלפה מתרחשת בין העומס האינדוקטיבי התגובה לעומס הקיבולי התגובה. לכן הם מנסים למקם את יכולות הפיצוי קרוב ככל האפשר לעומס שאת תגובתיותו הם רוצים לפצות עליו.

    כמובן שההסברים שלי הם גם פרימיטיביים ותוכלו באותה קלות למצוא פגמים איתם כמו אצל המחבר :), כי ניסיתי לפשט ... במילים שלי ... אבל אני חושב שלי בכל זאת קרוב יותר לאמת :). מי מטיל ספק - אני ממליץ להתייחס לספר עליו כבר דיברתי: זייצב וקונסטנטינוב "פיצוי של כוח תגובתי".

     
    הערות:

    מס '16 כתב: ויקטור | [ציטוט]

     
     

    אלכס גל, תודה! סוף סוף הבנתי בבירור הכל לעצמי. עוד להערות כאלה!

     
    הערות:

    מס '17 כתב: | [ציטוט]

     
     

    ציטוט: אלכסנדר
    זה פשוט שהתהליך הרבה יותר מסובך ממה שאתה מדמיין. אין פלא שבמונח "פיצוי כוח תגובתי" משתמשים. יש להגדיר בקפדנות את הקיבול של הקבל ולהתאים לעומס האינדוקטיבי בחלק מסוים של הרשת בזמן נתון. לא יותר ולא פחות. הגזימו - ותצטרכו לפצות על העומס הקיבולי עם השראות נוספות :). כלומר, אם הולכים רחוק מדי עם קבלים, אנו מקבלים את אותה השפעה

    לשם כך יש התקנות אוטומטיות שמפעילות או מכבות שלבים (קבלים) כאשר הרשת נטענת בהשראות. לכן פיצוי יתר ב- AUKRM לא קורה. בנוסף, אתה יכול להתייעץ עם יצרני ציוד דומה או קבלים לקוסינוס.

     
    הערות:

    מס '18 כתב: | [ציטוט]

     
     

    קבעתי לעצמי 200 מכשירים כאלה, הם באמת עובדים! ב -150 מכשירים החיסכון היה 100%, ועוד 50 מכשירים מייצרים עכשיו אור בחינם עבורי!

     
    הערות:

    מס '19 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אני יודע לחסוך אנרגיה ב 100% !!!
    כרת את התיק במגן וכל הדברים !!!

     
    הערות:

    מס '20 כתב: | [ציטוט]

     
     

    במאמר נכתב כי למכשיר יש קבל בעל הספק בלתי מוגדר, כלומר החיסכון בנוי על הפחתת חוזק הזרם, עקב כך המונה מסתובב לאט יותר, אך הקבל חייב להתאים לכוחו של הצרכן, אחרת אין כל שימוש.

     
    הערות:

    מספר 21 כתב: | [ציטוט]

     
     

    התפתחויות "מדעיות" מצוינות אלה צריכות להשפיע לטובה על הרצון ללמוד פיזיקה בבית הספר. המאבק נגד הונאה טמון רק בתחום שיפור החינוך. עלייה במספר הרמאים היא ערובה לרצון הידע של צעירים. ובכן, משהו כזה.

     
    הערות:

    מס '22 כתב: מהנדס | [ציטוט]

     
     

    כל "חוסכי אנרגיה" מפוקפקים שפשוט טיפשים מספיק כדי להתחבר לשקע חשמל, אם כי הם יחסכו כסף וחשמל אם לא תקנו או מתחברים לחשמל.

     
    הערות:

    מס '23 כתב: מהנדס | [ציטוט]

     
     

    סיוט לבקרי RES, ובכן, פשוט נורא!

    שאלתי היא פשוטה: אם נס אחד כזה של טכנולוגיה, "חוסך האנרגיה" מאפשר לך לספק אחוז מסוים (אחוז) של חיסכון באנרגיה כשאתה מחבר אותו לשקע אחד, ואם אני מחבר כמה "חוסכי אנרגיה" כאלה לכמה שקעים, (2, 3, 4, ..., 10 מכשירים כאלה או יותר), אז מה הכמות הנדרשת של מכשירים כאלה אני צריכה לרכוש ולחבר, כך שבכדאיות של 20% לאחר שנה של הפעלה של מכשירים אלה, הם יתחילו להביא לי בעקביות רווח.

    השאלה היא למעשה פשוטה: RES על פי ההיגיון הזה צריך (אם יש לי מד אינדוקציה קונבנציונאלי) לשלם מדי חודש, או לשלם מראש (מראש) מייד למשך שנה אחת, כדי שלא יצברו חוב מוגבר. והחיים היו טובים בהרבה, לשמחתם של בקרי RES!

    כמו שגנאדי חזנוב אמר, המדינה חייבת לך. ושאלה נוספת: האם אוכל לייצא עודף של קוט"ש במחיר שמחצית השוק, למשל, לשכני, שכן מועיל לו לקנות קוט"ש במחיר נמוך ממני. האם במקרה זה ניתן להתקין מד נוסף של חשמל שהוחזר (הגנרטור במקרה זה הוא "מכשירי נס", והצרכן הוא אותו שכן, או RES).

    במיוחד מצטערים עובדי חברת RES, בעיקר הבקרים, מהדקים את חגורותיהם הרחבות ומהדקים את כיסיהם העמוקים.

    תודה למחברי ההמצאה הזו - "הידע", לפחות, לרופאים למדעים טכניים, לא רק אקדמאים, וסביר להניח, לזוכים בפרס נובל או שנובל (אני פשוט לא יכול למצוא את המינוח המדויק בוודאות).

    והאינסטלטורים היו ברובם בר מזל - עד שדמויות דומות המציאו דלפק לשירותים, ו"ידע "דומה לזה, אין צורך לנהל רישומים ולשלם עבור מוצרים שצורכים או חוסכים בשירותים.

    כמו שאמר הדוור פצ'קין מפרוסטוקוושינו: "וואו, מה הטכניקה הגיעה ...".

     
    הערות:

    מס '24 כתב: | [ציטוט]

     
     

    לא משנה כמה השליליים המומחים תיארו את המכשירים המתוארים, הם באמת חוסכים. במשך 3 שנים אני צופה בהתקדמות של מכשירים אלה. כל המשתמשים החדשים קונים וכותבים ביקורות שיש חיסכון.

     
    הערות:

    מס '25 כתב: | [ציטוט]

     
     

    - פטנט RF להמצאה מס '2446549, שנרשם ב- 27 במרץ 2012.

    חיסכון אמיתי, אשר אושר על ידי כמה ארגונים שעבורם הועמד מכשיר זה לבדיקה - מ- 9% ל- 14%

     
    הערות:

    מס '26 כתב: אלכסנדר (אלכס גל) | [ציטוט]

     
     

    נראה שמוכרי המכשיר הפכו פעילים יותר, מכיוון שהאידיוטים מוכנים לתת כסף עבור ההונאה שלהם הסתיימו במהרה. במשך שלוש שנים הם היו וקנו, ואז פתאום חכמים יותר ...

    חיסכון אמיתי, אשר אושר על ידי כמה ארגונים שעבורם הועמד מכשיר זה לבדיקה - מ- 9% ל- 14%

    שקרים חצופים. זו רק שטויות פטנט. בהתמדה מסוימת, אתה יכול לרשום פטנט על כל רעיון שבפועל מתברר שהוא "זילך".

     
    הערות:

    מס '27 כתב: NAU ERA | [ציטוט]

     
     

    אנרגיה לא באה משום מקום ואינה נעלמת ...באופן פופולרי: המכשיר פשוט מפנה מחדש את החשמל הצרוך שלך למספרים במד ...

    מסקנה: אתה צריך להשתמש לא ב- Sberbox, אלא ב- Sberbank ולשלם חשבונות בזמן ...

     
    הערות:

    מס '28 כתב: יורי | [ציטוט]

     
     

    בפרסום המוני של מכשיר כזה לחיסכון באנרגיה, מותר לבצע פיסוק אנקדוטי - על רקע שידור דמוי מדע, מועברת תמונה של מתח סינוסי, שלפני המכשיר נראה כמו "קיפוד" עם מחטי הפרעה שנכנסים אל ... עבר ועתיד. אתה יכול לראות תמונות וסרטונים של מדידות נוכחיות לפני ואחרי הפעלת המכשיר. והזרם הזה ממש מופחת בולט. אבל להסיק שזה חוסך אנרגיה חשמלית אקטיבית זה שיא החובבנות. מספיק לקחת כל מנתח של פרמטרי רשת המודד אנרגיה פעילה ותגובה, ככל שהכל נופל על מקומו. הוא לא יראה חסכון!

    המצב עם המכשיר המיועד לשימוש בחיי היומיום הוא אבסורד. מוני חשמל ביתיים רושמים רק את המרכיב הפעיל באנרגיה, אנו משלמים על זה. לכן כל היתרונות המוצהרים של המכשיר חסרי תועלת לחיסכון באנרגיה בדירות. פיצוי של צרכנים ריאקטיביים בבתים: מקררים, מזגנים, מאווררים, מנורות פלורסנט, הפועלות מדי פעם, מצריכים מערכת פיקוח על עומסים וחיבור או ניתוק בזמן של מכשיר מפצה. אין דבר כזה במודלים ביתיים, ואם היה, המונה עדיין לא יגיב לפיצוי אנרגיה תגובתי.

     
    הערות:

    מס '29 כתב: | [ציטוט]

     
     

    שלום לכולם! העובדה שמדובר בהונאת מים טהורים מובנת ללא תנאים! אבל! אם המחבר התחיל את המאמר הזה, מדוע הוא לא הציג בעצמו את צילומי הנתיחה של המכשיר הזה? היכן העובדות? המוכר אומר שזו הידע! והמבקר אומר ההפך! והכל בלי תמונה. האם באמת היה קשה לסקור סרטון קצר? איפה שעל המסך כולם היו רואים פתיחה אמיתית של המכשיר! ...

     
    הערות:

    מס '30 כתב: denyk | [ציטוט]

     
     

    שמדובר בהונאת "מים נקיים" מובנת באופן אינטואיטיבי (לפחות למהנדס חשמל). אבל עבור אנשים מקבוצת "ספקות", מאמר ללא עדות מדבר עליו אותו צליל ריק כמו אצלנו הערות מס '24-25 (ריסוק אנשי עסקים כאלה !!!). אנו מצפים להמשיך במאמר עם הסרטון.

     
    הערות:

    מס '31 כתב: ואט | [ציטוט]

     
     

    ומדוע אין תמונות של הקרביים, בלעדיהם המאמר הוא רק ויכוח, אלא עובדה. לחבר אחד יש מכשיר דומה, היפנוזה עצמית זה או לא, אבל צריכה של אימיילים. האנרגיה לדבריו פחתה ב- 20%. כמובן, ברצוני להציץ בתוך התיבה הזו, אך הם לא יאפשרו לי לעשות זאת, אני אסיר תודה על הקשרים עם פנים המכשיר.

     
    הערות:

    מס '32 כתב: | [ציטוט]

     
     

    יש תמונה של פנים המכשיר הזה. כל הפרטים של "נס" זה מיועדים להפעלת שני נוריות LED. טיפש ללקוחות טיפשים!

     
    הערות:

    מס '33 כתב: הרודונט | [ציטוט]

     
     

    לאחר שהתקנתי מכשיר זה, צריכת החשמל פחתה פי 2. אשתי התחילה לבשל טוב, והילדים התחילו ללמוד טוב יותר. בעבודה קודמתי לראש המחלקה. עכשיו אני מרוויח 200 אלף בחודש. תודה מכשיר נס חסכוני. בעזרתו, חייך יהפכו בהירים יותר.

     
    הערות:

    מס '34 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מומחים יקרים! כשאתה סוף סוף מבין שכשאתה מתקשר ל- HOOCH אדם שאינו בקיא בהנדסת חשמל, אתה הופך ל- HOOKS בריבוע, כי לא פשוט לאנשים רגילים להבין מתי הם נקראים פראיירים ואנשים רבים הולכים לקנות אנטם גאמה ... זה רותח, וזה לא צר פראיירים מיוחדים מסביב ... בלה, המלים נגמרו. זה כאשר חנות המציאה (שוק) מכבידה על מומחים כאלה, אז הם אפילו לא מרחמים ...
    ובכן, מהסיבה הפשוטה - מכשירים יכולים להפחית את עוצמת העומס, להפחית מתח וזרם, או "להערים" על המונה, לא אחד מהם ולא השני חוסך. לפני שאתם קונים משהו לא מובן - שאלו להבין חברים ומכרים.והטיפש הסיני הזה הוא טיפש סיני.

     
    הערות:

    מס '35 כתב: המממ | [ציטוט]

     
     

    המומחים פינו את החוכמה בחוכמה, ונתנו את הכעס גם למתקדמים וגם "פראיירים".

    אם גם אחרי זה לא ברור שזה לא יצליח לחמם את המדינה, אז, כמו שאומרים, דגל בידיים ותוף על הצוואר שלך.

    צרכנים פעילים של תוספי תזונה אוכלים כפירה כמעט חשמלית זו. אין לי ספק שיהיו כאלה שידבקו בכל שקע עם תקע כזה, בתקווה לחסוך 100% בחשבון:))))))))

     
    הערות:

    מס '36 כתב: דיקנס | [ציטוט]

     
     

    מייקל,
    אבל לא היית גולש לאתר שלך בעצמך ... יש מספיק הונאות שלך בפרסומות, אתה נעלת את עצמך כאן ...

     
    הערות:

    מס '37 כתב: Wit | [ציטוט]

     
     

    ואיפה התמונות של הקרביים אז?

     
    הערות:

    מס '38 כתב: | [ציטוט]

     
     

    החבר'ה מלאים באשפה, כאשר הם מחוברים, ניתן לראות מיד כי המנורה מהבהבת מהר יותר, במשך השעה הראשונה של ההפעלה המחמם צבר 30 וואט יותר מבלי הזבל הזה. חברתי צחקה, תסתיים או תנסה. יש לו שני נוריות LED וקונדר וזהו. עכשיו תחשוב. עבור Conder 240 UAH. הם מרמים את הכל, אתה אפילו לא צריך לחשוב איך זה עובד, איך זה נעשה וכו '.

     
    הערות:

    מס '39 כתב: סריוגה | [ציטוט]

     
     

    20.11.13.

    אבל למעשה: אם הזבל הזה עבד - מדינה שלמה הייתי משתמש בו !!!

    כן ו כל העולם!!!

     
    הערות:

    מס '40 כתב: רומן | [ציטוט]

     
     

    האם היית רואה תרשים של מה שיש בפנים ורק אז ניתן פסק דין ל"מתקן פלא "זה, האם באמת ניתן לחסוך כסף או שמא מדובר בנס למחשוף מכוכבי להיט?

    בלי להרגיש ולא לדעת מוצרים חדשים כאלה, אני פשוט לא ממליץ לקנות!

     
    הערות:

    מס '41 כתב: | [ציטוט]

     
     

    רומן, בפנים יש לוח עם 4 נגדים שיוצר נפילת מתח על נוריות הלד (ירוק ואדום), הנראה מלפנים והקונד ב -3.6 מיקרו-פארדות (עובד) וכל דבר. איך שטויות כאלה יכולות להגיב ל -3.5 קילוואט, אני לא מבין ואפילו לא באמת.

     
    הערות:

    מס '42 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אני מסכים עם הכותב, הגירושין הושלמו. פרסום כוזב עושה את שלו. אנשים לא מתפתים מהונאה.

     
    הערות:

    # 43 כתב: אלכסנדר | [ציטוט]

     
     

    תוכנית באולפן! ואז נדון.

     
    הערות:

    מס '44 כתב: | [ציטוט]

     
     

    ואטהמעגל פשוט מאוד, הקבל הוא 1 mF * 400 וולט, מחובר במקביל לתקע, ומעגל אספקת החשמל של שני נוריות LED המחוברות בסדרה, כלומר ארבע דיודות מיישר המחוברות על פי מעגל הגשר, הסדרים והתנגדות. בקיצור, הוא גילה, רוח הידע עדיין חיה, נראית וזרקה אותה לעליית הגג. חמש עשרה מאות מטה.

     
    הערות:

    # 45 כתב: | [ציטוט]

     
     

    למי אכפת, קרא הנדסת חשמל, ובמיוחד על פיצוי על אנרגיה תגובתית. לפצות על אנרגיה פעילה גרידא מתחום השמאניזם. התבוננו בתרשימים הווקטוריים והכל יהיה ברור שזה רק נענע. אפשר לפצות בתוך גבולות קטנים מנורות פלורסנט, שם יש השראות. טוב, אולי מקרר, מכונת כביסה, אבל שם זה כבר במקום.

     
    הערות:

    מס '46 כתב: | [ציטוט]

     
     

    האנאלפביתיות הנוצצת של הנוער המודרני מפתיעה אותי.
    אנו משלמים לא רק על כוח פעיל, אלא על כוח תגובתי. כוח תגובתי יכול להגיע עד 70%.
    ולא נדרשים מכשירים בכדי לנתק כוח תגובתי מיותר. מספיק קבל גדול. אז כן! אנו נשלם רק עבור האנרגיה המשמשת. מטרים אינדוקטיביים יכולים להסתובב ללא עומס בגלל כוח תגובתי. ואנחנו לא יכולים להשתמש בתגובה (כוח אינדוקטיבי). אבל שלם.

    אנדריי,
    למד פיזיקה. אין צורך בהתקנים כדי לנתק את הכוח המגיב מההספק הפעיל. מספיק קבלים גדולים המחוברים בסדרה. חיבור מקביל של הקבל הוא בוודאות, גירושין.
    הקבל משמש גם כדי להפריד בין אנרגיה פעילה לבין תגובתי (אינדוקטיבי, תדר) באנטנות טלוויזיה, להנעת המגבר ולהפרדת תדרים גבוהים ממתח האספקה.

     
    הערות:

    מס '47 כתב: | [ציטוט]

     
     

    קטאפות.טוב שאני לא מהנדס חשמל ולעולם לא הייתי מצליח להשיג אנרגיה חופשית נוספת מרשתות אספקת אנרגיה קיימות. נ 'טסלה, ממציא זרם חילופין ושנאי, במאמריו דיווח, "יש שדה מגנטי סביב המוליך עם זרם חשמלי, אשר האנרגיה שלו עולה על האנרגיה במוליך עצמו ומי שישתלט על כך יחטוף חתיכה משמעותית מהעוגה מחברות אנרגיה." אתה יכול לבדוק זאת בכל מעבדת חשמל תוך 5 דקות. נכון, האנרגיה קטנה, אבל אם אתה חושב על זה טוב, אתה יכול להשיג אותה לא פחות מאשר במוליך עצמו. אבל היום זה לא כל כך יקר לעשות את זה.

     
    הערות:

    # 48 כתב: | [ציטוט]

     
     

    יש לי מכשיר זה במשך חודש ואין חסכון. אל תקנו.

     
    הערות:

    מס '49 כתב: | [ציטוט]

     
     

    והכל עובד לי בסדר!

     
    הערות:

    מס '50 כתב: ולאד | [ציטוט]

     
     

    ככל שרמת ההשכלה של האוכלוסייה נמוכה יותר, כך גדלות ההזדמנויות לרמאים. תודה לבחינה.

     
    הערות:

    מספר 51 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מאמר על עקרונות העבודה. מסקנות: ירידה בצריכת החשמל כאשר המכשירים מופעלים, התרחשה רק עבור כלי חשמל. הירידה הגדולה ביותר - קצת יותר מארבעה אחוזים - נצפתה במהלך הפעולה המשותפת של מכשיר ה -40 קילוואט והמחבר החשמלי 1100 וואט. עם זאת, זה לא יכול להיחשב כחיסכון באנרגיה אמיתית, מכיוון שהוא נגרם לא כתוצאה מירידה בהפסדים במנוע החשמלי, אלא מהעוצמה השימושית על צירו כתוצאה מירידה בשטף המגנטי העובד כתוצאה מהתרחבות לולאת העבודה ההיסטרית בהשפעת מודולציות זרם פועמות. הפסדים בפיתולים ובמערכת המגנטית של המנוע החשמלי כתוצאה מפעולה של הרמוניות גבוהות יותר של הזרם, נהפוך הוא, מגדילים, כלומר יעילותו בירידה. בכל הגרסאות האחרות של מעגל הבדיקה, בעת חיבור "חוסכי אנרגיה", נרשמה עלייה בצריכת החשמל. הגדול ביותר - כמעט 30 אחוז (!) - נצפה במהלך פעולה משותפת של מכשיר 40 קילוואט ומנוע חשמלי אסינכרוני בעל הספק נמוך עם מוטות מסוככים (מאוורר שולחני). עלייה משמעותית כמעט באותה מידה - כמעט 20 אחוז - נצפתה במהלך הפעולה המשותפת של מכשיר של 40 קילוואט ומנורה עם מנורת ניאון 11 וולט ונחנק נטל. זה מרמז כי ההרמוניות הגבוהות יותר של הזרם שנוצר על ידי "חוסכי האנרגיה", המתפשטות על עומסים אחרים, מגבירות משמעותית את אובדן הכוח הפעיל במעגלים המגנטיים. בדרך זו לא נמצאה השפעה אמיתית לחיסכון באנרגיה מהשימוש ב"חוסכים באנרגיה ".

     
    הערות:

    מס '52 כתב: | [ציטוט]

     
     

    נזכרתי במקרה. איכשהו בסביבה, סבתי פנתה אליי וביקשה ממני לתקן את הטלוויזיה שלה. למעשה, הטלוויזיה התבררה כעבודה, אך המייצב שאליו היא הייתה מחוברת אינו. כשפתחתי את מכסה הזקן מצאתי שם לבנה שהוקמה על ידי חוטים שעליהם התפוררה. אז כוונתי, שני המצבים דומים מאוד.

     
    הערות:

    # 53 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אין תגובה טובה יותר מה- 33 בכלל! מצחוק, חגורת המותניים התפוצצה! ובכן, אתה והראש הבהיר של ההרודונט, מהנשמה ההמומה שלי תודה! אני מזהה אותך כמסביר ההומור הטוב ביותר של נושא זה!
    אני מבקש להודות את כנותי למחבר המאמר באתר זה!
    המאמר חכם, נכון, גם במובן של ארנק חוסך אנרגיה.

     
    הערות:

    מס '54 כתב: מקווה | [ציטוט]

     
     

    מדוע כולם רוצים לדעת כיצד המכשיר מסודר? אז כולם יכלו לעשות את זה, אבל זה לא משתלם למוכרים.

     
    הערות:

    מס '55 כתב: ולנטיין | [ציטוט]

     
     

    קניתי, ניסית, לא עובד: - ((

     
    הערות:

    מס '56 כתב: | [ציטוט]

     
     

    ומדוע הבדיקה של ה- RES שקטה - אל תאשרו - ואל תמחו! מה העניין! או שהם חולקים עם המחדשים! בבקשה - בדיקה - תשובה!

     
    הערות:

    מס '57 כתב: | [ציטוט]

     
     

    שלום לכל המשתתפים בנושא הנדון!
    קראתי את התגובות שלך ודאגתי שוב שכל האנשים יודעים מהו חשמל ושאף אחד בעולם לא יודע מה זה זרם חשמלי.
    אני מזמין את כל הסקרנים והסקרנים לחטט באמצעות גוגל ולהרחיב את הידע שלהם על התופעות המהדהדות המתרחשות במעגלים חשמליים. ואז דיונים כאלה לא יתעוררו בכלל.
    25.01.2014.

     
    הערות:

    מס '58 כתב: | [ציטוט]

     
     

    חבר'ה, מדובר בעסקה אמיתית, נהרה, המכשיר הזה אינו חסכוני, אפילו בחלק מהנקודות הוא לא עומד במאפיינים שלו, הוא היה בטח עצמו, אז תתעלמו!

     
    הערות:

    מס '59 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אני אוסף בעצמי CRM ואני המום מהמכשיר הזה. הוא ניסה להסביר בעצמו (עיקרון ייחודי) את עבודתו ... ולא יכול היה. רבים מאיתנו יודעים שקבל במעגל זרם חילופין יוצר פיגור של 90 מעלות במתח, ואילו חנק באותו מעגל יוצר מתח פיגור של 90 מעלות זרם. לכן, המרכיב התגובה של המעגל יכול להיות קיבולי או אינדוקטיבי. העומס האידיאלי פעיל כאשר הזרם והמתח חופפים זה לזה. אף מכשיר בגודל חבילת סיגריות לא יכול להתמודד עם משימה זו, וזו הסיבה שה- RES על התוף - מה שאתה מחבר לשקע שלך. בקרת מגיבים היא מדע. זה קשה מדי עבור הרבה מהנדסי כוח גדולים. במיוחד בימינו ;-)

     
    הערות:

    מס '60 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אל תפרוץ את הראש איך זה עובד, אין שום אנרגיה ריאקטיבית או ריאקטיבית. תיבה ריקה עם ארבעה נגדים ושתי נורות לד, מה שמציל, זהו צעצוע ילד יקר.

     
    הערות:

    מס '61 כתב: | [ציטוט]

     
     

    לאחר שקניתי את המכשיר ומפרק אותו מייד, אני יכול לומר את הדברים הבאים - זה קידאלובו בתיבה מצאתי 2 נוריות לד וזוג נגדים. מכשיר זה משמש כדי להראות את השקע בלילה אם אתה רוצה להיות ספרים, קנה

     
    הערות:

    מס '62 כתב: s.v.sh. | [ציטוט]

     
     

    בעזרת "הכלכלן" תוכלו להפחית מעט את הזרם הכולל הזורם בדלפק. אך מכיוון שמותקנים בדירות מדי אנרגיה פעילים אשר "מחשבים" את התוצר של המרכיב הפעיל של הזרם והמרכיב הפעיל של המתח, לא תתרחש הפחתה בצריכת החשמל (פעיל). תהיה "הקלה" מסוימת של החיווט על ידי הפחתת המרכיב התגובה של הזרם. אולם הקלה זו תהיה מאוד לא משמעותית, בהתחשב בכך שהרכיב התגובה (האינדוקטיבי) של העומס במכשירי חשמל ביתיים הוא אחוז קטן. 01/12/2014

     
    הערות:

    # 63 כתב: | [ציטוט]

     
     

    סיריל,
    אם יש לך מד מודרני, הוא מחשיב לא רק כוח פעיל, אלא גם כוח תגובתי, אשר מסיים את קריאת המונה עד 50% מלמעלה! וזה לא תלוי בך! עליך להחליף ציוד רק בכוח תגובתי זמין ללא כוח תגובתי, אבל .... זה מאוד קשה! כוח תגובתי נמצא בכל ספק כוח מיתוג, מנועים, אפילו אצל עוזרת הבית היא 50% מעבר לזו המצוינת בחבילה .. מכשיר זה אינו הונאה _minimim_zakupka_com

     
    הערות:

    מס '64 כתב: אלכס | [ציטוט]

     
     

    האם אני יכול לראות את זה מתפרק? :)))

    בכל מקום שיש בו תמונה, אין נוריות LED בלבד;))

     
    הערות:

    # 65 כתב: | [ציטוט]

     
     

    האם כולם דיברו? בפארק האינטרנט בסעיף מדע וטכנולוגיה מתפרסם מכשיר המכשיר - 2 נוריות לד ו -4 נגדים מגבילים על הלוח + 2 חוטים לכל תקע.

     
    הערות:

    # 66 כתב: ולאד | [ציטוט]

     
     

    איש עדיין לא ביטל את חוק שימור האנרגיה. אנרגיה נוספת לא תגיע משום מקום (לחסוך).
    אבל במציאות, במעגלים חשמליים, בנוסף לעומס הפעיל, יש גם עומס תגובתי - אינדוקטיבי וקיבולי. על עומס פעיל נעשית עבודה שימושית. זה חום או ביצוע עבודה. עומס תגובתי אוגר אנרגיה בפני עצמה ואז נותן אותה לרשת. בשל העובדה שהזרם רודף ללא תועלת אחר החוטים (מהגנרטור ולהפך), יש שחרור אנרגיה חסר תועלת בהתנגדות האhmמית של החוטים (חום).כדי להפחית הפסדים ולשים מכשירים שונים. כל חיסכון אפשרי כאן. כדי לפצות על העומס האינדוקטיבי, מותקנים קבלים, אך מכיוון שהשראות יכולים להשתנות, הפיצוי צריך להיות שונה. ואיך היצרן יודע על העומס שלך. כמו שכתוב כאן, שמו שם מכשירים מיוחדים לזה, אבל זה לא שטויות. בהנדסת חשמל, במקרה זה מדובר על פי קוסינוס (המעבר בין זרם למתח). הם נאבקים עם זה בייצור, בחיי היומיום, כמו שאומרים, המונה מחשיב רק כוח פעיל. אם אתה שוקל איזה סוג של מעגל, אתה לא יכול לדבר על חיסכון בכלל (נוריות לד, נגדים). ישנם מעגלים דומים עם קבל, אך יש להתאים את הקיבול לעומס האמיתי, אז אפשרי כלשהו. כל זה הונאה.
    אני מודה, אני עצמי נתקלתי בחכה דומה עם מכונת כביסה קולי. במקרה זה הסתמכתי על דעתו של אדם מכובד. בנוסף, בתקופה הסובייטית, היה דיווח כי פיתח מכונת כביסה קולית ביפן. אבל אז עלה על דעתי שזה לא בסדר וזה היה גירושין, הכוח היה נמוך מדי.
    רצון גדול של אדם להשיג משהו על הכדור, אמונה בנס….

     
    הערות:

    מס '67 כתב: | [ציטוט]

     
     

    לא כל כך פשוט. חברות נותנות לנו מתח מוגבר של 230 וולט במקום 220 וולט. כך שככל שהמתח ברשת גבוה יותר, כך הדלפק סופר פרוטות.

    ככל שהמתח נמוך יותר, החשמל זול יותר.

    לפי GOST, עלינו לעבור 50 הרץ. אם התדר משתנה, הספירה תשתנה במונה אגורה.

    אולי המכשיר עושה משהו בכיוון הזה. אך עדיין, עליכם לדעת מראש את הפרמטרים של החשמל.

    ובכפרים שבהם 150 וולט, לא צריך זיון כזה. שם, וכל כך חיסכון שלם.

     
    הערות:

    # 68 כתב: | [ציטוט]

     
     

    תמונות של פנים המזויף כאן:

    אני הבעלים "המאושרים" של 2 זיופים כאלה

    תמונה של מה שצריך להיות כאן:

    alibaba.com/product-gs/436601673/Home_Energy_S aving_Product.html

    אבל עדיין, זה רחוק מלהיות סוג חדש של מכשיר חכם ודיגיטלי, כמתואר בקופסא. אין שם שום דבר חכם ודיגיטלי.

    קבל 6mkF * 450V עם תקע אנלוגי שלו ....

     
    הערות:

    מספר 69 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מה שהם מוכרים זה מיתוס!
    מכשירים לחיסכון באנרגיה תרמית מלאה!
    קניתי אותו בחברת אינטרנט, הוצאתי במהירות, שלחתי, בדקתי - התוצאה היא אפס על השיש. פתחתי את המכשיר, ויש שני נוריות LED וארבעה נגדים (כך שהנורות לד לא נשרפות מ -220). רק לא יודעים מדוע ארבעה מהם מעדו, אולי בגלל המוצקות?
    באופן כללי - תודה להם על המדע ...

     
    הערות:

    מס '70 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אכן, המכשיר שילם את עצמו בשלושה חודשים.

     
    הערות:

    מס '71 כתב: | [ציטוט]

     
     

    בתוך "המכשיר" שני נוריות נוריות וזוג התנגדות, המגביל את זרם הנורית.

    שכן קנה אותו, ופתחתי אותו ונראה ......... הונאה!

     
    הערות:

    מס '72 כתב: | [ציטוט]

     
     

    ממש חוסך !!! נניח שיש לכם ארבעה שקעים בחדר. אתה כולל את הכלכלן הזה באחד מהם. כך נותרו לכם רק 3 שקעים לשימוש עתידי. כלומר, תוכלו להפעיל מכשיר אחד פחות בכל פעם. כדי להפעיל את המכשיר הרביעי, עליך לשלוף אחד משלושת האחרים, אך לא כלכלן ... כלומר, הוא פועל כתקע חובה ולא נשלף לשקע אחד (או אפילו יותר). ככל שתקעים יותר שקעים, אתם צורכים פחות אנרגיה! בהדרגה תתרגל לצריכת חשמל רק כשאתה זקוק לו. אני צריך טלוויזיה, צפה בחדשות, כבה את המחשב מהשקע, חבר את הטלוויזיה ... מחשב Nefig באותו זמן אוכל אנרגיה ... דברים כאלה ...))

    כך שתוכלו אפילו לחסוך 100% חשמל… חברו לכל השקעים… יותר מ 100%, למרבה הצער, לא יעבדו. כאן הפיזיקה מנוגדת ... אפילו אם תחבר מגן מתח של 5 חורים לשקע אחד ופטיש אותם בעזרת הכלכלנים האלה, זה עדיין לא יסתדר ...

     
    הערות:

    # 73 כתב: | [ציטוט]

     
     

    הרודונט,
    תוצאה נהדרת! חבל, הם לא יגדילו את הפנסיה שלי (זה מתווסף לחוקים מלבד המשכורת), אחרת הייתי קונה בעצמי.

     
    הערות:

    מס '74 כתב: | [ציטוט]

     
     

    בתוך "המכשיר" צעיף להפעלת נוריות הלד, נתיך וקבל של 5 מיקרו-פארדים. אין ניסים.

     
    הערות:

    מס '75 כתב: | [ציטוט]

     
     

    ראיתי סרטון באתר כלשהו - הם מחברים את המכשיר הזה למנורת אור והזרם פוחת. הפיזיקה של תופעה זו ברורה לי. רציתי להעריך את הצד הכמותי. ערכו ניסוי. המקרר עובד, הזרם דרך המכשיר (מולטימטר) הוא 1 A. אני מחבר את "המכשיר" הזה במקביל למקרר, הזרם ירד ל -08 A. כלומר על ידי 0.2 A. המדחס כבוי, והמכשיר מציג זרם של 0.3 A. אני מכבה את המכשיר - זרם של 0.05 A - זה עובד כמאוורר במקרר. לפיכך, המכשיר בהפסקות של המדחס של המקרר עצמו צורך אנרגיה. אם אתם בעבודה במהלך היום או כשאתם ישנים בלילה ורק המקרר עובד בדירה שלכם, אז יהיו חסכונות, או להפך, תלוי כמה זמן המדחס עובד וכמה הוא עולה. אם צרכנים בעלי אופי אינדוקטיבי עדיין כלולים, אז בהפסקות המדחס, המכשיר יכול להפחית את הזרם הנצרך על ידם ולכן לחסוך משהו.

     
    הערות:

    מס '76 כתב: | [ציטוט]

     
     

    נראה כי כל חשמלאי זרק מזמן את השטויות האלה מהראש שלו, אתה יכול לחסוך אנרגיה חשמלית אם אתה רק עוקף את מד החשמל בכל דרך שהיא, אין אפשרות אחרת,
    שלום, דמיטרי
    2014,05,18 

     
    הערות:

    מס '77 כתב: | [ציטוט]

     
     

    הגירושים החדשים של האוכלוסייה. סוג דוד חשמלי חסכוני "חום טוב" או דוד חשמלי חסכוני "גלן". מה דבר כזה קטן ינתק כוח תגובתי, ואפילו חיסכון אמיתי בצריכה. אבל הטריק בפרסום: "ברוסיה תוכלו למצוא מספר עצום של חנויות מזויפות שמוכרות חיסכון באנרגיה! היזהר!" הוא צחק כשקרא את זה)). ובכן, זה הכרחי, מסתבר שזו לא רק הונאה אמיתית, אלא גם זיוף.

    אני זוכר שהצעד הראשון בטיפולים היו "מנורות חסכוניות באנרגיה". נורות כספית בלחץ נמוך ידועות כבר שנים רבות, כולם ידעו את הבעיות עם הדברים האלה ופחדו מהן. ואז יש קמפיין כזה ליחסי ציבור .... סבתות דעכו מהמילה "חיסכון באנרגיה". אבל למרות שהם לא מביאים נזק לתשושי נפש, הם נותנים לכלכלה את היעילה ביותר. וחיסכון באנרגיה, זהו צעד של שבעה קילומטרים קדימה בעניין השילוב.

    סליחה, קראתי בתגובות כאן שלרשת יש עד 50-70% מהכוח המגיב !!!

    האם זה איפשהו רשת כה נוראה? ובכן ... אם למישהו יש את זה ככה, אני אאמין בצורך בדבר כזה, ועדיף אפילו לתבוע את ארגון אספקת האנרגיה על משהו שייעשה))

     
    הערות:

    מס '78 כתב: | [ציטוט]

     
     

    חבר'ה!

    אם בדרך כלל למדת פיזיקה (הקשורה להנדסת חשמל) בבית הספר, לעולם לא תהיה לך אפילו מחשבה לקנות "מכשיר" הונאה זה. שטויות כאלה יכולות ללדת רק שלישייה-לשעבר לשעבר מגיל עשר, שכמובן אין לו השכלה גבוהה !!!!

    לאקי

     
    הערות:

    מס '79 כתב: | [ציטוט]

     
     

    --------- ציטוט לתגובה # 68 כתב: |  -------------------------

    תמונות של פנים המזויף כאן:

    אני הבעלים "המאושרים" של 2 זיופים כאלה

    תמונה של מה שצריך להיות כאן:

    alibaba.com/product-gs/436601673/Home_Energy_S aving_Product.html
    --------------------- סוף הצעת מחיר ---------------------
    מה צריך להיות כמעט זהה לזה שקנית

     
    הערות:

    מס '80 כתב: | [ציטוט]

     
     

    חבר'ה, תפסיקו להתחכם, כל מה שפתוח בתעשיית הכוח החשמלי הוא פיתוח של שנות ה -30 של המאה הקודמת. מאז לא הומצא דבר בענף הכוח החשמלי. אני מדבר כמהנדס חשמל. אם באמת ניתן היה לחסוך עד 30% חשמל, זה היה אירוע בסדר גודל פלנטרי! כולכם מזמן כפייה פקודה תאלץ לשים את הזבל הזה. תחשוב על זה!

    באשר למדידת אנרגיה תגובתית, אז המונים שכולכם מודדים רק פעיל (!) המרכיב שלה.כלומר, לא משנה כמה מגיב תצרוך, לא תצטרך לשלם עבורו. הדלפק שלך לא מגיב לזה. תירגע!

    מסקנה - גירושין יפה. וכל כך משכנע שאפילו חלקם דנים ברצינות על היתרונות האפשריים של מכשיר זה. נאלץ להתאבל עליה לא

     
    הערות:

    מס '81 כתב: מקסימוב | [ציטוט]

     
     

    פדגורמסכים איתך לחלוטין. אני רוצה להוסיף שאם יש צורך לחסוך באנרגיה חשמלית, עדיף לשים לב למוצרי חשמל ביתיים בדירה, כלומר היעילות שלהם, מצב ההפעלה. לדוגמא, עליכם לבחור תנורי חימום חשמליים בעלי יעילות גבוהה. ללא צורך לא לכלול מכשירי חשמל ביתיים. מטענים לטלפונים ניידים, ספקי כוח לציוד שמע ווידיאו, אנטנות טלוויזיה, מקלטים, נתבים וכו '- כל צרכני האנרגיה החשמלית הנמצאת בהספק נמוך במצרך צורכים חלק משמעותי מהאנרגיה החשמלית. אם תעשה זאת ככלל לנתק מהרשת את כל מוצרי החשמל הביתיים שלא ישמשו אותם בעתיד הקרוב, תוכלו להפחית משמעותית את כמות האנרגיה החשמלית הנצרכת.

    יש לציין גם את הרלוונטיות של החלפת מנורות ליבון קונבנציונאליות במנורות חסכוניות יותר - מנורות פלורסנט קומפקטיות (עוזרות בית) ותאורת LED. השימוש במכשירי תאורה אלה חוסך כמות גדולה של אנרגיה חשמלית. במקרה זה, עלות האנרגיה החשמלית לתאורה מופחתת מספר פעמים.

     
    הערות:

    מס '82 כתב: | [ציטוט]

     
     

    יקר מקסימובתודה שתמכת בי, אני בעיקרון מסכים איתך. עם זאת, כתבת דבר כזה שאי אפשר לעבור.

    "לדוגמא, יש לבחור תנורי חימום יעילים גבוהים."

    עלי לדווח לך שלכל תנור חימום יש יעילות של = 100% לחלוטין. וזה לא יכול להיות אחרת באופן עקרוני. עבור כל 100% מהחשמל הנצרך מהרשת מומר לחום, כמועיל. כיקרה ומתקדמת ביותר, כך הזולה והזבל ביותר. אין הפסדים, כיוון שהוא גם חם. אם אינך מסכים, תן לי דוגמא לתנור חימום ביעילות של פחות מ 100%.

    ועוד דבר אחד. אתה עומד לתאורת לד. אתם בטח יודעים שברשתות הסיבים זה נוריות לד שהם מקור האות. האם אתה יודע באיזו תדירות מדובר? זה מרמז כי נוריות LED הן מכשירים אלקטרוניים נטולי אינרציה. מכיוון שבמנורות לתאורה הן מופעלות על ידי רשת הנוכחית לסירוגין, ואני לא יכול להתחייב להחלקה, דמיין איזה סוג של פעימת אור יש. אנחנו לא שמים לב לזה, אבל זה מזיק לעיניים. לא למדתי את הנושא באופן מלא, אולי אני טועה מאוד, אבל אני עדיין לא יכול להחליט להתקין מנורות LED בחדר שלי. עד כה, רק במסדרון ובשירותים.

    סוף סוף אתה כותב על צרכנים בעלי צריכת חשמל נמוכה. אני מסכים כי במצטבר הם אוכלים הגון אם הם כל הזמן דולקים. אבל הכנסו ומשכו לשקע מדי יום אני גם לא רוצה לחייב טלפון נייד. תן לה כוח של 1 וולט לבטל - זה בערך 3 רובל בחודש. עדיף שאשלם להם, אבל אני אשיג את הנוחות שלא לחבר את התקע כל יום.

     
    הערות:

    # 83 כתב: מקסימוב | [ציטוט]

     
     

    פדגורובכן, גם אם משווים את מחמם המאוורר וקונקטור חשמלי. כדי לחמם את אותו החדר, דוד המאוורר יצרוך אנרגיה חשמלית משמעותית יותר מאשר קונווקטור. מאומת על ידי ניסיון אישי. אם היעילות של כל התנורים שווה, אז מדוע מחמם אחד מחמם את החדר בצורה יעילה יותר, ואילו השני צריך לצרוך יותר אנרגיה חשמלית כדי לחמם את אותו האזור? אני חושב שהיעילות, למרות שאינה חשובה, שונה, בהתאמה, כמות האנרגיה החשמלית הנצרכת לחימום שונה.

    אודות נוריות ה- LED. נראה לי כי נוריות ה- LED המשמשות לתאורה אינן מקורות אור נטולי אינרציה לחלוטין.בנוסף, נוריות ה- LED מופעלות מהמתח המתוקן, כך שאינרציה נמוכה במקרה זה אינה ממלאת תפקיד, זהו אפילו יתרון, מכיוון שהנורית מתחילה להאיר במלוא עוצמתה מיד לאחר ההפעלה, שלא כמו, למשל, מנורות ניאון.

    באשר למטענים לטלפונים ניידים, ניתוק מהרשת כאשר מיותר נחוץ לא כל כך לחסוך כדי להאריך את חיי השירות שלהם. מעולם לא ניתקתי מטענים מהרשת לפני שעד שני מטענים נכשלו. במקרה זה, בזבוז נוסף של כמה מאות רובל.

     
    הערות:

    # 84 כתב: | [ציטוט]

     
     

    יקר מקסימוב, הם יגרשו אותנו מכאן, מכיוון שהשארנו את נושא הדיון בנושא המרכזי. בדיון שלנו אני נותן דוגמה להרהור. נורת ליבון 60 וולט אופיינית. מדוד את ההתנגדות שלו במצב קר בעזרת אווימטר וחשב את עוצמתו. קבל כ 600 וואט. למה? אז יהיה ברור יותר עם דוד מאוורר, שמקרר את גופי החימום, והחום מתפזר בכל החדר. בכל מקרה, כל החשמל שנלקח מהרשת מומר לאנרגיה תרמית. לא יותר - לא פחות (אנו מתעלמים מהמגנט האלקטרוני בתדר של 50 הרץ).

    זרם חצי הגל המתוקן עדיין פועם, אם לא מוחלק ולא מתייצב. לא ברור לעין, אנו זקוקים למכשירים. לכן אין לי אותם, איני יכול להעריך את פעימת נורת הלד לגבי מידת הפגיעה בעיניים, למרות שאני חושד בכך.

    בברכה

     
    הערות:

    מס '85 כתב: דמיטרי | [ציטוט]

     
     

    עובד גם בשבילי !!! הדלפק בדרך כלל שווה את זה !!! שלחתי בקרים בחודש החמישי !!!

     
    הערות:

    מס '86 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מייד הוזעקו לי פרסומת על חסכון של 35-45% בחשמל בקומקום חשמלי, ברזל, תנור חשמלי. אכן, במכשירים אלה משתמשים רק באנרגיה פעילה.

     
    הערות:

    מס '87 כתב: פדגור | [ציטוט]

     
     

    אם זה היה נכון, אז שליש מתחנות הכוח במדינה היו מיותרים! זו כבר מזמן הייתה תוכנית STATE, לא טריק של נוכלים קטנוניים.

     
    הערות:

    מס '88 כתב: | [ציטוט]

     
     

    קניתי בתחילת השנה שעברה שני מכשירים דומים מסינית עבור 600 רובל. ניחשתי שזו הונאה, אבל הכסף היה קטן, החלטתי לבדוק. אבל כל חודש 800 קילוואט לשעה פועלים בשבילי במקום 1000 לפני שהם מותקנים (והפסיקו לנפץ מנורות חסכוניות באנרגיה, הייתי מחליפה כל רבע ביציבות). בין אם זה רק במקרה שלי (יש לי מחמם מים בנפח 2 ליטר 2 קילוואט). אני לא יכול להסביר. אם יש באמת מומחים שמסבירים, אני עצמי מעוניין.

     
    הערות:

    מס '89 כתב: | [ציטוט]

     
     

    קניתי אותו עדיין לא הבנתי איך לסובב את הדלפק ואת הפיתולים. גירושין.

     
    הערות:

    מס '90 כתב: פדגור | [ציטוט]

     
     

    gskm, כדי להביט דרך החלון, אינך צריך להיות מומחה. עכשיו יולי בחצר. לכן יש לך צריכה של 800 במקום 1000 קילוואט * שעה. יש לך את זה, הצריכה לא תלויה בעונה, בחורף ובקיץ - האם זה היה תמיד יציב לפני כל חודש בשנת 1000? איכשהו זה מוזר. מחמם המים שלך הפיק חום ל -1000 ולקחת רק 800 מהרשת. האם אתה מאמין במכונת תנועה תמידית? הדלפק לא יכול להיות שולל אלא אם כן אתה עושה זאת בכוונה. אבל זה ייחשב כגניבה. לפחות כאן הם מבטיחים כי "הכל חוקי". ומנורות חסכוניות באנרגיה לא קונות בזול.

     
    הערות:

    # 91 כתב: אחר | [ציטוט]

     
     

    מפורק. שני נוריות LED וארבע התנגדות דעיכה. זה הכל. הונאה.

     
    הערות:

    מס '92 כתב: עורך דין מגניב | [ציטוט]

     
     

    אני לא רוסי - אני עורך דין, אמנם עם תעודת MosEnerInth, אבל מבחינת חום תעשייתי וכוח. הקורס בהנדסת חשמל כללית ייסר את כולנו, בעיקר דיאגרמות וקטוריות של מכונות חשמליות, שנאי, סנכרון הרשת והגנרטור, המעגל של לאונרד, הבלם של פנסנקוב וכו '. וכן הלאה. אבל טיפסנו לתנורים של דוד הקיטור ב- MPEI TPP, פירקנו טורבינות, מחליפי חום ועמודי זיקוק.
    כפי שאני מבין את זה, לחיי היומיום מספיק להכניס קבלים של קיבולת מסוימת - גדולה (?), למשל סוג כלשהו של אלקטרוליט במהירות 220-300 וולט ב -200 מיקרו-פארדים (?). כל מיני נורות חסרות תועלת ובעיקר נחנקות, המחמירות את החלק ה"תגובתי "שכבר בעומס.
    שאלה ספציפית, על מנת שהשיטה שלי תחסוך, האם עלי לבחור בקפידה את הקיבולת של קבל מפצה זה? אחרת, אם תגזימו במשמרת השלבים, תשלימו סימן ושוב תקבלו את המרכיב הטפילי המגיב?

     
    הערות:

    מס '93 כתב: אלכסיי | [ציטוט]

     
     

    סוף סוף אני לא מבין למה אנחנו משלמים את הכסף, מתח לא הולך לשום מקום,
    גם בשקע 220 וולט שאינו בשימוש, ואם הטלוויזיה כלולה בתוכו בכל מקרה 220 וולט

    נוכחי ...
    כמה אמפר נכנסו כל כך הרבה והתברר אחרת ה- RCD יעבוד ...

    מסתבר כי מהנדסי הכוח לא נעלמים, אך הכסף שלנו הוא ביי ביי

     
    הערות:

    מס '94 כתב: פדגור | [ציטוט]

     
     

    תשובה ל#92.
    זה לא נראה כאילו למדת ב- MPEI. אפילו סטודנט לא יתקע קבל אלקטרוליטי ברשת AC.

     
    הערות:

    מס '95 כתב: | [ציטוט]

     
     

    פדגור,
    ומה יקרה? אולי אפילו זיקוקים אם הקיבולת גדולה והמתח קטן, בנוסף, בין האלקטרוליטים ישנם 300 וולט לא פולארים, לראשונה המכשיר הזה נפל לידי כשפרקתי פקס יפני ששקע בתהום הנשייה. יחידה זו הייתה חלק מאספקת החשמל של הפקס.

    אלכסיי,
    כמובן, מה יכול להציל זוג דיודות ונגדים וכן אורות מבהיקים אף הם, אם כי לאט לאט. אצל בני נוער, שהתכופפו במכשירים חיסכון באנרגיה כאלה בבסיס של מנורת ליבון קונבנציונלית של 75-100 וואט, הוצתה בדרך כלל דיודה, בדרך כלל D226 או d 7 ממנורה שרופה דומה, נלקח בסיס למרכזה שהוצתה הפלט השני של הדיודה. הבסיס היה מקובע על הישן בעזרת 1-4 חוטים מולחמים. יחידה זו נדחפה במנורה וקיבלה אור מהבהב עמום, שהיה מספיק כדי להאיר את חדר המדרגות. בנוסף לחיסכון במנורות כאלה היו חיי שירות ארוכים של 2-3 שנים, בעל התקליט עבד במשך 5 שנים בתנאים של אספקת מתח לא יציבה בין 150 ל -230 וולט. כן, ויחידה כזו שנקנתה עבור ברזל הלחמה, ההטבה לא הייתה יקרה 50-80 קופיקות: לא יותר שם הברזל היה מחובר ישירות לרשת או על ידי סיבוב הטבעת בשקע, הכוח סופק לדיודה D226.

     
    הערות:

    מס '96 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אדמה נדיבה על הונאות, אחר כך "חום טוב", ואז דוודים "גולן", עכשיו הדבר הקטן הזה. ואחרי הכל אנשים מאמינים.

     
    הערות:

    מס '97 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אחר הצהריים גבירותיי ורבותיי 1
    לגבי המכשיר, קראתי קצת שטויות על התשובות, לא קראתי יותר.
    1. חבורה של מכשירים מזויפים, כאשר במקרה יש LED וקבל בעל קיבולת קטנה, אשר כשלעצמה אינה נותנת דבר
    2. חבורת קשקושים של החבר'ה שמשלמים לסבתא והם כותבים ביקורות שליליות
    3. לגבי חוסר האיזון שלב זה בולשיט
    4. הפעולה בפועל של המכשיר - הסקטור הפרטי מחושב לפי מד האנרגיה הפעיל, יחידות קבלים מותקנות בתחנות התעשייה כדי לשפר את ה- cos φ = 1, הן אינן זמינות למגזר הפרטי, מדוע? ולכן הם ישלמו, אם כן, לסיכום, המכשיר מתאים (קוסינוס) ל- 1 ובכך מבצע עבודה בדרך כלשהי של מכירות אנרגיה, מצד שני, אנו יכולים להניח שכ 5% נלקחים במדויק על ידי מכשיר זה בגלל אנרגיה תגובית, המכשיר ברשת אוכל פחות בגלל תגובתיות. עדיין יש ניואנס, מצד שני, אנו יכולים להניח שמשהו מנוצל באספקת החשמל, בגלל חישוב האנרגיה הפעילה, אם כי המכשיר אינו אסור למכירה.

     
    הערות:

    מס '98 כתב: מקסימוב | [ציטוט]

     
     

    ולדימיר, אם אתה חושב שהשימוש במכשירים אלה מאפשר לפחות למאה אחוז להביא את גורם הכוח, כלומר הקוסין, לאחדות, אתה טועה עמוק. חלקם של האנרגיה החשמלית הנצרכת על ידי צרכני משק הבית הוא קטן מאוד, מרבית האנרגיה החשמלית הנצרכת מועברת על ידי מפעלים תעשייתיים.לכן, אם נקבל שהמכשירים הללו יפצו לחלוטין את הכוח התגובה ברשתות החשמל הביתיות, אז בכל זאת, חלק משמעותי מההספק התגובה יהיה נוכח בכמות הכוללת של אנרגיה חשמלית נצרכת, במידה רבה יותר ממפעלים תעשייתיים (מפעלים, מוקשים, מפעלים וכו '). ) ובכן, ושנית, מכירות האנרגיה מחושבות עם חברות אחרות של ספקי אנרגיה המזינות את צרכני הבית רק לצורך צריכת אנרגיה חשמלית פעילה, כך שיש משהו שגונב מהצרכן, כולל מכשירי חשמל ביתיים הצורכים אנרגיה חשמלית תגובתית לרשת, לתוך הרשת לא מתאים.

     
    הערות:

    מס '99 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מייקל,
    הפעלת המכירות ויעילות המכשיר אינם אותו דבר. ובכן, למי שרוצה לחסוך כסף - חסוך כמה שתרצה!

     
    הערות:

    # 100 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מייקל,
    קניתי טיפש כזה שוטה כזה ותוך חודש עטפתי רק 2230 עוד יותר, זרקתי אותו לרוח אל תאמינו בשום אזור !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!

     
    הערות:

    מס '101 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אנשים שמפרסמים מכשירים אלה הם מטומטמים או חלאות, מרוויחים כסף על אוזלת היד של אחרים! יש לי רצון שכאשר הם למשל חולים, שיימכרו אותה חלאה של איזה גיר במסווה של תרופה. תנו להם להכניס עוד XADO לרכב שלהם בשירות רכב, תנו להם לשים מגנטים קסומים (ולכן יקרים מאוד) שמייננים בנזין על קו הגז, תנו למי השתייה שלהם לעבור דרך סיליקון, להניח אזיקים נחושת על רגליהם וזרועותיהם (צמידים לכל המחלות). אגב, טוב להביא צמידים לזרם - להאיץ את תהליך הטיפול ...

     
    הערות:

    מס '102 כתב: | [ציטוט]

     
     

    gskm,
    התנור מחמם את המים לערך מסוים. יש ערך ראשוני של הטמפרטורה שהוא זורם בצינורות, בקיץ הוא גבוה יותר וכדי לכסות את הדלתא לזו שנקבעה מראש, האנרגיה תעבור פחות. בהתאם לכך, בחורף דלתא זו גדולה יותר וקצב הזרימה גבוה יותר. אני יכול לראות בבירור דומה בדוד מים בגז - בקיץ אני מצמצם את הלהבה למינימום ועדיין רותח. אולי הצינורות שלך היו מבודדים טוב יותר במהלך התיקונים?

     
    הערות:

    מס '103 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אנרגיה תגובתית של מכשירי חשמל ביתיים ברשתות אינה עולה על 2%. מונים ביתיים סופרים אנרגיה פעילה בלבד עבורם אנו משלמים. מונים תגובתי אינם נחשבים. הכלכלן מפחית אנרגיה תגובית ב 30-50% מהפרסום. היכן השימושיות של המכשיר? הם התחילו להטעות את הנעורים מאוד אנאלפביתים!

     
    הערות:

    מס '104 כתב: | [ציטוט]

     
     

    חיסכון של 45%, איפה ??? גירושין נטו, אומתו, אם זה חוסך, אז 0.045% לא מתפתים מהונאה. אני באופן אישי בדקתי. ניחשתי, אבל רציתי לוודא. הייתי משוכנע - גירושין על הראש.

     
    הערות:

    # 105 כתב: ניקולאי אניסימוב | [ציטוט]

     
     

    שלום גבירותיי ורבותיי. אני מהנדס מוביל למערכות אספקת חשמל ומכשירים, אני מצהיר בפניכם שכל המכשירים מהסוג הזה הם תרמית! זכרו, חשמל, זה לא מים בשבילכם. אני אתן לך מעט מאלף על מהי אנרגיה פעילה ותגובתית.

    הרכיב הפעיל בכוח הזרם החשמלי הנצרך על ידי עומס כלשהו עושה עבודה שימושית והופך לסוגי האנרגיה שאנו זקוקים לה (חום, אור, צליל וכו '). מכשירים אישיים פועלים בעיקר על רכיב זה. מדובר במנורות ליבון, תנורים חשמליים, תנורי חימום, תנורים חשמליים, מגהצים וכו '.
    עם ערך צריכת החשמל הפעילה המצוין בדרכון המכשיר של 1 קילוואט, הוא יצרוך את מלוא העוצמה של 1 קילוואט מהרשת.

    המרכיב התגובה של הזרם החשמלי מתרחש רק במעגלים המכילים אלמנטים תגוביים (השראות וקיבולות) ובדרך כלל מושקע בחימום חסר תועלת של המוליכים שמהם מורכב מעגל זה. דוגמה לעומסים תגוביים כאלה הם מנועים חשמליים מסוגים שונים, כלי חשמל ניידים (מקדחות חשמליות, מטחנות, ספסלים וכו '), כמו גם ציוד אלקטרוני אלקטרוני ביתי.ההספק הכולל של מכשירים אלה, הנמדד בוופר אמפר, וההספק הפעיל (בוואט) מתואמים דרך גורם כוח cos, שיכול לקחת ערך בין 0.5 ל -0.9. מכשירים אלה בדרך כלל מציינים את ההספק הפעיל בוואט ואת ערך מקדם ה- cos. כדי לקבוע את צריכת החשמל הכוללת ב- VA, יש צורך לחלק את הערך של הספק הפעיל (W) על ידי המקדם cos.

    אז לא יהיה חסכון באנרגיה במכשיר זה, יתר על כן, הוא עצמו עדיין עוטף מעט את מה שאתה מוציא על ציוד החשמל שלו. היה זהיר ואל תשתולל מהונאות כאלה.

     
    הערות:

    # 106 כתב: | [ציטוט]

     
     

    בדוק את הסרטונים הבאים:
    as-ti-ti: //tri-double-youtube.com/watch? v = th9CXa6YofQ,
    al-ti-ti-pi: // tri- double-by.youtube.com/watch? v = xalnKNw3IPE,
    הכל מוצג כאן בבירור. סוף סוף דאגתי שלא תצטרכו לקנות מכשיר זה!

     
    הערות:

    מס '107 כתב: אולג | [ציטוט]

     
     

    הקפד לקנות כמה קטעים ... ואז "לשיר" לכל השכנים ולמכור במחיר ספקולטיבי - על ידי חברות.

     
    הערות:

    מס '108 כתב: | [ציטוט]

     
     

    זרקו את האנטנה (חוט) מאחורי המונה והזינו אותה מהמשדר (הגנרטור) ב 0.5 וואט. 140-900 מגהרץ. אתה יכול לחסום טלפונים סלולריים בטווח GSM וזהו. האור לא מהבהב, התצוגה לא סופרת, שבב הדלפק מהתדרים האלה גבוה - יש לו מיקרוגל בכל מקום והוא לא מגיע עד 50 הרץ. הכל גאוני פשוט !!! שמור !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
    הערות:

    מס '109 כתב: | [ציטוט]

     
     

    יוג'ין, תאר ביתר פירוט כיצד לחבר נכון את המשדר לדלפק ...

     
    הערות:

    מס '110 כתב: | [ציטוט]

     
     

    רבותיי, אל תקנו מכשיר זה. כתבתי 2 מהם, מסרתי לעצמי ולבן שלי 3800 יחד עם המשלוח, שניהם שוכבים עכשיו ומנסים במשך חודשיים. יתר על כן, אם שילמתי 300 רובל בחודש, החודשיים האחרונים הם 500 רובל כל אחד. באופן כללי אני המומה מהעובדה שהכסף הושלך לרוח. הו, מה לא נדרשים אלה שמוכרים אותם דרך האינטרנט ואנחנו מנקרים טיפשים.

     
    הערות:

    מס '111 כתב: | [ציטוט]

     
     

    תודה רבה לכל מי שהשתתף בשרשור זה. חסכת לי כסף. קראתי על "המכשיר החוסך" הזה, ולמרות שעבדתי בעצמי כמהנדס חשמל, חשמלאי, אני יודע מה זה פיצוי על אנרגיה תגובתית, כמעט "קניתי" עבור "פרסום משכנע" ו"ביקורות חיוביות "על המכשיר. להודות, הייתי במבוכה מסוימת והרגשתי כמו הפעלת שיעורים חשובים, שם הם הסבירו את "הפיזיקה של פיצוי אנרגיה תגובתי". חבר'ה ובנות, תודה וקידה עמוקה. הכל מסופר בצלילות ובכנות. אלוהים יברך אתכם ואת ילדיכם.

     
    הערות:

    מס '112 כתב: | [ציטוט]

     
     

    חיסכון באנרגיה חשמלית בדירה (בית) אפשרי על ידי הכללת המעגל האלקטרוני במה שמכונה "מהפך פאזה" למעשה שנאי, אך זה חל כבר על "גניבת" החשמל….

     
    הערות:

    # 113 כתב: מקסימוב | [ציטוט]

     
     

    רדידין, מכשיר זה, אם אני לא טועה, אפשר את הרוח מחדש של הקריאה של מונה מסוג אינדוקציה. בימינו, כמעט בכל מקום מותקנים מטרים אלקטרומכניים או אלקטרוניים, שאליהם "מכשיר הנס" הזה לא עובד. כן, ומונים אלקטרוניים שומרים על כל המידע, כולל הפרמטרים של רשת החשמל. כאשר נציגי החשבונאות נבדקים, ניסיונות "להערים" את מד החשמל יופיעו מייד.

    נראה לי כי חיפוש ורכישה של מכשירים מופלאים לחיסכון בכמות החשמל הנצרכת הוא בזבוז זמן וכסף. נניח שמכשיר זה יצליח לחסוך כמות מסוימת של חשמל, אך על רקע כמות החשמל הכוללת שנצרכת, זה יהיה חלק קטן. האם מכשיר זה אפשרי לפצות על כמות משמעותית של חשמל, למשל שנצרך על ידי דוד חשמלי תוך שעה אחת? זה לא יותר ממיתוס. אם אתה רוצה לחסוך כסף - כבה את אותו דוד למשך שעה - זה באמת יהיה חיסכון.אם תרצו, תוכלו לחסוך כמות גדולה של אנרגיה חשמלית בדרכים אחרות. לדוגמא, ניתן לערוך ביקורת אנרגיה בבית ובהתבסס על תוצאותיה לזהות אזורי בעיה ולחמם. זה בתורו יפחית משמעותית את עלות האנרגיה החשמלית לחימום דירה או בית בתקופה של טמפרטורות נמוכות. דרך נוספת להפחית את כמות החשמל הנצרכת היא לעבור לתאורת לד.

     
    הערות:

    מס '114 כתב: | [ציטוט]

     
     

    לעזאזל, חבר'ה - על שאלות השאלות שלי ובמיוחד שלי יינתן על ידי תמונה אחת - איפה תמונות של פנימיות
    הביטוי הוא "מה ראינו בפנים? "לא מאושר
    עם uv.

     
    הערות:

    מס '115 כתב: | [ציטוט]

     
     

    עצור.! עבריינים.

     
    הערות:

    מס '116 כתב: פאוסט | [ציטוט]

     
     

    התירתי שם לוח לוח פרימיטיבי עם כמה נגדים וזוג דיודות. אין במכשיר שום דבר יותר. מדובר בשתי נורות דיודה המחוברות לרשת במשך 4,000 רובל.

     
    הערות:

    מס '117 כתב: ג'ניבק | [ציטוט]

     
     

    אם יש לפחות הזדמנות מצד המדינה לקרוע את האוכלוסייה, זה ודאי ייעשה. אנו נשלם יותר ממה שאנו צורכים. ואתה יכול להסיק כמה שאתה רוצה. לא אכפת להם.

     
    הערות:

    מס '118 כתב: den | [ציטוט]

     
     

    אני יכול להצהיר באחריות כי קבלת חשמל בחינם מבלי לשבור את המונה או בלי להתקין שקע שמאלי זה לא מציאותי! כמו שאומרים Qinput = Qoutput.

     
    הערות:

    מס '119 כתב: | [ציטוט]

     
     

    תיאורטית ומעשית ליצור מכשיר שיחסוך כסף במהלך פעולת החשמל אינו קשה. כן, הם כבר נוצרו על בסיס עקרונות הגניבה הידועים: שנאי זרם כוונון, מעבר פאזה בין ווקטורי זרם ומתח, שינוי תרשים החיבור, הפרה של מכניקת המכשירים ודרכים רבות אחרות. לא הגיוני לרשום אותם.

    כל המכשירים מסוג זה, כולל זה הנדון, אינם יכולים לשמור, אלא לאפשר STEAL.

    השאלה היחידה היא: כמה זמן? ארגונים המספקים אנרגיה אינם סובלים גניבה, סובלים מהפסדים, נוקטים באמצעים רציניים ולא סתם קנסות. טכנולוגיות הנהלת חשבונות מודרניות (אפילו מגבלות הכוח הידועות לשמצה) פותרות בעיקר בעיות פיסקליות שמוסוות במיומנות טיפול צרכני.

    שמור חשבונות חשמל על ידי: צמצום צריכתו במכשירים רעבים, אך לשם כך עליכם להתאמץ למוחכם, לבזבז זמן וכסף וציוד חדש, כולל מקורות אנרגיה חלופיים, אך כמה יעלה…

    מלכודת ארוחות וגבינות בחינם

     
    הערות:

    # 120 כתב: בוגדן | [ציטוט]

     
     

    קראתי את המאמר, ובכן, בערך 30% מההערות, או שהמוח שלי לא מבשל או משהו אחר. אבל עד כמה שידוע לי, פיצוי אנרגיה תגובתי זמין, באמצעות קבלים, אני לא יודע איך המכשירים האלה נראים ואיך הם עובדים, אבל הייתי רוצה לדעת. מורה סיפר לנו על המכשיר הזה לפני כשלוש שנים (בשנת 2011), והוא היה בוגר לשעבר. אני לא זוכר את הפרטים המדויקים, אבל תמצית ההיסטוריה שלו היא כדלקמן: הבוגר עבד כמהנדס חשמל במפעל קטן, חשבונות חשמל היו בערך 1800 דולר לחודש. מהנדס הכוח הזה שכנע את הבוס לקנות מכשיר מסוים, כפי שהבנתי מהמחוות שהוא נראה כמו יחידת מערכת מחשבים, אשר כלול בלוקים של קבלים שחוברו אוטומטית בהתבסס על העומס, היה מכשיר כזה אי שם סביב 4000 UAH. ובעסק הזה הוא שילם תוך חצי שנה. כלומר, המקום 1800 שילם 1300 UAH לחודש, כלומר יש חיסכון, אבל אני לא זוכר איך קוראים למכשיר ...

     
    הערות:

    מספר 121 כתב: | [ציטוט]

     
     

    זהו כעת הגל השני של "פלישה למכשירי פלא", ומבלי להיתקל בהתנגדות באינטרנט, הרמאים חוצפנים לחלוטין. לפני כשלוש שנים, במהלך הגל הראשון, פרסמתי מאמר על "מכשירי הנס" האלה באתר שלי (סגרתי אותו עכשיו). ובאותו הזמן, לא הייתי צריך לקנות דבר מהונאים כדי לפתוח את הרכישה, כדי לוודא שהתגרשת ... פעם, לאחר סיום הלימודים במכון ועבדתי בייצור, הגעתי למסקנה כי למהנדס, גם בייצור וגם בחיי היומיום, יש מספיק ידע בקורס בית ספר רגיל בפיזיקה. וכדי להבין שמגדלים אותך בדרך אלמנטרית על ידי שאיפת קבל רגיל וזוג נוריות LED בעוצמה משלהם, מעוצבים בקופסה יפהפיה במסווה של ידע, מספיק לזכור את הקורס הזה בפיזיקה ממש בבית הספר. אכן, איש עדיין לא ביטל את חוק אוהם וחוקי קירכהוף, ובלי לבטל את חוקי היסוד של הנדסת חשמל, שום המצאות חדשות לא יאלצו את המונה לקחת בחשבון פחות חשמל מכפי שצרכת בפועל. כמובן, ישנן דרכים להערים על המונה, אך ראשית, זה כבר פשע, ושנית, חברות אספקת אנרגיה מכירות את כל השיטות הללו ונוקטות בכל האמצעים כדי לא להערים על מכשול מד. באשר לדבר על חשמל פעיל ותגובתי, ראשית, מדדי משק הבית סופרים רק חשמל פעיל, ואפילו בהנחה שמישהו בדירתו הפעיל חבורה של עומסים תגוביים, המונה הפעיל שלו לא יבחין בכך, וימשיך להמשיך שקול רק חשמל פעיל ולא יגיב לאנרגיה תגובית. יתר על כן, רק הארגון המספק אנרגיה יהיה אובד עצות. אז הצרכן הביתי הוא איכשהו "על התוף" בין אם יש רכיב תגובתי בחשמל הצרוך שלו או לא. והטיעון האחרון. אם באמת המציאת משהו שיגרום למד שלך לא לקחת בחשבון חצי מהחשמל שצרכת, אז תאמין לי, בחודש הבא יהיה לך מד חדש שיפותח תוך התחשבות בידע היישומי. אחרי הכל, מדובר בהפסדים של ארגונים המספקים אנרגיה, וההפסדים הם עצומים. כך שאם "ארגזי הנס" האלה היו עובדים פתאום, לא יהיה הגיוני לקנות בכל מקרה - לא היה לך זמן "לנצח" את הכסף שהוצאת. ולסיכום, אני רוצה לחזור שוב על כך שרמאים מצליחים רק עם אלה שלא למדו טוב בבית הספר.

     
    הערות:

    מס '122 כתב: | [ציטוט]

     
     

    הסינים אוהבים למכור אוויר. על אותו עלי, הוא רכש מיינון אוויר לרכב. ובכן, זה פשוט נהיה מעניין אותי איך אוכל לייצר יינון למאה רובל :) השגתי אותו ואפילו בלי לחבר אותו למצת המצית, פירקתי אותו. פשטות ההחלטה פשוט הפילה אותי! לד עם נגן מרווה וטרנזיסטור שחוק. יתר על כן, הטרנזיסטור הוצח ברגל אחת! השניים שנותרו פשוט תלו באוויר. ככל הנראה, הם נקראו ליינן את האוויר :)))

    לא הייתי מוטרדת במיוחד והצגתי חיוב עבור המקליט למקרה היפה הזה :)))

     
    הערות:

    מספר 123 כתב: | [ציטוט]

     
     

    פשוט מדהים איך האנשים שלנו חופשיים בחינם. הם מוכרים חותך נוסף על-על, כמו במילים חכמות הסבירו הכל ומיד הכל ברור לכולם. וכאן אתה לא צריך להיות פרופסור, כולם לימדו פיזיקה בבית הספר, המונה סופרת קילוואט קופסה ותיבה שמשתמשת בוואטים עם נורות לא תעזור להפחית את הצריכה הכוללת. בעת חישוב הכוח הנצרך על ידי המכשיר, יש לקחת בחשבון את הכוח לכאורה. הספק מלא הוא כל העוצמה הנצרכת על ידי מכשיר; הוא מורכב מכוח פעיל וכוח תגובתי, תלוי בסוג העומס. הספק פעיל מצוין תמיד בוואט (W), בהספק מלא בוופר אמפר (VA). מכשירים - לצרכני חשמל לרוב יש רכיבים פעילים וגם מגיבים של העומס.

    עומס פעיל. עבור עומס מסוג זה, כל החשמל הנצרך מומר לסוגי אנרגיה אחרים (חום, אור וכו '). עבור מכשירים מסוימים, רכיב זה הוא העיקרי. דוגמאות לכך הן מנורות ליבון, תנורי חימום, תנורים חשמליים, מגהצים וכו '. אם צריכת החשמל המצוינת שלהם היא 1 קילוואט, מספיק מייצב 1kVA בכדי להניע אותם.

    המון תגובתי. כל השאר. הם, בתורם, מחולקים אינדוקטיביים וקיבוליים.דוגמה לכך היא מכשירים המכילים מנוע חשמלי, אלקטרוניקה ומכשירי חשמל ביתיים. ההספק הכולל בוופר אמפר וההספק הפעיל בוואט קשורים זה לזה על ידי מקדם COS (Fi). במכשירים בעלי מרכיב תגובתי בעומס, מצוין לרוב צריכת החשמל הפעילה שלהם בוואט ו- COS (Fi). כדי לחשב את ההספק הכולל ב- VA, עליכם לחלק את ההספק הפעיל בוואט ל- COS (Fi). לדוגמא: אם 600 W כתוב על המקדחה ו- COS (Fi) = 0.6, פירוש הדבר כי ההספק האמיתי הנצרך על ידי הכלי יהיה 600 / 0.6 = 1000 VA. אם לא צוין COS (Fi), לצורך חישוב גס, ניתן לחלק את הכוח הפעיל ב- 0.7.

    אז ברור מזה, בלי לכלול את מכונת הכביסה לא תקבל רכיב תגובתי.

     
    הערות:

    מס '124 כתב: | [ציטוט]

     
     

    לא אדון בסוגיות התיאורטיות של הנדסת חשמל. אבל נראה שהוא יודע לחסוך באמת את הכסף שלך, ולא חשמל. הוא עצמו היה עד לאירועים הבאים. איכשהו, בעבודה ב"שולחן "אחד הייתי צריך לחבר את היחידה עם מנוע אסינכרוני דרך צ'סטוטניק. הם נתנו לי נקודת חיבור - מד תלת פאזי נפרד של אנרגיה פעילה ישירה באנרגיה + מפסק תלת פאזי. מחובר, תלה מהדק זרם בין הציוד שלו לנקודת החיבור. הכל בסדר - הקרציות והצ'סטוטניק מראים את אותה צריכת זרם של המנוע. אנו משאירים את הציוד לעבודה בלילה. אנו מגיעים בבוקר, מבצעים קריאות מהמדד והם לפחות שליש פחות מהמחושבים. הלקוח אומר שהמד הוא זבל (וזה חדש). קנו עוד אחד - הסיפור חוזר על עצמו. הם קונים דלפק נוסף ושוב אותו הדבר.

    בהמשך קראתי באינטרנט כיצד דוד אחד מציע להרכיב ממיר מתח חד-פאזי ולספק לו עומס פעיל (נוחות, קומקום, ברזל וכו '). כפי שהסביר, למוני חשמל אלקטרוניים מודרניים אין זמן לפקח במאה אחוז על העוצמה העוברת דרכם בגלל תדר המוביל התחתון הגבוה של הממיר. אך אין חוק האוסר על השימוש בממיר, כך שמתברר שאפשר לחסוך את כספך באופן חוקי.

     
    הערות:

    # 125 כתב: | [ציטוט]

     
     

    חבר'ה! זה שטויות, לא כלכלן! הרגיל שגדל על הראש!

    חבר שלי קנה את "המכשיר" הזה והשליך אותו לפח כעבור חודש - האפקטיביות שלו הייתה אפס! אל תשתולל מההונאה הבאה הזו! אל תאמינו לפרסומת, לא משנה כמה היא אטרקטיבית! שימו לב כי הביקורות המלוות בפרסום שטויות זה מכילות ביקורות חיוביות ומאושרות בלבד על "צרכנים" כביכול! כבר השבץ הזה לבדו גורם לנו להיזהר - אך האם אנו מחליקים אלינו את הבולשיט הבא?

     
    הערות:

    # 126 כתב: אנטונינה | [ציטוט]

     
     

    הזמנתי את המכשיר, מתוך אמונה לפרסומות באתר. ובבוקר קראתי לבני מהנדס. אמר - הונאה. הדבר המעניין ביותר הוא שאין בשום מקום להשאיר את סירובי ... עכשיו אני באמת מאמין שזו הונאה.

     
    הערות:

    מס '127 כתב: מהנדס כוח | [ציטוט]

     
     

    הממ .. כדי לפצות על כוח תגובתי, אני רואה את תיבות הגפרור של גוליבר מול עיניי .. והם לא יכולים להתמודד, הם צריכים אפילו יותר .. הכל הרבה יותר מסובך בחיסכון, אבל הכלל הוא אחד - אנחנו צורכים פחות - אנחנו מוציאים פחות!
    שוב במשחק קבל, איך הם רוצים להרוויח כסף על זה! הוויכוח בקרב אוהבי הקול לא שכך, כשהם מוכנים לשלם 1000 דולר עבור "הקבל הנכון" (!!!!!), וקבל סובייטי רגיל חותך אותו גם מבחינת הפרמטרים וגם הצליל !!!!! אבל אנחנו לא מאמינים שהכסף משולם מטורף!

     
    הערות:

    # 128 כתב: | [ציטוט]

     
     

    באופן מדויק, הונאת NEGAL! הוזמנה עבור 1700rub. + 399 לשפשף. במזומן במשלוח, + 300 רובל. איסוף דואר לשליחת כסף לרמאים מ- MINVOD! בתוך הנתיך עבור ה- CAPACITOR = 4.7 MKF., LED וכל דבר !! אין "מספרים", שום היגיון, לא "סכימות"! שמירת הונאה זו אפשרית ותהיה בעת השימוש במקררים, שואבי אבק, אך מחירו לא יעלה על 400 שפשוף.

     
    הערות:

    מס '129 כתב: זרע | [ציטוט]

     
     

    קניתי לפני מספר חודשים באתר אחד דבר כזה. שטרות באמת התחילו להגיע פחות, אני לא יודע איך, אבל זה עובד! כן, וזה עולה בסדר, זה עובד! אולי איזה סוג של סופת שלג קיבלת?

     
    הערות:

    # 130 כתב: | [ציטוט]

     
     

    הייתי רוצה לדעת על מגנטים.

     
    הערות:

    # 131 כתב: ויקטור | [ציטוט]

     
     

    חסכון בחשמל במכשיר כזה אינו אפשרי. כל האומרים את ההפך הם הקוזקים הלא-תקועים. זה רק שעכשיו כולם רוצים להרוויח כסף במהירות, אז הם הגיעו עם הונאה כזו - מכשיר לחיסכון בחשמל. למעשה, בעלות מינימלית (מכיוון שהעלות כמעט אפס), מיליונים מרוויחים. אתה יכול לחסוך בחשמל, אבל כל מיני "עוזרי בית" ומכשירים ומכשירים דומים אחרים אינם מועילים כאן.

     
    הערות:

    # 132 כתב: פדגור | [ציטוט]

     
     

    עצרו כאן כבר כתבו על הרכיב המגיב! בין אם זה או לא - הדלפק עדיין לא רואה את זה. אתה לא צריך לפצות על זה, אתה ממילא לא משלם על זה. מה עוד אתה רוצה? המכשיר הוא תרמית לאידיוטים.

     
    הערות:

    # 133 כתב: | [ציטוט]

     
     

    בדקתי אותו עם מונה נפרד במשך שעה וגיליתי אותו עם המכשיר ובלעדיו, ביליתי עליו חצי יום. משום מה, עם מכשיר, הוא צורך יותר מ 70-90 וואט לשעה מבלעדיו !!! זה רדוף, לא מציל! לשווא זרק כסף!

     
    הערות:

    # 134 כתב: עליבאבא | [ציטוט]

     
     

    חיברתי את מכשיר הנס הזה לכל השקעים. עכשיו תחנת הכוח משלמת כל חודש. אני אקנה מכונית חדשה עם טייפ ביאלטה.

     
    הערות:

    # 135 כתב: סקרנים | [ציטוט]

     
     

    האם מדובר בקבל?
    מישהו פירק את הדבר הזה שקוע באפוקסי?

     
    הערות:

    מס '136 כתב: המאסטר | [ציטוט]

     
     

    קראתי את כל התגובות.
    אני מסיק מסקנות כאלה: אל תשקיע במכשיר כזה. יש מחשבות טובות הרבה יותר עם מנשא תת-פאזי או עם פקק GSM מאחורי הדלפק.
    עכשיו אדבר על חוקיות או על מה שהם מכנים גניבה: אין גניבה עם רמאי GSM או ממיר משאית משנה, כי אין קשר עם הדלפק ו / או הפרעה לרשת. זה דומה לחיוב של גניבת אוכל בחדר האוכל על ידי שאיפת ריח האוכל!
    תודה לכולם על ההערות המועילות.
    באשר לפעולה נגד נגד לרשת החשמל, הכרחי להילחם נגד המונופול שלהם שלא בצדק שהעלו באופן בלתי חוקי (מלוכד) את מחירי החשמל בכל אמצעים זמינים שאינם אסורים על פי חוק - זהו החוק האזרחי של כל אזרחי הפדרציה הרוסית (אנשים)!

     
    הערות:

    # 137 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אנשים רחוקים מהנדסת חשמל! אני פונה אליך! אני חשמלאי ואני יודע על מה אני מדבר! אל תשתולל מההונאה החצופה הזו! זה שטויות שלמות. אתה יכול לכתוב הרבה על כוח תגובתי במשך זמן רב, אך הפיצוי שלו בשום אופן לא משפיע על העוצמה הפעילה שהמד שלך לוקח בחשבון, ו"זבל "זה בגודל חבילת סיגריות הוא בבירור לא מסוגל לפצות עליו.

     
    הערות:

    # 138 כתב: | [ציטוט]

     
     

    הונאה אמיתית !!!!

     
    הערות:

    # 139 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אזרחים, אל תיקחו את השטויות האלה. זה כסף שנזרק. תרמית אמיתית. קיבלתי שטויות כאלה, כך שהדלפק החל להתפתל עוד יותר.

     
    הערות:

    # 140 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אנדריי-h1אני מסכים שכל המכשירים האלה הם כמובן תרמית שלמה, אבל עם חיים טובים יותר, הייתי באמת רוצה לחסוך קצת כסף, אך לצערי החלום הוא לא מכירה.

     
    הערות:

    # 141 כתב: | [ציטוט]

     
     

    באופן כללי, 95% מכל מה שמסתובב בטיזרים מהבהבים ונמכר מרמאים של עמוד בודד או זבל סיני שנקנו בטאובאו או ב- aliexpress תמורת אגורה ונמכרו מחדש עם 500-800% סימון אך ורק על "אפקט וואו".
    למי שעושה זאת אין מצפון. הפרק המטרה שלהם, ושם לא אכפת.

     
    הערות:

    # 142 כתב: | [ציטוט]

     
     

    זה נקרא פיצוי של המרכיב התגובה, במקרה זה אינדוקטיבי. על לוחיות השיניים של מנועים חשמליים יש פרמטר כזה cos f = 0.65, זה האינדיקטור לרכיב התגובה. ב 100% מהרכיב הפעיל של הנוכחי cos f = 1, בחירת הקבל המתאים יכולה להפחית את הזרם ב 35% עבור מנוע חשמלי כזה.בעיה אחת בכל זה, זה לא ישפיע על חשבון החשמל. דוא"ל הדלפק סופר רק את הרכיב הפעיל, גם אם יש מרכיב תגובתי, אינדוקטיבי או קיבולי. מכאן יהיה קל יותר רק לחוטים ומתגים. השימוש במכשירי "SberBox, smartBox, Energy Saver, Pover Saver, Saving-box, Economich" וכדומה עושה את אותו הדבר, אך אם אין רכיב אינדוקטיבי, אז המכשיר המחובר יוצר רכיב קיבולי, מגביר את העומס על החוטים והמתגים.

     
    הערות:

    # 143 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אני ממליץ לזרוע נס כדי לתקוע את היזם עמוק בתחת. יש להציג חיסכון על הפנים .......

     
    הערות:

    # 144 כתב: | [ציטוט]

     
     

    קראתי ומתפעל ... אנשים !!! חוקי הפיזיקה לא בוטלו על ידי אף אחד .... הביטויים החכמים הללו הם ביטויים מוטים ברשת תלת פאזית ... אנרגיה תגובית ... הרמוניה ... שיפוי שלב הוא חלוקה לא נכונה של עומסים. זה לא מטופל במכשירים שמאחורי הגבעה, אלא עם חלוקה מחדש נכונה של עומסים ב- ASU. הרמוניקה הם כפל של התדר הבסיסי ... ואיך לדכא אותם ניתן לחסוך, אני לא מבין ... מדכאים רגילים של מסנני T הרמוניים אלה נמצאים בסכיני גילוח חשמליים, מקדחות ומכשירים ביתיים אחרים, כדי לא להכניס הפרעות בתדר גבוה לרשת, אבל לא איך לא כדי לחסוך בחשמל ... זרם חשמלי הם מים שזורמים בצינורות ... ולמה לא לסנן את הכל אחד - כמה שזרם פנימה ויזרמו החוצה ...

     
    הערות:

    # 145 כתב: אקקטריק | [ציטוט]

     
     

    מי שמבין משהו לעולם לא יקנה אותו. תיבת חסכון בחשמל - גירושין !!!

     
    הערות:

    # 146 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אני עובד כחשמלאי כבר 25 שנה. אנשים לא מתפתים מהשטויות האלה. זו הונאה. למדו פיזיקה!

     
    הערות:

    # 147 כתב: | [ציטוט]

     
     

    יש מאמר שלם על מכשיר זה, עם תרשים. בתוך הקבל. זה חוסך אנרגיה פאסיבית, אבל הדלפק מחשיב רק פעיל, כך שהחסכון הוא אפס.

     
    הערות:

    # 148 כתב: | [ציטוט]

     
     

    עוד הונאה רוסית.

    הנה ההוכחה שלי.

    אני גרה בבניין בן 6 דירות בחניה של 80 דירות. כדי לספק את כל הציוד החשמלי של כל דיירי הבית שלנו, שלושה שלבים מסופקים מהמדד המשותף. העומס על כל שלב זהה בערך. כלומר, כל שלב משרת כ -26 דירות.

    ואז יש לי שאלה: עד כמה יתפשט פעולת "נס המכשיר" בהתחשב בכך שכל מכשירי הבית בכל הדירות מופעלים במקביל?

    האם המכשיר יחליק אדוות באחד השלבים ב -26 דירות בלבד של הבית שלנו, או שמא השפעתו כה גדולה עד שהאדוות יחליקו באותה המידה בשלב אחד מכל התושבים המאושרים ברחוב שלנו? או אולי כל העיר?

    מי שלא נטען בידע מינימלי בפיזיקה צריך לפחות להבין שמד דירה אינו מהווה מכשול להחלקת אדוות ברשת של שכניכם אם הם מחוברים לאותה שלב מתח שאליו מחוברים מכשירי הדירה שלכם.

    ליצור מכשיר כזה הוא פשוט לא מציאותי. כבר הזכרתי את הסיבה לעיל - כל מכשירי הבית בכל הדירות, למרות שאחד משלבי הרשת מחוברים במקביל דרך מדדי דירה. ולכל בית הם מביאים רק שלושה חלקים. אותם שלבים מובילים לבתים השכנים של הרחוב והעיר שלך.

     
    הערות:

    # 149 כתב: | [ציטוט]

     
     

    ערב טוב, קניתי חיסכון באנרגיה, הם הבטיחו חיסכון של 50%, להפך, קיבלתי תשלום גבוה ב -20% מכפי שהיה, הונאה מוחלטת, אתה משלם להם על הפרסום. אני לא רואה ערובה להחזר. סימולטורים, רמאים.

     
    הערות:

    # 150 כתב: | [ציטוט]

     
     

    המכשיר "חיסכון באנרגיה" לא הצדיק את עצמו במלואו. מיהו הסופר ומה הונחה עליו אינו ברור כלל. מכשיר זה אינו חוסך אנרגיה. התברר שזרקתי 368 רובל לתנור.

     
    הערות:

    # 151 כתב: יורי | [ציטוט]

     
     

    איך יכול חשמלאי מהקטגוריה החמישית לקנות דבר כזה? איך אפשר לספר את הסיפור הזה?

     
    הערות:

    # 152 כתב: | [ציטוט]

     
     

    קניתי את המכשיר הזה ואני רוצה לציין שהמכשיר הזה הוא שטויות מוחלטות.הוא הדליק סוללה של 1.5 קילוואט כדי לאתר כמה זה לוקח בלי המכשיר ועם זה. התברר שהמכשיר הזה לא חוסך דבר. התוצאות זהות כאשר המכשיר מופעל ובלעדיו. זרק כסף לטמיון.

     
    הערות:

    # 153 כתב: סווטלנה | [ציטוט]

     
     

    פעם חבר שלי שכנע אותי לקנות מכונת כביסה נס מתיבת גפרורים. אתה מחבר אותו לשקע, מכניס גרביים מלוכלכות לאגן, שופך אבקה ושוכב על הספה וצופה בטלוויזיה. והיא מוחקת, מוחקת, מוחקת. קניתי ב 1500- מחדש, הרבה כסף, קיבלתי 12000 חוזרים בחודש. לירוק ארוך וקשה. זרק אותה למדינה. אני רוצה לחתוך את הכל ולהסתכל - מה יש בפנים, אבל אני שוכח את זה. עכשיו אני אשבור את זה ואסתכל. אותה תרמית.

     
    הערות:

    # 154 כתב: | [ציטוט]

     
     

    כדי לפצות על כוח תגובתי, יש צורך לפקח על הזרם במעגל העומס. התעשייה מייצרת מפצות משק בית BKM-03, BKM-10, BKM-20. מוצרים אלה עובדים בטווח העומס של 0-500 וואט, 500-1500 וואט ו 1500-3000 וואט עם מרכיב תגובתי. מכירת כלכלנים הנמצאים בשקע אינם אלא גרסה של הונאה. הדבר היחיד שניתן לצפות ממכשיר כזה הוא ההתבוננות בזוהר או במצמוץ של נוריות הלד המותקנות על המארז.

     
    הערות:

    # 155 כתב: | [ציטוט]

     
     

    היום ראיתי באינטרנט מידע שאנרגוסביט אסר מאז 2015. משלוח חוסכי אנרגיה אלה לפדרציה הרוסית. מדוע אם הם שטויות שלמות?

     
    הערות:

    # 156 כתב: | [ציטוט]

     
     

    Nata1956, מכירת אנרגיה IT לא תיאסר מכיוון ש- IT צורכת חשמל, ובאותם "זיופים" שבהם ישנם קבלים, הם גם מפצים על התגובה, ומפחיתים את הפסדי הרשת. אינפה לגבי האיסור - מהלך פרסומי.

     
    הערות:

    # 157 כתב: | [ציטוט]

     
     

    1. ארגז מעניין, אבל יש בו כמה מוחות. לפני שאתה מחבר אותו, צבע, קושר חבל באורך מטר 1 וכו '.

    2. יתר על כן: רגולטורים דומים נמצאים כעת בתצורה מודרנית עם משהו מ- 500,000 רובל וגדלים מגובה מטר ומעלה.

    3. עכשיו קח את המכשיר שרכשת (אם קנית אותו) באמצעות חבל וכמה שיותר ...

    4. העבירו הוראות זו לאותה .... להתראות.

     
    הערות:

    # 158 כתב: אלכסנדר | [ציטוט]

     
     

    מכשיר הבלוף המתוקשר הזה, לא יותר מזה. וללא תועלת לחלוטין. בפרסום, כביכול ירידה בצריכה הנוכחית כמעט ברבע אינה אלא מתיחה. הם פשוט מחברים בסתר מעגל אחר עם צריכת זרם נמוכה בתחילה. אבל אף אחד מהצופים לא רואה זאת, והם מתנהלים, מפרשים את כספם לטובת דבר חסר תועלת. כדי להפחית את הצריכה הנוכחית ולהוציא אנרגיה טפילית תגובית מהמעגל. יש צורך בממיר של אנרגיה זו באנטיפזה. וזה נעשה על ידי סידור מחדש של השלב והאפס בכניסה של המונה (דבר שאינו חוקי וגורר עונשים, פעמים רבות מעבר ליתרון הצרכן. אלא אם כן, כמובן, הם מבינים זאת). אך אפילו הנחת מחדש של הדלפק לא תגרום לדיסק להסתובב בכיוון ההפוך, או להאט באופן בולט (כלומר בעומס של שני קילוואט. הוא מסתובב במהירות כאילו נורה עם הספק של 100-200 וואט נדלקת). לשם כך עליכם להרכיב מכשיר המבוסס על שנאי 220/6 וולט קונבנציונאלי. הוא מחובר לשקע חשמל, ופין אחד של הפיתול המורד מחובר לאדמה או לסוללה. הפלט השני של סלילת המורד מחובר לחוט "האפס" של השקע. זה קורה, יש צורך להחליף את מסקנות התפתללות המורדת (שלב מחדש). רק במקרה זה, אנרגיה תגובית תשתחרר באנטיפזה על המונה החשמלי ותבלם את הדיסק, ותפחית את המהירות. אך זה שוב מנוגד לחוק. אך כיום אין דרכים אחרות. במונים אלקטרוניים ניתן להזין אינדיקציה למיסוס מחדש, והצרכן יתחבר לביקור הראשון של הבקר.

     
    הערות:

    # 159 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מגוחך לקרוא מחלוקות על אנרגיה ריאקטיבית בחיי היומיום. זה כל כך קטן שלתת חישובים עם חישובים זה בזבוז זמן.זו לא ייצור תעשייתי עבורך, בו יכולים להיות מנועים חשמליים של 500 קילוואט ומעלה. מכשיר להצלת בהחלט שטויות, גירושין לפראיירים. אפילו סטודנט שלומד ומבין היטב את הפיזיקה לעולם לא יקנה חיווט כזה. ולא מאמינים כי העובדה ש"מעצבי "המכשיר יצרו ומוכרים מכשיר לגניבת חשמל. במקום זאת, המכשיר הזה הוא דמה. ובאשר למכשירים לגניבה: בשנות הסובייטים הוקדש אחד מדפי החדשות "וויק" לתערוכה (אם אני לא טועה, בקזאן) של מכשירים ומכשירים לגניבת חשמל. מה שהיה שם פשוט לא הוצג: ממש עד למכשירים שאתה מכניס לשקע והמונה מתחיל להסתובב בכיוון ההפוך, וממשיך את הקריאות. אבל מכשירים כאלה היו ראשונים מסורבלים ושנית הורכבו על אלקטרוניקה, כלומר די מסובך. באותה תקופה היו בהחלט יותר קוליבינים. ורמאים מודרניים לא מפריעים הרבה ומפסלים תוכניות קטנות ופשוטות. אותה נטייה ניתן לראות במכשירים "רפואיים", ביתיים, "רפואיים". בכל המכשירים, התוכניות הפשוטות ביותר מצטיינות עבור המצאות-על. אפילו אלה שמתחברים למחשבים, כאשר "קריעה" הם בובות. הם גורמים לאנשים לראשים. כל מה שנמכר לא קשור למכשירים רפואיים, ולכן אינו מרפא. כאשר המכשיר מוכר כרפואי (לאחר שעבר את הבדיקות), מוקצים לו קוד מסווג המוצרים הכל-רוסי עבור מכשיר רפואי, כמו גם את סוג המכשור הרפואי בהתאם לסיווג המינויים של מכשירים רפואיים שאושרו על ידי משרד הבריאות של הפדרציה הרוסית. אם נתונים אלה אינם נמצאים בתעודות, למכשיר אין קשר לרפואה. ואם עדיין כתוב שהמכשיר רפואי ומטפל בקבוצת מחלות, הרי שהתעודה ומסמכים אחרים הם מזויפים.

     
    הערות:

    # 160 כתב: | [ציטוט]

     
     

    הזמנתי את הנס הטכנולוגי הזה. אבל הזהרתי שאבדוק ואם זה לא יצליח אז אני לא אקח את זה !! הם הביאו אותו היום. זה מסומן יסודי. הדליק את העומס בצורה של כיריים אינדוקציה. הצבת הציגה 8.8 A, חיברה את המכשיר לשקע הקרוב ביותר מהמד, כפי שנכתב בהוראות, שניהם נוריות נוריות נדלקות. אבל כפי שהיה 8.8 א '(למרות שלפי ההערכות שלי זה היה צריך להראות 3 אמפר פחות), זה נשאר, חיכיתי חמש דקות לגינות, סירבתי לקחת את זה. אתה יכול להתווכח כמה שתרצה, אך לשם כך ישנם מכשירי מדידה למדידתם. הוא הראה לאחד שהביא שהמכשיר לא משפיע על קריאות בשום צורה, המספרים בסולם נותרו ללא שינוי !!

     
    הערות:

    # 161 כתב: סרג | [ציטוט]

     
     

    בהתבסס על תיאור ה"פנים "של" מכשיר "זה, זוהי תרמית מלאה: עם קבוצה זו של אלמנטים נפרדים, מדובר בצרכן אנרגיה נוסף עבור המונה. ואיך הוא יכול לחסוך אנרגיה על ידי סינון המרכיב התגובה, מאשר? ובבית שלך מלא במכשירים שיוצרים רכיב מאוד מגיב זה? והפעלת "מכשיר" זה במקום אחד תחסוך לפחות את כל האזור, עד ה- TP הקרוב ביותר לאזור בוודאות. בולשיט! תרמית נוספת בנושא החיסכון באנרגיה הנוכחית.

     
    הערות:

    # 162 כתב: | [ציטוט]

     
     

    סופר הלוחטרון, כמו חוקי הפיזיקה, טרם בוטל. האמונה של האנשים בפריבי אינה ניתנת להריסה. בכל אופן, ננסח זאת ונטען ש"זה "באמת חוסך. כוחה של האמונה הוא הכוח הנורא ביותר.

    הסינים ודאי הוציאו מטעם עב"ם. החייזרים שהיו בפנים ביקשו להציל את חייהם בתמורה למכשיר סודי - חוסך אנרגיה סופרננו. רק בעזרת ננו-טכנולוגיה חייזרית אפשר לזרוק את הפרטים של לוכוליזר כה רציני למעטפת כה קטנה. העיצוב של ה- Loholizer נעשה ככל הנראה גם על ידי חייזרים.

    בנוסף, "זה", כמו כל מכשיר חשמלי, אוכל גם חשמל (אם כי מעט), אך הוא כל כך מואר להפליא. באופן כללי, המעגל שלו מיועד להנעת שני נוריות לד (אני לא מבין למה יש שניים, לא אחד, שלושה או יותר). אם אתה רוצה זרי פרחים נוספים לעץ חג המולד לשנה החדשה - הקפד לקנות אותו.אולי לזר של השנה החדשה יש גם תכונות של כלכלן, אבל הם שותקים בעניין זה?

    חייכתי בעקבות תגובה אחת של הדוד סריוז'ה בסרטון יוטיוב: "הכל נכון. מכשיר אחד חוסך 30%, הדבקתי 10 יח '. בכל רחבי הבית. עכשיו אני לא רוצה לשלם, אלא למשוך כסף מחשבון החשמל שלי. הם התקשרו מתחנת הכוח, עכשיו יש טורבינות מסתובבות בגללי וכתוצאה מהנהר הזה זרם לאחור! "

    חשבו על זה. מכשיר אחד - 30%. שני מכשירים - 60%. שלוש - 90%. ארבע - 120% ואז המדינה כבר חייבת לך מטבע. כיתה. אין צורך ללכת לעבודה. חינמי חופשי הושלם. אתה חי להנאתך, לרכוב על מכונית מגניבה, להירגע באיים הקנריים. וכאלה - כל אוכלוסיית כדור הארץ. במילה אחת - גן עדן.

    עכשיו בחזרה למציאות. הדרך הקלה והאמינה ביותר לחסוך באנרגיה היא להשתמש בה באופן רציונלי בחיי היומיום (מכשירים המונעים על ידי השמש, נורות חיסכון באנרגיה או נורות לד, מכשירים חסכוניים באנרגיה מסוג A, וכו '). היו מציאותיים, לא פראיירים.

    עשו קניות נחמדות ובריאות.

     
    הערות:

    # 163 כתב: | [ציטוט]

     
     

    התקבל בדואר מכשיר MALFUNCTION: התקע מתנדנד, סיכות התקע שקועים בתוך ובתוך המכשיר מקשקש. האריזה והתיבה של המכשיר שלמים, כך שהם מכניסים מכשיר פגום בכוונה! אין מספר טלפון ליצירת קשר, אין עם מי להתייעץ .... קניתי "חזיר בפוצץ" -2233 רובל שנתתי לחינם. הפנסיה יקרה מאוד !!!

     
    הערות:

    # 164 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מדוע קנו את המכשירים האלה כדי לגנוב דוא"ל. אנרגיה מחשיבה את עצמם רמאות? אחרי הכל, הם מכרו תקווה ...
    יש לי שאלה אחרת. מדוע הממשלה מקבלת החלטות על התקנת מדי מים בודדים אם הם מעוכבים בצורה אלמנטרית, תוך איסור על התפשטות במלוא ההבדל בקריאות ממדידת הבית הכללית? אין מגבלות כאלה על חשמל. משרתי העם רחוקים מהחיים.

     
    הערות:

    # 165 כתב: | [ציטוט]

     
     

    "אם אני מחבר כמה מאותם" חוסכי אנרגיה "לכמה שקעים, (2, 3, 4, ..., 10 מכשירים כאלה או יותר). ובכן, למשל, במפעל, כדי לפצות את הרכיב התגובה, חיברתי התקנה של שלושה קבלים תלת-פאזיים כל אחד 3x1000 מיקרו-פארדות עם מכשיר מיתוג אוטומטי. אז, חתך האוטובוס המומלץ לא היה פחות מ- 100 מ"ר. ובכן, החליטו בעצמכם אם כדאי לחבר או לא.

     
    הערות:

    # 166 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מייצב מתח לחיסכון באנרגיה
    קופסת חיסכון ממוחשבת
    קניתי, בדקתי
    דלפק 12/30/14 149436
    מונה 01/30/15 150362 סה"כ: 92.6 קילוואט בחודש עם המכשיר
    מונה 02.16.15 150842 ללא מכשיר למשך 48.0 קילוואט של חצי חודש
    ההבדל הוא 4.6 קילוואט, אך גם יום נוסף.
    כלומר אין חיסכון !!!

     
    הערות:

    # 167 כתב: | [ציטוט]

     
     

    לא יודע למי להקשיב !!! כל הנוכלים! כמעט קניתי אותו! איך יכול אדם לרמות אדם בכסף ?! ועוד דבר אחד: בעלי ואני גרים יחד. אנחנו חוסכים אנרגיה מאוד מאוד: כל אחד לא מרתיח לעצמו תה. מרתיחים ושופכים לתרמוס. אנו צופים בטלוויזיה בלי אור. שוב, אל תדליק את האור. מוטב שאדליק את הפנס בלילה. ועדיין לשלם עבור אור של 500 רובל ומעלה! יתר על כן, ONE הארור הזה לכל העולם נאלץ לשלם 200 רובל או יותר. למה כן מדוע יש כמות כה גדולה בדירה? תגיד לי בבקשה! אז הייתי נותן בפניו של מד החשמל הזה! בדיחה! תודה!

     
    הערות:

    # 168 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אני לא חשמלאי ואני לא מבין את ההבדל בין הרכיבים הפעילים והתגובים, אבל כיזם אני יכול לומר לחלוטין בוודאות שכדי לקנות מכשיר, יש מספיק דיור עם זוג נוריות LED שנדלקות כשמחוברים לרשת.

    איך זה יעבוד והאם זה יעבוד בכלל זה לחלוטין לא חשוב.

    הלקוח ישכנע את עצמו בנכונות הרכישה שלו, וככל שהוא מהיר יותר, כך הוא נתן יותר כסף עבורו.

    כמו כן, תכונה של מוצרים כאלה היא שאנשים שנחשפים באופן חלש להשפעה של הצעה אוטומטית מוקרנים בשלב מוקדם, כלומרהם פשוט לא קונים את זה. לכן, בקרב אלה שקנו בכל מקרה ביקורות חיוביות יגברו.

     
    הערות:

    # 169 כתב: | [ציטוט]

     
     

    פדגורכל הכבוד! אני מסכים לחלוטין.
    מצידי אני יכול להוסיף רק דבר אחד - כל מכשירי העבודה האלקטרוניים המודרניים (טלוויזיות, נגני וידאו-אודיו-DVD, מכשירי קשר, מחשבים ... אפילו מכונות ריתוך) עובדים באמצעות פילטרים מובנים ברשת. וחסר טעם לדבר על חיסכון באנרגיה (יש לי סינון רשת בעומסים אינדוקטיביים, קיבוליים ואחרים). בקשר לתהודה, יש צורך להתאמץ מאוד לגרום לתהודה ברשת עם מקדחה חשמלית או מנועים אחרים, שואבי אבק, אם כי הם נותנים רעש דחף בחיווט!
    אבל יש להתייחס לאיכות החשמל מתחנות לבתים ברמה הממלכתית, יש לא רק חוסר איזון שלב, אלא גם הרמוניות (עד ה -13), עיוות בצורת הגלים, רעשי דחף .... יש מכשירי בקרת איכות חשמל, יש לנו עבודה עסק.
    עבור צרכנים רגילים, "החיסכון" לעיל הם תרמית למיצוי כסף נוסף. קופסה יפהפיה עם תקע מכוונן עם קבל פנימי של 0.1 מיקרו-פארדים x 450 וולט ועם מחוון לד היא ככל הנראה ברכה לצרכן חסכן עבור אלפי רובל!

     
    הערות:

    # 170 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מכשיר זה אינו הונאה, אלא פעולה מעוצבת היטב להשמדת מכשירי חשמל ביתיים. זה פועל רק על מנועים חשמליים ביתיים (מקרר, שואב אבק, מכונת כביסה, מדיח כלים וכו '), והוא יכול אפילו לקלקל ולהשבית "מנורות חסכוניות באנרגיה". אין לו פילטר DC, אך יש ספק כוח נטול שנאים עבור נוריות LED המייצר רכיב מתח קבוע וקבל המחובר במקביל לרשת ומשמש כעומס. ואנחנו מדברים על עשירית וולט של רכיב קבוע. אך די בכך למנועים חד-פאזיים בעלי הספק נמוך יחסית. ההתנגדות של הרכיב הקבוע במנועים חשמליים היא קטנה ביותר והיא פעילה לחלוטין. כתוצאה מכך, מתחיל לזרום זרם הגון דרך פיתולי המנוע בהשפעת רכיב קבוע במתח החשמל. מנועים חשמליים ממוגנטים ונקודת הפעולה של מאפיין המגנטציה עוברת לכיוון של רוויה, המנוע מתחמם יתר על המידה ומאבד חלק מהכוח הפעיל, זה כל החיסכון. ניתן לאתר זאת רק באמצעות בדיקות מפורטות של המכשיר. במילים פשוטות, קנית מקרר או מיזוג אוויר בהספק מנוע חשמלי של 500 וואט, מחברת מכשיר, המקרר התחיל לקחת 400 וואט כוח, תוך כדי חימום נוסף ובידוד המנוע החשמלי החל להישחק במהירות. בקרוב תצטרך לקנות מקרר חדש או להחליף את המדחס שבתוכו, אבל אתה סוג של חיסכון באנרגיה, ההספק הוא כעת 400 וואט ולא 500. לפיכך, מכירות מכשירי חשמל ביתיים גדלות. טכניקה זו שיכולה להימשך 15 שנים תימשך לכל היותר 8-10 שנים או פחות. במקביל, מוכרים על מסודר עדיין ירוויחו כסף בעת מכירתם.

     
    הערות:

    171 כתב: | [ציטוט]

     
     

    "SMART BOY" הוא מה שמכונה "התקן חסכון באנרגיה המאפשר לך לחסוך עד 45% מהחשמל הנצרך כחוק!" על סחר במנועי פרסום! והרי הם קונים בלי לחשוב שבעוצמה המצוינת של 19 קילוואט (63 אמפר הנוכחי) מנס, המכשיר ישאיר עשן אחד. יש אמת ופחות כוח של 5 קילוואט (23 אמפר) וזה פשוט מתחבר לשקע. גע בתקע שואב האבק לאחר הניקוי - הוא חם, אבל הוא רק 1.5 קילוואט.
    לא היינו עצלנים מדי ופירקנו את המכשיר הזה מחבר וזה: 2 נוריות לד, גשר דיודה, נתיך, ו ... קבל 3.7 מיקרו-פארד. אלה נקבעו כדי לפצות על העוצמה המגיבה במנורות פלורסנט בגודל 80 וואט, שזה פחות פי 62 מההספק המפוצה המצוין. לא תועלת או נזק. זה כמו של ויסוצקי: "האמת ממנו הייתה כמו חלב עזים, אבל גם לא היה שום נזק."כל זה אינו מדויק, ההפסד הישיר שלך מרכישת המכשיר "SMART BOY" ינוע בין 1200 ל 1800 רובל.

     
    הערות:

    172 כתב: | [ציטוט]

     
     

    קניתי את המכשיר הידוע לשמצה הזה לחיסכון באנרגיה באלמטי בפברואר.
    מצוין: מדוע כל זה מתיחה? מכיוון שאין חסכון באנרגיה חשמלית. תושבי קזחסטן אם הם מתקשרים אליכם ממספר מוסתר ומציעים מכשירים אלה להזמנה.
    חשבו על זה. מדוע הם מתקשרים ממספר נסתר. מכיוון שהם מסתתרים מהטענות שהושמעו לי למכשיר הזה. אם הם כנים. אז הם יוכלו לציין את כתובת ההחזרה או את מספר הטלפון הנייד היסודי. אם כן, היו ערניים!
    אם הם יתקשרו אליך ממספר מוסתר. זה מרמז שמדובר ברמאים הפועלים בשטח ברית המועצות לשעבר.

     
    הערות:

    # 173 כתב: | [ציטוט]

     
     

    שלום לכולם !! אני מאלה שנפלו על השטויות האלה))) ובכן, אני לא מבין שום דבר בחשמל)) אז רכשתי את מכשיר ה"נס "הזה דרך האינטרנט עם המסירה, אמרו לי גם שכדי לייעל יותר אתה צריך לשים לפחות שני חלקים. זה לא שזה יורד בשבילי, אלא להפך, זה גדל ככל שהם מבטיחים לחסוך. אז הייתי רוצה שבטעות שלי אנשים יבינו ולא יקנו את המכשיר הזה. אגב, לאחר הניסוי שלי, הייתה לי המחשבה "אולי כל ה- SCAM הומצא על ידי מהנדסי הכוח עצמם", ושהאנשים איתנו על דברים כאלה מתנהלים בקלות))) אין מי שידחוף טענות נגד מישהו ללא השלכות. המכשיר הזה אינו גרמני, מכיוון שהוא מפרסם (פתחתי אותו) בסין האמיתית, הוא עולה פרוטות בלבד, הם דוחפים אותנו במחיר טוב. נניח שמספר מסוים של אנשים (נניח 100,000 איש) יובילו להונאה הזו, הם ישלמו כ 30 דולר (בממוצע) - זה הכל חשבון))) שלושה דולר דולר, "כל הכבוד" מה עוד לומר.

    עכשיו ישבתי וקראתי את התגובות ...... זה נהיה עצוב ומעליב, אבל לא לעצמי לא, אני יכול להרשות לעצמי דברים כאלה למען העניין (אני מודה כשקניתי יותר העברתי עניין). אני נעלב שהרבה גמלאים ואנשים עניים מבזבזים על דברים כאלה, הם קונים בכסף האחרון במחשבה שהם יחסכו, אבל הנה חרא. הקמפיין ישפוך דמעות ומילות קללה למי שהתחיל אותו. עסקים מלוכלכים.

     
    הערות:

    # 174 כתב: | [ציטוט]

     
     

    כל מה שכתוב על מכשיר זה לפראיירים !!! פתחתי באופן אישי את המכשיר הזה, ומה אתה חושב שם? זהו פילטר כוח רגיל, פילטרים כאלה מותקנים בטלוויזיות, תנורי מיקרוגל, במיתוג ספקי כוח, פילטר כזה לא חוסך .... אז לא הגיוני לדון בנושא ... המחיר האדום של המכשיר הוא 30-50 רובל, והאם אתה צריך מגן מתח זה ?!

     
    הערות:

    # 175 כתב: | [ציטוט]

     
     

    עוד לא קניתי את המכשיר הזה, אבל אני ממש מתייסרת מכמה שאלות - איך נראית ה- RES או שמא זה פלוס מישהו שקנה ​​והתפס נתפס וטרק כמו שמאל והכל בסדר או איך להבין ארגון מס שמנפיק רישיון סחר איך זה נראה על פי החוק, גם אם מכשיר זה נותן חיסכון מדוע הם לא מפרסמים בערוצים או בערוצים אחרים כך שכל העולם יראה, כתוב על החוק.

     
    הערות:

    מס '176 כתב: | [ציטוט]

     
     

    כמה קשה להיות מטומטמים! כולם שואפים להונות ...

     
    הערות:

    מס '177 כתב: | [ציטוט]

     
     

    הזמנו מכשיר זה. הילדה התקשרה בחזרה והחלה לשכנע לקחת 2 או 3 מכשירים, כי האפקטיביות של 30 מ"ר בלבד חלה. קיבלנו את המכשיר ארוז היטב, אך ברור מיד שנייה. הגוף נשרט. אולי הם כבר מחזירים אותם בצרורות. או סתם חוסר כבוד כזה. אני לא אדבר על היעילות של המכשיר. אבל דבר אחד בטוח, חברות הגונות לא מתנהגות ככה. ולהסיק בעצמך מסקנות נוספות. אגב, אין להם אפילו מידע משוב באתר, רק להזמנה, נוח!

     
    הערות:

    מס '178 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מוכנה לתת לך את מכונת הכתיבה הזו, שיחקה מספיק! Zaporozhets 200 טון לא ברי מזל! אה!

     
    הערות:

    מס '179 כתב: | [ציטוט]

     
     

    עדיף לקנות לעצמך נורות חסכוניות באנרגיה!

     
    הערות:

    # 180 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אם אתה רוצה לחסוך באנרגיה, השיטה הטובה ביותר היא לא להפעיל אותם שלא לצורך.

     
    הערות:

    # 181 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אני חייב לומר מייד - הייתי סקפטי בפרסום, אבל אני אוהב לבדוק הכל בעצמי לפני שאני מסיק מסקנות. המכשיר עבד בשבילי במשך חודש בדיוק. על פי התוצאות - במקום 180 - 190 קילוואט הרגילים, רק 110 קילוואט נשרפו בחודש. השתמש בכל מכשירי החשמל והתאורה כרגיל. במיוחד לא חסך דבר. אני לא יודע איך זה עובד, אבל ברור שההשפעה שם חיסכון משמעותי באנרגיה!

     
    הערות:

    # 182 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אלכסנדר,
    עיוות שלבים, אפילו קילוואט כוח לשלוף עם המכשיר הזה - זה רק למי שלא יודע כלום על הונאה זו !!!

     
    הערות:

    # 183 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אלכסיי, אנא בטובך את הכתובת שלך למשלוח פרס נובל ...

     
    הערות:

    # 184 כתב: | [ציטוט]

     
     

    בקיצור, מנגנון הבולשיט הזה הוא זבל, אין חסכון. קניתי עד 2 יח '. ואז אין טעם. אני ממליץ לך לא לקחת את זה!

    בסוף אוגוסט הזמנתי 2 יח '. הם הביאו אותו בבית, הם חיכו חודש בסוף החודש כדי לקבל חשבונית 40% יותר ממה שהם שילמו בדרך כלל. בקיצור, אין חסכון, הבולשיט הזה כולו זבל. אני ממליץ לך לא לקחת, כמובן, אתה מחליט.

    בסוף אוגוסט הזמנתי 2 יח '. הם הביאו אותו בבית, הם חיכו חודש בסוף החודש כדי לקבל חשבונית 40% יותר ממה שהם שילמו בדרך כלל. בקיצור, אין חסכון, הבולשיט הזה כולו זבל. אני ממליץ לך לא לקחת, כמובן, אתה מחליט.

     
    הערות:

    # 185 כתב: | [ציטוט]

     
     

    אדוני! אין צורך לנקר את הפיתיון הזה, הכל שטויות. קניתי מכשיר כזה, צפיתי בו מספר חודשים בעבודה, בלי לחסוך. ואז הוא פתח את המכשיר, יש לו 4 נגדים ו -3 נורות לד. אני ממליץ לך ללמוד מטעויות של אחרים. בברכה, סרגיי.

     
    הערות:

    # 186 כתב: | [ציטוט]

     
     

    הזמנתי את המכשיר הזה באינטרנט. חבל שלא השתכנעתי מיד איזה ביקורות היו לו! ואיזו תרמית! אם הוא עדיין לא הגיע, או שהוא כבר בדרך, האם אני לא יכול לשלם עבורו בסניף הדואר? ובכלל, לא מרימים אותו?

     
    הערות:

    # 187 כתב: | [ציטוט]

     
     

    תראו ביוטיוב, הרבה גילויים על חתיכת הפלסטיק הזו עם נורות!

     
    הערות:

    # 188 כתב: יוג'ין | [ציטוט]

     
     

    לשווא הקפצת.
    קניתי מכשיר כזה ומשלם פחות.
    לחשמל פעמיים.
    חשבון השכירות ירד פי 1.5
    כל היתושים והמכרסמים מתו :)

     
    הערות:

    # 189 כתב: | [ציטוט]

     
     

    פגשתי כביכול פירוק מקצועי, שרטט את דיאגרמת המעגל של המכשיר מהלוח. אפילו תצלום של תצוגת המכשיר עם קריאות מדידת הקיבול של הקבל המותקן במכשיר פלא זה. עליו, קריאות הקבל של הקבלים הם מעט יותר מ- 5 mF, והמחבר אומר: תראו כמה גדול הקבל, זה 5 פארדים. קבל עם הספק של 5 פארדים למתח של 250 וולט אינו נכנס לארון מטבח, ולא לזה בקופסה קטנה. המעגל שם מיועד רק להפעלת נוריות LED, ואין אף יתרון אחר ממנו. חמור מכך, היא צורכת דוא"ל, אם כי מעט. אנרגיה. בביתי, בעשרה שקעים, הותקנו קבלים של 0.5 mF במשך 30 שנה, אך הם נוטים יותר לדכא הפרעות והיום כולם עולים לא יותר מ- 50 - 100 רובל. קבלים כבר מותקנים על מקררים וכביסות מודרניים בייצורם כדי לפצות על אנרגיה תגובית. אם אנשים שלא מבדילים את המיקרפארד מפראד מתחזים למהנדסי חשמל, קשה לדמיין למי הם מחזיקים אותנו, לא אנשי מקצוע. אל תקנו חסכונים מכל סוג של מוצר. זו מתיחה. חישוב תאוות הבצע ואי מיומנותם של אנשים. ואני חושב שזה תמיד יצליח. Mavrodi עדיין לא נמצא בעוני, והזמן עבר לא מעט, אבל אנשים עדיין מאמינים לו.

     
    הערות:

    # 190 כתב: | [ציטוט]

     
     

    הרודונט,
    כל הכבוד! ובכן, יש לך עצבים, כמעט פרצתי מצחוק.

    האם זה באמת עובד?

     
    הערות:

    # 191 כתב: | [ציטוט]

     
     

    קניתי את המכשיר לשילוח 1700r + וגירושין שכאלה. כמה מד אלקטרוניים ספר, כל כך הרבה סופרים. מתי האנשים שלנו יפסיקו להונות ...

     
    הערות:

    # 192 כתב: | [ציטוט]

     
     

    igomax,
    ללמד קורס בית ספר לפיזיקה בפיזיקה. אז לא תפל על הונאה המפיצה את הסמים האלה.

    אהבהכאשר אנשים אלה ילמדו לפחות בבית הספר בדרך כלל פיזיקה.

    ולדימיר, 5 פאראדים, אם על פי הטכנולוגיה המודרנית הוא יכול להיכנס, אבל זה ישתקע תקעים באופן מיידי, מכיוון שמדובר במעגל הקצר של 50 הרץ :)

     
    הערות:

    # 193 כתב: | [ציטוט]

     
     

    קרא את התגובות וצחק!

    והנה עוד חידה ... בקוטג 'דרשו חשמלאים לקרקע את החוט הנייטרלי אחרי מטר הדו-פאזי מרקורי, כלומר בצד הצריכה (חוקיות הדרישה אינה נדונה). לא השתמשתי בו בחורף, הסתובבתי 7 מ"ר / שעה במשך 4 חודשים ... מנותק מהקרקע, חורף 0.7 מ"ר / שעה?

    מונים אלקטרוניים נחשבים למעניינים מאוד, אפילו צריכת שכנים דרך החוט הניטרלי שלי, אם הוא מקורקע ... עובדה!

     
    הערות:

    # 194 כתב: | [ציטוט]

     
     

    "אקונייזר" עצמו צורך חשמל 34 וואט לשעה. התחבר באמצעות וואטומטר או מד חשמל כך שיגדיל את צריכת האנרגיה.

     
    הערות:

    # 195 כתב: בובת תינוק | [ציטוט]

     
     

    כן, הכל כבר, הלוטרון הזה לא רלוונטי. כעת מוצעים גפרורים שמציתים את מבער הגז, והנה והנה, הגז שלך שורף 40% בצורה יעילה יותר.

     
    הערות:

    # 196 כתב: | [ציטוט]

     
     

    תודה על התגובות על הונאה זו ... לא התעסקתי עם 220 וולט זמן רב, אך בכל זאת הוזעקתי מייד על ידי 2 דברים: פרסום פעיל ואגרסיבי של המוצר, כמו גם העובדה שהתגובה שלי לבקש להבהיר את כל זה ביתר פירוט מנקודת המבט של הנדסת חשמל אין בשום מקום יצא לדרך.

     
    הערות:

    # 197 כתב: | [ציטוט]

     
     

    היום המכשיר הזה הגיע בדואר, חבל, אבל הכל מתיחה - אל תאמינו, זרקו כסף על הרוח.

     
    הערות:

    # 198 כתב: | [ציטוט]

     
     

    קניתי 2 יח 'עמדו בשקע 3 חודשים כבר לא עובדים.

     
    הערות:

    # 199 כתב: | [ציטוט]

     
     

    קניתי לפרסום חסר בושה והזמנתי באינטרנט קופסת חסכון "אלקטרונית" אלקטרונית במחיר 7100 tenge. + 1000 למשלוח מהחנות המקוונת "קטלוג הבית" באלמטי. הובא תוך יומיים בשקית אטומה עם כתובת החזרה אסטנה, רחוב. מחלקת משלוחים לקטלוג ביתי של Kenesary 65. קופסה יפה. שתי הנורות זוהרות, אך קופסה קלילה גרמה לחשד, כאילו היא ריקה לחלוטין, החלטתי לפתוח אותה ולראות איזו אנרגיה חסכה שם בערך 30 או 40% ... בפנים היה לוח עם 4 נגדים ו 2- לי נוריות LED! זו ננו-טכנולוגיה! כל הניסיונות שלי לעבור אותם או איכשהו להגיע אליהם לא צלחו - הטלפון של המוקדן התגלה כ"לא קיים ", ואתר החנות נחסם. אתה יכול לנסות למצוא את הכתובת של החנות, אך אם לשקול את הביקורות, הכסף שלי בכה ... אז אני מזהיר אותך - על חנויות "קטלוג הבית" ברשת חנויות הונאות --- הונאות !!! מכרו קופסאות ריקות עם 2 נורות תמורת 7 אלף לכל דבר קטן! אין הנחה לגמלאים, כמוצר נדיר מאוד!

     
    הערות:

    מס '200 כתב: | [ציטוט]

     
     

    מאז המאמר חסר קטעים מטרולוגיים מדידת חשמל היא הנושא שלהם.
    לגבי תיבת החיסכון - האיחוד האירופי, אבל זו הונאה, מכיוון הדרך היחידה לחסוך אנרגיה בדרך זו היא באמצעות סוללות. לשם כך נדרשות הסוללות עצמן, מיישר מתח מבוקר (RPC), והכי חשוב טעינה נפרדת של חשמל בלילה וביום, כך שהמטען יימשך בלילה - במהלך היום הוא יפרוק. אבל כל הציוד הזה לא יהיה זול במיוחד, ותקבלו את האפקט הכלכלי בעוד 20 שנה, תוך התחשבות בצריכת האנרגיה הממוצעת של הדירה.
    אפשרות נוספת היא פאנלים סולאריים, אך לשם כך עליכם לקבל אישור למיקומם ושילובם ברשת, דבר שלא סביר שתאפשרו לכם לעשות, וחוות הגג תספק מעט מאוד כוח. אז כל זה אגדה.

    חזור אחורה << 1 2 >> העמוד הבא